רן קדוש: לא קל לא לשחק, מסוגל להיות שוער ראשון בליגת העל

רן קדוש
רן קדוש | ערן לוף

שוער הפועל חיפה התראיין לתוכנית הספורט של 103FM אחרי ה-0:1 בדרבי החיפאי: "מתעסק רק במשחק בשבת, עושה הכל כדי להיות מוכן. האדומים באופוריה: "הכי טובים בחיפה? אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:1 בדרבי החיפאי, שוער הפועל חיפה רן קדוש התראיין לתוכנית הספורט של 103FM והתייחס ליכולת הטובה שהפגין שוב מול מכבי חיפה: "זה לא ספציפית נגד מכבי חיפה, זאת ההכנה הטובה שעשיתי כשלא שיחקתי ועבדתי קשה עם מאמן השוערים למקרה שאשחק, מנטלית ומקצועית. לא קל לעבור תקופה לא קצרה בלי לשחק, בעיקר כשוער. זה לא פשוט אבל עובדים על זה".


מתי הרגיש שזה יהיה משחק טוב שלו: "כבר בחימום. לא אוהב להגיד דברים כאלה ולדבר לעצמי, כי אחרי זה אפשר לספוג גול מגוחך. מעדיף להתעסק במה שצריך לעשות במשחק עצמו".

 

  • גורלו של לוזון בידיים של אלאך: הנטייה להשאיר אותו



אם יחזור לספסל כשארנסטס שטקוס יחלים: "לא חושב על זה כרגע, רק מתכונן לשבת. אעשה מה שאשמע מהמאמן". 

החיים כשוער שני: "זה לא היה התכנון שלי כשחתמתי בהפועל חיפה, אבל ככה יצא. עשיתי הכל כדי להיות מוכן כשאשחק. אני בטוח שיש לי מקום כשוער ראשון בליגת העל. כמו שקלינגר אמר, הם יכולים לסמוך עליי".



קדוש. לא תכנן להיות שוער שני (ערן לוף)


המשחק ההגנתי של הקבוצה והכדורים שחזרו אליו: "אנחנו משחקים עם הכלים שלנו, אחת המתפרצות הטובות בליגה.אי אפשר לסגור הרמטית את ההגנה כל משחק, בשביל זה יש שוער. סגרנו אותם טוב אתמול.  יש לנו קישור חזק והגנה חזקה ואנחנו יודעים לנצל את הכלים שלנו. יודעים שהנענו פחות כדור וזה היה משחק פחות טוב שלנו, אבל גם במשחק כזה צריך לצאת עם שלוש נקודות. היום דרישה בסיסית שוער טוב לו שהוא סופג כמה שפחות ומינימום טעויות ושער נקי. כל שוער יעדיף שיגיעו אליו כמה שפחות".

 

ההרגשה בקבוצה והמטרות: "ראינו כבר במחנה האימונים שיש לנו קבוצה חזקה. קיבלנו תיאבון עם איך שהדברים הלכו, אבל קודם נראה איך נסיים את הסיבוב הראשון".

 

בתוך כך, אופוריה בהפועל חיפה לאחר הניצחון בדרבי. בצד האדום של העיר דיברו לפני המשחק על מבחן מנטלי ועברו אותו בענק. "הוכחנו מי הקבוצה הטובה בארץ ולא רק בחיפה" אמרו במועדון והוסיפו: "יש כאן צוות מקצועי נהדר בראשותו של ניר קלינגר וסגל שחקנים משובח ואין שום סיבה שלא נישאר במקום הראשון עד לסיום העונה".



האדומים באופוריה (ערן לוף)


במועדון הרעיפו שבחים על כלל השחקנים אך בעיקר מי שזכו למחמאות היו השוער רן קדוש שהציל פעמיים את קבוצתו והבלם גל אראל שעלה לראשונה בהרכב הראשון על חשבונו של ניסו קפילוטו. "לקדוש ואראל היה משחק מצוין ומגיעות להם כל המחמאות. זה רק מראה שיש לנו סגל איכותי" אמר בסיום המאמן ניר קלינגר.


הבעלים יואב כץ שראה את המשחק מארה"ב צפוי להציע בקרוב לקלינגר חוזה ארוך טווח כאשר היציאה ממנו תהיה רק לנבחרת ישראל. הבלם הרומני גבריאל תמאש והחלוץ עדן בן בסט שעלו עם פציעות למשחק צפויים להיבדק בקרוב ובמועדון מקווים כי יהיו כשירים למשחק הליגה הבא בשבת מול מועדון ספורט אשדוד.


בן בסט עצמו אמר לאחר המשחק: "היה לנו חשוב לשמור על התוצאה בסיום. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה מצוינת והשחקנים נתנו כאן תצוגה נהדרת. במחצית כבר הרגשתי את הרגל אבל ביקשתי להישאר עוד קצת בכדי לעשות בעיקר הגנה ולשמור על השער שלנו".



בן בסט. "הישראלים שלנו עשו שדרוג, הזרים המצוינים תורמים גם מנטלית" (ערן לוף)


על ההבדל בין הפועל חיפה של העונה לעונה הקודמת:
 "יש פה חומר שחקנים נהדר. חלק מהישראלים עשו שדרוג משמעותי וגם הגיעו לכאן זרים מצוינים שתורמים לא רק מבחינת כדורגל אלא גם מבחינה מנטלית. האוהדים הטריפו את הזרים לקראת המשחק".


על הקהל האדום:
"כיף לצאת לחימום עם 3,000 אוהדים ביציע. הגענו לזמנים הטובים והלוואי וזה יישמר. אנחנו גורמים לקהל להתחבר אלינו ומילת המפתח היא המשכיות וזה אומר לשכוח מהדרבי ולבוא מוכנים לאשדוד".


מאוחר יותר, רסמוס סיוסטדט סיפר לתקשורת השבדית: "זה היה הניצחון הגדול ביותר שלי בקריירה. אין ספק שזו הייתה חוויה חדשה. רק בסיום הבנו כמה הניצחון הזה משמעותי עבור האוהדים שלנו. אני מרגיש נהדר בהפועל חיפה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי