מכבי תל אביב ממתינה לרפאלוב, ולפריצת דרך לגבי אלמוג כהן

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | ערן לוף

הצהובים, שהמריאו ללא סושיץ', חושבים על ינואר. במועדון ימתינו לשחרורו של קשר קלאב ברוז', מצבו של כהן באינגולשטאט לא ברור. אור דסה התגייס לצה"ל אך שוחרר והוא המריא עם הקבוצה. אלי דסה עשוי לשוב לסגל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון בקריית שלום לפני הטיסה לספרד ללא טינו סוון סושיץ', איגור פיליפנקה ועומר אצילי הפצועים. לטיסה הצטרפו אלי ואור דסה וגם חוסה רודריגס, שאינו יכול לשחק בליגה אירופית בשל רישום מאוחר, ונסע לפגוש את משפחתו. מאז נחתה הקבוצה בשדה התעופה 'מאניסס' בוולנסיה אחרי יותר מחמש שעות טיסה, למזג אוויר קריר של 12 מעלות. הקבוצה תיסע כשעה משדה התעופה באוטובוס לקאסטליון, שם תשהה עד למשחק. הצהובים יסיימו ביום חמישי (20:00, שידור ישיר בספורט1) את הקמפיין האירופי בשלב הבתים של במגרשה של ויאריאל וינסו להשיג שער זכות ראשון בבית.

בזמן שהקבוצה של ג'ורדי קרויף תנסה להימנע מקביעת שיא שלילי בליגה האירופית, במועדון כבר חושבים על חלון ההעברות של ינואר. בעקבות סיום הקמפיין האירופי, בקבוצה הפנימו כי אין צורך בסגל כל כך רחב ובמכבי תל אביב מגבשים תוכנית עבודה שתועבר למנכ"ל בן מנספורד והבעלים מיץ' גולדהאר לקראת פתיחת שנת 2018. התוכנית תכלול את רשימת השחקנים הזרים והישראלים אותם רוצה קרויף לקראת ינואר וגם את אלו שיעזבו באופן סופי או יושאלו לקבוצות אחרות. ההחלטה אודות השינויים בסגל תתקבל בהתאם למצבה של סגנית האלופה בטבלה לקראת פתיחת חלון ההעברות.

שני השמות הבולטים בנוגע לחיזוק הישראלי הם ליאור רפאלוב ואלמוג כהן. במכבי תל אביב הסבירו כי הם הפיקו לקחים ממקרה רמי גרשון, והם מודעים לעניין של מכבי חיפה והפועל באר שבע בכהן ורפאלוב. המשמעות היא שבמכבי תל אביב הפנימו כי השתמשו בהם כדי לקדם את התנאים של שחקנים בקבוצות אחרות ואף הבהירו כי המצב לא יחזור על עצמו בנוגע לצמד קשרי הנבחרת.


מחכים לו. רפאלוב (אתר רשמי) 

בקריית שלום קיבלו החלטה כי אם רפאלוב יקבל את האישור מראשי קלאב ברוז' לעזוב, ואף יודיע כי הוא מעוניין לשחק אצל הצהובים, המשא ומתן מולו ומול סוכנו דודו דהאן יואץ. כזכור, אמש דווח בתקשורת הבלגית כי רפאלוב יעזוב את קבוצתו כבר בינואר הקרוב, דיווח אותו דאג הקשר להכחיש דרך חשבון האינסטגרם שלו דרכו הבהיר כי הוא אינו מנהל משא ומתן עם אף קבוצה, בישראל או בבלגיה. ועדיין, בבלגיה סימנו את הצהובים כפייבוריטית לקלוט את רפאלוב.

במקביל, מצבו של קשר אינגולשטאט אינו ברור. בקבוצה ימתינו לפריצת דרך בנוגע לכהן, ואישור מצדו בנוגע לתנאי השכר שלו עשויים לסלול את דרכו לסגל של קרויף, אך עדיין לא ברור האם אינגולשטאט תסכים למכור אותו במהלך חודש ינואר. ברשימה של המאמן נכללים גם מספר שמות של שחקנים זרים כאשר המועמדים המובילים לעזוב הם טינו סוון סושיץ' וכריסטיאן באטוקיו. אור דסה, שהתגייס היום לצבא ההגנה לישראל, שוחרר לקראת הטיסה לספרד. אחרי ארבעה חודשים, אלי דסה, שהמריא עם הקבוצה לספרד, צפוי להיכלל בסגל הקבוצה. 

מצבו לא ברור. אלמוג כהן (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי