סמדו: רונאלדו לא אשם, שחקני ריאל לא מספקים את הסחורה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מגן ברצלונה האשים: "כריסטיאנו צריך את המסירות הנכונות, במקומות הנכונים". דובר המוליכה הספרדית עקץ: "השחקן הטוב בעולם משחק בקאמפ נואו". מס'צראנו יעזוב רק אם מינה יגיע

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הקרב הבלתי נגמר בין לאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו נמשך. אחרי שהזוכה הטרי בכדור הזהב חגג צמד מול סביליה במחזור האחרון וגרף מחמאות, הפרעוש קיבל את זכות התגובה וכיכב מול ויאריאל. ההופעה מול הצוללת הצהובה גרמה לשחקני ברצלונה להבהיר כי ההצהרות של רונאלדו ("אני הטוב בהיסטוריה"), ג'ורדי אלבה סיפר אמש (שני): "לכריסטיאנו יש בעיה, הוא משחק בעידן בו משחק גם השחקן הכי טוב בהיסטוריה".


אל הוויכוח הצטרף גם הדובר של המוליכה, ג'וזף ויואס, שסיפר: "כמועדון אנחנו מכבדים מאוד את רונאלדו ומברכים אותו על הזכייה בתארים. תמיד התייחסנו אליו כשחקן גדול ויריב מכובד, אבל חשוב לי להגיד לו. אני מצטער כריסטיאנו, אבל בקאמפ נואו אנחנו רואים את השחקן הטוב בעולם לפחות פעם ב-15 ימים. קוראים לו מסי". 
 



אלפרדו רנלדו, הכותב הבכיר של 'אס' המדרידאי, התייחס לסוגייה: "נצטרך פספרטיבה של שנים רבים כדי לקבוע בצורה חד משמעית מי הכי טוב בהיסטוריה. רונאלדו רק ראה את אלברטו די סטפנו, אבל הפרשנים הוותיקים יותר, שראו את שניהם, מעידים שדי סטפנו היה טוב יותר". על ההשוואה בין CR7 לפרעוש טען: "בעשר השנים האחרונות היו חמש שנים בהן רונאלדו היה טוב יותר, ובחמש השנים האחרות מסי היה טוב יותר".


עדיין באותו נושא, מיצ'ל סלגאדו סיפר היום ל'מארקה': "רונאלדו הוא ללא ספק הנשמה של ריאל מדריד, אי אפשר למתוח עליו שום ביקורת. כשהוא משחק, היריבות תמיד חוששות. הוא הטוב בעולם מבחינתי. אף פעם לא היה מצב בו שני שחקנים כמו מסי ורונאלדו משחקים לאורך כל כך הרבה זמן זה מול זה. הם ייזכרו לעד, אנחנו צריכים ליהנות מהם. אני מקווה שבעתיד יהיו עוד כמה שחקנים כאלה, כי התרומה שלהם היא בלתי נתפסת". 



הוויכוח הגדול בהיסטוריה נמשך. מסי (AFP) 


בינתיים, בתקשורת הספרדית בטוחים כי ההכרזה על צירופו של יירי מינה לסגל של ארנסטו ואלוורדה היא עניין של זמן. בלם פאלמיירס ונבחרת קולומביה צפוי להגיע תמורת כשמונה מיליון יורו כמחליפו של חאבייר מסצ'ראנו. בנוגע לעתידו של הארגנטינאי המנוסה, אמר ויואס: "אנחנו מכבדים את הרצון של חאבייר לעזוב בינואר, אבל ואלוורדה הבהיר שאנחנו לא מתכוונים להוריד מעוצמתו של הסגל בינואר". המשמעות היא כי עזיבתו של מסצ'ראנו תלויה בצירופו של מינה או כל בלם אחר כאשר גם שמו של מתיאס דה ליכט מאייאקס הוזכר.


מאוחר יותר, נלסון סמדו העניק ראיון לתקשורת בפורטוגל בו סיפר: "זה בר מזל לשחק בקבוצה עם מסי ובנבחרת עם רונאלדו. אלו שני השחקנים הכי טובים בעולם". המגן, שהגיע בתחילת העונה לקאמפ נואו תמורת כ-35 מיליון יורו והפך לחלק משמעותי בתוכניות של ואלוורדה, האשים את שחקני אלופת אירופה בקשיים של כוכב הבלאנקוס להבקיע בליגה הספרדית: "רונאלדו לא כובש כי הוא לא מקבל את המסירות הנכונות, במקומות הנכונים. כריסטיאנו לא אשם, השחקנים לצדו לא מספקים את הסחורה והוא נפגע בגלל זה". 


אז מי אשם? רונאלדו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי