צפו בתקציר: עירוני קריית שמונה הביסה 0:4 את עכו

שובל גוזלן
שובל גוזלן | לירון מולדובן

גוזלן (25), שמיר (31), האסלביינק (41 בפנדל) וריאן (59) הביאו לידי ביטוי את היתרון האיכותי של הקבוצה מהקרייה על האחרונה בטבלה שספגה הפסד רביעי ברציפות. סילבס: "התפוצצנו", שביט: "לא כוחות, עצוב לי"

(גודל טקסט)

הפועל עכו על הדרך הסלולה לליגה הלאומית. הקבוצה של אלדד שביט חטפה הערב (ראשון) 4:0 מעירוני קריית שמונה במחזור ה-13 בליגת העל וסיימה את הסיבוב הראשון כשהיא סוחבת את כל הליגה על הגב.


כבר מהרגע הראשון היה ברור מי תסיים את המשחק כמנצחת. שובל גוזלן כבש את הראשון אחרי 25 דקות מבישול נהדר של אפונסו טיירה, עדן שמיר הכפיל בנגיחה מכדור קרן ונייג'ל האסלביינק הוסיף בפנדל ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה. המגמה נמשכה בחצי השני כשאיסמעיל ריאן דחק מקרוב אחרי מהלך אישי נאה של שגיב יחזקאל וקבע את תוצאת המשחק (59).





הקבוצה של חיים סילבס קטעה רצף של שני הפסדים בכל המסגרות ועברה את מכבי חיפה בדרך למקום השביעי בטבלה. המפסידה ממשיכה להיות תקועה במקום האחרון בטבלה ובמחזור הבא מחכה לה קרב תחתית לוהט בחוץ מול בני סכנין.


סילבס אמר בסיום: "כל משחק יש לו את הסיפור שלו. הגענו היום נחושים ויצירתיים. ידענו איך אנחנו רוצים שהמשחק הזה ייראה. סוף סוף אפשר לומר שהתפוצצנו והראינו את הפוטנציאל שיש בקבוצה הזו. לא התביישנו לומר שפלייאוף עליון זו המטרה שלנו. גם בסיבוב בינוני שלנו אנחנו בתמונת הפלייאוף, אז אני רק יכול לתאר לעצמי איך זה ייראה כשנשחק טוב ונהיה יציבים. היה חשוב לנו להחזיר את הגאווה לאוהדים שלנו".


אלדד שביט
אמר מנגד: "במשחקים קודמים התאמצנו מאוד והרגיש שאנחנו הולכים למקום טוב יחסית. היום התאמצנו פחות אז הפערים נראו. זה היה לא כוחות. עצוב לי לראות ככה את הקבוצה שלי. יש גם ימים כאלה ונצטרך לתקן את כל מה שהיה לא טוב. נעשה בדק עם עצמנו. חטפנו סטירה חזקה על איך שנראינו ואני מקווה שנדע למצוא את הדרך חזרה למסלול. ידעתי לקראת מה אני הולך, זה המצב. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להישאר בליגה, אבל נצטרך לצאת למגרש ולהוכיח שאנחנו ראויים לליגת העל".


אלדד שביט.
אלדד שביט. "לא כוחות" (ערן לוף)


הרכבים

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קרלוס קוויאר (איאד אבו עביד, 80) מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, שגיב יחזקאל, איסמעיל ריאן (שון וייסמן, 66), נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן (עידו דוידוב, 76).


הפועל עכו: רם שטראוס, ינון אליהו, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה (דילן דימראווי, 46), לוטם זינו, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי (פייסל מוליץ', 46), פיטר אוניקאצ'י (סיראז נסאר, 65), בן אז'ובל. 


חיים סילבס (לירון מולדובן)
חיים סילבס (לירון מולדובן)


מהלך המשחק
דקה 1: השופט דוד פוקסמן הוציא את המשחק לדרך.


דקה 25, עירוני קריית שמונה עלתה ל-0:1: שובל גוזלן העלה את הצפוניים ליתרון מבישול נהדר של אפונסו טיירה.


דקה 37, עירוני קריית שמונה עלתה ל-0:2: עדן שמיר רצה יותר מכולם וניתר יותר גבוה מכולם כדי לנגח את כדורן הקרן פנימה.


דקה 41, עירוני קריית שמונה עלתה ל-0:3: עכו מתפרקת. האלסביינק כבש בבעיטה חזקה בכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר הכשלה ברורה של אוניקאצ'י על סאן מנחם.


דקה 59, עירוני קריית שמונה עלתה ל-0:4: איסמעיל ריאן כבש בדחיקה מקרוב אחרי מהלך אישי נאה של שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי