דיווח: לידס יונייטד רוצה לצרף את מונאס דאבור בינואר

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

כלי התקשורת באנגליה טוענים שהקבוצה מהצ'מפיונשיפ מתעניינת במעמדו של חלוצה הישראלי של זלצבורג לקראת חלון ההעברות הקרוב

קבוצות: לידס יונייטד
(גודל טקסט)

האם מונאס דאבור בדרך לאנגליה? לפי דיווחים היום (חמישי) בכלי התקשורת באנגליה, לידס יונייטד מעוניינת לצרף את החלוץ הישראלי המצטיין של זלצבורג האוסטרית. 

לפי הפרסום "הלבנים" מחפשים לחזק את החלק הקדמי לקראת המשך המאבקים הקשים בצ'מפיונשיפ ומלבד דאבור הלוהט נמצא על הכוונת גם מרווין דוקש השייך לסנט פאולי הגרמנית ומושאל לקיל, מוליכת הליגה השנייה בגרמניה.

לידס מכרה בקיץ את החלוץ המצטיין כריס ווד לברנלי ואיבדה את המחץ שלה בהתקפה. היא שאלה מהמבורג את פייר מישל לאסוגה שפתח את העונה מצוין שכבש צמד בבכורה שלו בניצחון 0:5 על בארטון אלביון, אבל מאז הבקיע רק חמישה שערים והקבוצה עדיין מחפשת חלוץ שייכנס לנעליים הגדולות של ווד שהיה מלך השערים בעונה שעברה עם 27 שערי ליגה.

במועדון יש עוד שניים-שלושה חלוצים, אבל הם לא דומיננטיים ומתקשים לשחק בהרכב כמו כאלב אקובן גנאי ששיחק שנה שעברה בפרטיזן טיראנה, החלוץ ההולנדי הצעיר ג'יי-ריי חרוט וקמר רוף שמשחק גם בעמדת שחקן כנף. הקבוצה התדרדרה לאחרונה אחרי שהייתה במקום הראשון ומדורגת כעת במקום העשירי כשהמנג'ר שלה תומאס כריסטיאנסן שאימן את אפואל ניקוסיה עלול להיות מפוטר לאחר התבוסה 4:1 לוולבס.

מונאס דאבור. יעבור לאנגליה? (זלצבורג, האתר הרשמי)
מונאס דאבור. יעבור לאנגליה? (זלצבורג, האתר הרשמי)

דאבור נמצא בשיאו והוא מוליך את טבלת השערים בליגה האוסטרית עם 11 כיבושים. באירופה הוא הוסיף עוד חמישה שערים. כזכור, גם שמו של תומר חמד הוזכר בקיץ כמועמד להגיע לקבוצה מיורקשייר, אבל נשאר בסופו של דבר בברייטון ולאחרונה האריך את חוזהו עד 2019.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי