ג'ורדי קרויף: נבוא לנצח ולהשאיר טעם טוב לקמפיין

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

במסע"ת לקראת ויאריאל (חמישי, 20:00, ספורט1) בספרד הפתיע ההולנדי בהצהרתו והוסיף: "ביציעים יהיו הרבה אוהדי צהובים ואנחנו רוצים לתת להם קצת נחת"

(גודל טקסט)

"היה לנו קמפיין מאוד מאכזב עד עתה ולכן נעלה למשחק מול ויאריאל בהרכב החזק ביותר שאנחנו יכולים כדי לנסות ולהשאיר טעם טוב לסוף", כך אמר הערב (רביעי) מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף במסע"ת לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1)  בבית 1 של הליגה האירופית במחזור הסיום של שלב הבתים בליגה האירופית.

ההולנדי אף חידד את דבריו בהמשך כשאמר: "נבוא עם מוטיבציה וננסה להשיג ניצחון ראשון במפעל,  למרות שמדובר בוויאריאל. הרבה מאוד אוהדים של מכבי תל אביב יבואו למשחק ואנחנו רוצים לתת קצת נחת". אגב את הנקודה היחידה שלה בבית השיגו הצהובים מול מוליכי הבית (שכבר עלו) עם ה-0:0 בנתניה.

על היריבה: "גם בהרכב משני יש לוויאריאל מספיק שחקנים מוכשרים שיירצו להראות למאמן שלהם שהם ראויים להרכב השני ולכן יבואו למשחק במוטיבציה גבוהה".

על תכנית המשחקים הצפופה של הצהובים בחודש האחרון: "שיחקנו עד עכשיו 32 או 33 משחקים רשמיים וזה הרבה מאוד, אבל כשחקנים ואנשי כדורגל מקצוענים עלינו לקבל זאת.

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

מאוחר יותר ערכו הצהובים את האימון המסכם שלקח כשעה באצטדיון לה סרמיקה. המאמן ג'ורדי קרויף לא תרגל את ההרכב ורק בסמוך לשריקת הפתיחה יודיע מי השחקנים שלא יתלבשו.

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין), טל בן חיים, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אבי ריקן, אייל גולסה, אור דסה (דור מיכה), אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי