צפו בתקציר: 1:3 ומהפך להפועל ב"ש על בני סכנין

מאור מליקסון
מאור מליקסון | מאור אלקסלסי

שמש העלה את המארחת ליתרון מוקדם, אך שערים של אוחיון, שהר ומליקסון הפכו את התוצאה עבור שחקניו של בכר, שסיימו את הסיבוב במקום הראשון למרות יכולת לא מרשימה בעכו. חלאילה תפס באשכיו של איינבינדר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל במקום הראשון אחרי שגברה הערב (ראשון) בחוץ 1:3 על בני סכנין במסגרת המחזור ה-13, רגע לפני שהאלופה תפגוש בגמר גביע הטוטו את מכבי תל אביב.



המארחת פתחה את המשחק ללא רגשי נחיתות ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-14 כשמתפרצת הסתיימה במסירת רוחב של פיראס מוגרבי לעידן שמש, שלא התקשה לכבוש את ה-0:1 באחד על אחד מול דודו גורש. סכנין המשיכה בשלה במחצית הראשונה כשרוב המתפרצות שלה נעצרו על ידי מיגל ויטור, כשבצד השני האלופה שעלתה בהרכב משני, כנראה במחשבה על גמר גביע הטוטו, הייתה רחוקה מלהרשים וכמעט שלא הגיעה למצבים.




במחצית השנייה דברים נראו קצת אחרת. ברק בכר שלא אהב את מה שהוא ראה הכניס את תומאש פקהארט בניב זריהן, כשמספר דקות לאחר מכן עידן שמש נפצע והוחלף במוחמד כליבאת. שינוי המומנטום בא לידי ביטון בדקה ה-52 כשקרן של מהראן ראדי הגיע לראשו של מתן אוחיון שנגח מקרוב את ה-1:1. ב"ש המשיכה לתקוף, אך סכנין המשיכה במשחק ההגנה היעיל אך אלים שלה והצליחה לעצור את את האלופה.




בכר. יהיו לו לקחים להפיק מהמשחק (מאור אלקסלסי)


ואז הגיעה הדקה ה-82, אז הקפטן חאלד חלאיילה מסר כדור אחורה בצורה רעה, בן שהר היה במקום כדי לעוט על המציאה והפך את התוצאה ל-1:2. בדקה ה-88 האלופה הבטיחה את הניצחון כשמיכאל אוחנה שלח כדור עומק נהדר למאור מליקסון שהקפיץ אותו בקלות מעל מחמוד קנדיל בדרך ל-1:3. לפני הסיום, חלאיילה דאג לקבל את הכרטיס הצהוב העשירי שלו העונה כששלח את ידו לעבר אשכיו של דן איינבינדר המחליף.


ביום חמישי יפגשו בכר ושחקניו את מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, כשבמחזור הבא מחכה להם מכבי נתניה אותה האלופה לא הצליחה לנצח בסיבוב הקודם בו שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1. סכנין לעומת זאת, תקווה להמשיך ביכולת הטובה מול הפועל עכו עליה גברה 1:2 במחזור הפתיחה.


מליקסון. יחגוג גם ביום חמישי? (מאור אלקסלסי)


הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סארי פלאח, מארון גנטוס, וונדרסון, אייהב גנאיים, חאלד חלאיילה, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי (לוקאס גאושו 81), עידן שמש (מוחמד כליבאת 50).



הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, מתן אוחיון, אורן ביטון, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, גיא מלמד (מיכאל אוחנה 67), מאור מליקסון, ניב זריהן (תומאש פקהארט 46), בן שהר (דן איינבינדר 82).


מהלך המשחק

דקה 14, 0:1 לבני סכנין: מתפרצת נהדרת של המארחת הסתיימה בכדור רוחב של מוגרבי לשמש, שבאחד על אחד מול גורש לא התקשה למצוא את הרשת.



שמש חוגג את היתרון המוקדם (מאור אלקסלסי)

 

דקה 28: אוגו הכשיל את שמש כ-20 מטרים מהשער, הבעיטה של פאס פגעה בחומה ויצאה לקרן.


דקה 45+1: מלמד קיבל כדור רוחב נהדר משמאל, אך בעט אותו מעל השער של קנדיל.



ויטור עוצר את המתפרצות של סכנין (מאור אלקסלסי)
 

דקה 46: בכר לא נשאר אדיש לתוצאה והכניס במחצית את פקהארט על חשבון זריהן.


דקה 50: שמש נפצע והוחלף בכליבאת.


דקה 51: קנדיל הציל את סכנין עם הדיפה כפולה לקרן.


 

דקה 52, הפועל באר שבע משווה ל-1:1: ראדי הגביה קרן לרחבה, ואוחיון התרומם גבוה כדי לנוח את השיוויון.



שחקני באר שבע חוגגים את השיוויון (מאור אלקסלסי)


דקה 65: וונדרסון הגביה כדור נהדר לאזולאי, שנגח אותו למשקוף של גורש.


דקה 82, הפועל באר שבע הופכת ל-1:2: חלאיילה החזיר רע כדור להגנה ושהר היה במקום כדי להשתלט עליו ולהמשיך עדה הסוף בדרך למהפך.



שהר. מהפך (מאור אלקסלסי)


דקה 88: הפועל באר שבע עולה ל-1:3: אוחנה שלח כדור עומק נהדר למליקסון שהכניע את קנדיל מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי