בן ביטון האריך חוזה עד 2022, בכר: "יהיה קשה בלוגאנו"

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

מאמן הפועל באר שבע התייצב למסיבת עיתונאים בשווייץ לקראת משחק הליגה האירופית (חמישי, 20:00 בספורטHD2), במהלכה בישר המועדון על הישארותו של המגן: "שמח להמשיך". קואנקה מועמד לפתוח במקום מליקסון

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע הגיעה לשווייץ כבר אתמול לקראת משחק הליגה האירופית מחר מול לוגאנו (חמישי, 20:00 בספורטHD2), ולפני זמן קצר היא הגיעה ל"לוצרן ארנה" וערכה את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת ההתמודדות – ובין לבין גם אישרה לראשונה כי המגן בן ביטון חתם על הארכת חוזה עד 2022.


ברק בכר נשאל תחלה כיצד הוא מעריך את סיכויי קבוצתו מול לוגאנו והבהיר: "זו קבוצה שנמצאת בתקופה טובה, ניצחה במשחק האחרון בליגה וגם כשלא ניצחה, בבית שלנו בליגה האירופית, הראתה שהיא לא פחות טובה מהיריבות האחרות. הם הפסידו לסטיאווה למרות שלא הגיע להם להפסיד וגם מול פלזן הפתיעו. הולך להיות מאוד קשה".




המצב בבית והמשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים: "שתי הקבוצות יכולות לנצח מחר ואנחנו יודעים שאם לא ננצח אז יכול להיות שלא נמשיך באירופה, לכן מה שמעבר למשחק הזה לא מעניין".


כאמור במהלך מסיבת העיתונאים אישר המועדון שהמגן בן ביטון חתם על הארכת חוזה עד 2022 ועל כך אמר המאמן: "אני מאוד מרוצה. הוא עשה פריצה בשנתיים האחרונות ואני מאוד שמח על כך שיש לי חלק בזה ובטוח שהוא ימשיך ביכולת הזו". זו לא הפעם הראשונה שהפועל באר שבע מודיעה על חידוש חוזה במסיבת עיתונאים לפני משחק בליגה האירופית בחו"ל, כך קרה גם עם מיגל ויטור בבוקרשט בתחילת החודש. המגן, אם יישאר עד תום חוזהו, יסגור תשע עונות במועדון.




בן ביטון. נשאר בטרנר עד 2022 (אודי ציטיאט, שווייץ)


בן ביטון
ישב לצדו של ברק בכר אמר: "אני מאוד שמח להמשיך פה. זה חוזה ארוך וגם בשנה הבאה ארצה להשתפר ולהתקדם. אנחנו עוד מעט נעלה על כר הדשא, נרגיש אותו ונקווה לנצח מחר ולשמח את הקהל שלנו".


בפן המקצועי, איסק קואנקה מועמד לפתוח במקום מאור מליקסון הסובל מפציעה טורדנית בכף רגלו, כאשר מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד אמורים לאייש את מרכז ההגנה. מיחאי קורהוט סובל מפגיעה בברך שתצריך כנראה ניתוח, אבל בינתיים הביע נכונות לנשוך את השפתיים והוא אמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי. צמד הניגרים, ג'ון אוגו וטוני וואקמה, יבקשו להמשיך את התקופה הנפלאה בקריירה שלהם.



מאור מליקסון. התאמן, אבל קואנקה בכוננות (אודי ציטיאט, שווייץ)


במסיבת העיתונאים של לוגאנו אמר המאמן פייר לואיג'י תמי: "נקווה לנצח משחק נוסף. היינו טובים במשחק האחרון ואני מקווה שנשחזר זאת – אם נצליח להגיע עם אותה יכולת ומצב רוח, אני מאמין שאפשר לעמוד במשימה. היינו טובים בישראל, במחצית השנייה נראינו אחרת. אנחנו לא יכולים לשלוט במשחק במשך 90 דקות, צריך לדעת להאט את המשחק כשצריך. צברנו ניסיון מאז ואנחנו מוכנים לספק תצוגה מול הפועל באר שבע".


עוד אמר תמי על יריבתו הקרובה: "גם בליגה הישראלית הפועל באר שבע מצליחה, יש לה שחקנים חשובים. בבית שלנו הקבוצה הטובה ביותר היא פלזן, אך גם לישראלים יש איכויות. אנחנו מצדנו חייבים לנסות לשחק את המשחק שלנו".


Le parole di mister Tami e di Fulvio Sulmoni alla vigilia della sfida di UEFA Europa League. https://t.co/4JNeuPwFpRpic.twitter.com/zV0E6huqJv

— FC Lugano (@FCLugano1908) November 22, 2017


בזכות ההגעה המוקדמת לשווייץ, שחקני באר שבע ניצלו את הזמן החופשי כדי להתאוורר, להסתובב ולהתרשם מהעיר, בתקווה שהמומנטום החיובי ומצב הרוח הטוב במועדון יוביל אותם לניצחון חוץ יקר (וראשון העונה) שישאיר אותם בתמונת העלייה.


האלופה כידוע צברה העונה ארבע נקודות, ניצחה 1:2 את לוגאנו ב"טרנר" במחזור הפתיחה וסחטה 1:1 בבוקרשט מול סטיאווה במחזור שעבר, משמע שאם פלזן לא תפסיד מחר במשחק המקביל מול סטיאווה יסתבכו ברק בכר ושחקניו – תיקו של פלזן וניצחון של ב"ש משמעותו תהיה שוויון נקודות לפני משחק מכריע במחזור הסיום ואילו ניצחון של הצ'כים בביתם ומעידה של הפועל באר שבע בשווייץ תסיים את דרכם של האדומים במפעל.
 


 

 

A post shared by וובה בראון (@vova15) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי