במכבי חיפה מאמינים: "דמארי הרוויח מההגעה של אלאך, עכשיו חובת ההוכחה עליו"

עומר דמארי
עומר דמארי | אריאל שלום

המנהל המקצועי של מכבי חיפה, שניסה לצרף את החלוץ למספר קבוצות בהולנד, מעריך את דמארי, שצפוי לפתוח מול מכבי נתניה. במועדון בטוחים: "עומר הרשים מול סכנין, הלוואי וימשיך". רז מאיר יפתח במקום מאבוקה?

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ימשיכו היום (שני) את ההכנות לקראת המפגש מול מכבי נתניה בשבת. בקבוצה מעוניינים להמשיך את הרצף החיובי אחרי הניצחון על בני סכנין, בתקווה להשיג ניצחון חוץ יקר שיכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. בקבוצה סבורים כי תוצאות טובות מול נתניה והפועל חיפה בדרבי, יכולים לשנות את גורל העונה של הירוקים.


מי שצפוי לקבל קרדיט מחודש מצדו של גיא לוזון הוא עומר דמארי. החלוץ היה בין המצטיינים במחזור האחרון, ובמועדון סיפרו כי בשבועות האחרונים הוא מציג יכולת משופרת באימונים. דמארי הוא ללא ספק אחד המרוויחים העיקריים מהגעתו של מו אלאך. המנהל המקצועי מעריך את החלוץ ובעבר התעניין בו במהלך תפקידיו השונים בהולנד. אחרי הטענות לפיהן דמארי עלול לעזוב כבר בינואר, נדמה כי הוא יקבל אמון עד לסיום העונה ורק אז יוחלט לגבי המשך ההתקשרות איתו. "דמארי הרוויח מההגעה של אלאך, אבל גם הוא יודע שחובת ההוכחה היא עליו. עומר הרשים מול סכנין, הלוואי והוא ימשיך ככה", הסבירו.
 


ארנסט מאבוקה, שעדיין מתקשה להחלים מהפציעה, צפוי להישאר מחוץ לסגל במחזור הקרוב כאשר את מקומו יתפוס רז מאיר. רשימת הפצועים של לוזון כוללת את נטע לביא, שלומי אזולאי ואופיר מזרחי, שייעדרו בוודאות מהמפגש מול נתניה. התקווה כי מזרחי יעמוד לרשותו של המאמן לקראת הדרבי. 


קרדיט מחודש. דמארי (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי