"למזלנו האירוע הזה נקבע ביומן שלי לפני ארבעה חודשים, אז הבטחתי והגעתי", אמר שר האוצר משה כחלון בטקס הסיום בטורניר לזכרו של דודי הללי שנערך אתמול במרכז הספורט לאו-באק בחיפה. כחלון ציין כי "המסורת של משפחת הללי מעידה על מוסריות, על משפחתיות ועל אהבה. האנשים הרבים שבאים כל שנה בפעם ה-12, רק מעידים על עוצמתה של המשפחה ואחדותה סביב זכרו של דודי".



דודי שהיה יו"ר מחלקת הנוער של הפועל חיפה וחבר ועד עובדי עירית חיפה, נפטר לפני 13 שנים אחרי מחלה קשה בגיל 51.



דודי הללי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
דודי הללי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה



נבחרת הישרדות כמעט והדיחה את משפחת הללי



בגמר טורניר חנוכה לזכרו של דודי הללי זכתה נבחרת העיתונאים בפעם השלישית ברציפות, לאחר שגברה על ותיקי מכבי חיפה עם זאהי ארמלי,  גולן דרעי וציון מרילי על הקווים 1-7. נבחרת הישרדות עם רז זהבי, מנגיסטו, נתי שדה, יוסי בובליל, אמיר פרח מנצח הישרדות שי הראל, ושחקן חיזוק השוער לירן שטראובר, הפגינה יכולת גבוהה במשחק ראווה נגד נבחרת של משפחת הללי, אבל נוצחה 3-2.



ילדי מכבי חיפה זכו בטורניר הילדים. העיתונאי איציק יצחקי מוואלה זכה בפרס עיתונאי הספורט של השנה על שמו של מאיר איינשטיין ז"ל. להקת בנות של בי"ס יזרעאליה הנעימה במחרוזת שירי חנוכה, הזמר רגב הוד מכוכבי המירוץ למיליון שר התקווה בסיום את התקווה. אביו של דודי עו"ד אברהם הללי סיים את הטורניר בהצדעה לכל הפועלים לקיומו והודה למנהלת מרכז הספורט לאו באק, סאמיה דיאב ולמנהל אגף הספורט בעירית חיפה, שמוליק זגגי וכמובן ל-2,500 האורחים שהגיעו גם השנה לכבד את זכרו של דודי.



משה כחלון בלאו באק. צילום: ג'ו לוצ'יאנו
משה כחלון בלאו באק. צילום: ג'ו לוצ'יאנו