צפו בתקציר: רק 0:0 להפועל חיפה אצל הפועל אשקלון

ממן ובן בסט. איזה החמצות
ממן ובן בסט. איזה החמצות | לירון מולדובן

השחקנים של קלינגר עם ניצחון אחד ב-5 משחקים כבר איבדו את הפסגה ועלולים לגלוש למקום השלישי. האדומים אמנם היו טובים יותר וסבלו מהחמצות גדולות של ממן ותורג'מן, אבל הרוויחו מטעות של אדלר שלא הרחיק את מלול

(גודל טקסט)

עם ניצחון אחד בחמישה משחקים, הפועל חיפה לא יכולה לחלום על אליפות. ה-0:0 של האדומים מהכרמל אצל הפועל אשקלון לא רק סימן את המשחק הראשון שלהם בלי שערים, אלא את ההבדל בין תשעה המחזורים הראשונים: 23 נקודות מ-27 אפשריות ו-6:19 בהפרש שערים, לעומת חמשת האחרונים: 6 מ-15 ו-5:4 בהפרש שערים.

לא צריך להתעמק יותר מדי. הפועל חיפה לא פוגעת כי היא לא פוגעת בהתקפה. היא פחות אגרסיבית, פחות חדה, פחות מפתיעה וסובלות מירידה הן ברמה הקבוצתית והן ברמה האישית. בעיקר אצל חנן ממן ואלון תורג'מן, שקצת ריכוז מצדם הערב היה מעניק לקבוצתם שער או שנים ובעיקר שלוש נקודות.

גם לאשקלון היה מספיק הזדמנויות להכריע את המשחק וגודנס אג'אי רשם מועמדות להחמצת השנה. יובל נעים יצא לבטח ברגשות מעורבים מהמשחק. מצד אחד משחק תשיעי ללא ניצחון, מצד שני להוציא נקודה מקבוצת צמרת זה לא רע. 

הרכבים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי (סער בנבנישתי 67), שי חדד, רמזי ספורי, גודנס אג'אי (מירקו אורמוש 38), יוסיפ איבנצ'יץ' (שרון גורמז'נו 78).

 
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סויסטדט (מקסים פלקושצ'נקו 72), רוסלן ברסקי, חנן ממן (לירן סרדל 87), ראדו גינסארי, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

מהלך המשחק
דקה 4 – הזדמנות ראשונה להפועל חיפה. שמואל שיימן פרץ באגף והכניס כדור עומר נהדר לעדן בן בסט, אך החלוץ הסתבך ואיבד את הכדור.


שוב בין הקורות של ניר קלינגר. שטקוס המצוין (לירון מולדובן)

דקה 12 – עדן בן בסט העביר כדור רוחב שנהדף על ידי ההגנה, גינסארי הגיע לריבאונד ובעט משישה מטרים לשמיים.

דקה 15 –  עוד התקפת מעבר מסוכנת של הפועל חיפה. אלון תורג'מן עבר שני שחקנים והשאיר לעדן בן בסט, החלוץ בעט מסובב מ-17 מטרים ונעצר אצל איינוגבה.

דקה 17 – הקצב הטוב נמשך, החמצה גדולה לאשקלון: רמזי ספורי העיר כדור רוחב נפלא לאיבנצ'יץ שהצליח להחמיץ את המסגרת מ-12 מטר כשהוא חופשי ומאושר.


תופס את הראש ובצדק. יוסיפ איבנצ'יץ' (לירון מולדובן)


דקה 25
– אג'אי ממטר בעט למשקוף והכדור הורחק. החמצה בלתי נתפשת שיכולה לעלות לאשקלון ביוקר.

דקה 37 –  שיימן הגביה נפלא משמאל וממן, משישה מטרים, ירה לשמיים. איזו החמצה!

דקה 43 – ספורי קיבל כדור ברחבה ובעט למסגרת, שטקוס הדף לקרן שלא נוצלה.

דקה 45 – מהומה גדולה בין שחקנים משתי הקבוצות, קרבות של דחיפות במשך דקה שלמה כשהשופט אדלר הרק הסתכל מהצד. בסוף הסתפק אדלר בצהוב כפול לאורמוש ומלול.



אורמוש, תמאש וממן. התלהטות יצרים, אדלר לא מיהר להרגיע (לירון מולדובן)


דקה 45 –
מיד אחרי המהומה פגע מלול בספורי ואדלר בלע את המשרוקית בפה במקום לשרוק לעבירה ולכבד את מגן הפועל חיפה בצהוב שני ואדום.


דקה 50
– שוב החמצה ענקית ושוב ממן. שיימן הגביה מאגף שמאל כדור שנחת על הראש של ממן, אבל הקשר פגע בו חלש וגם לא מדויק, סנטימטרים מהמסגרת.


מלול. היה צריך להיות מורחק (לירון מולדובן)


דקה 54
– ספורי הגיע למצב טוב כ-16 מ' משער חיפה אבל בעט לידיים של שטקוס.


דקה 57 –
מה יהיה עם השחקנים של קלינגר? ברסקי נתן מסירת עומק ענקית לגינסארי עמוק בתוך הרחבה, המולדובי העביר מסירת רוחב ותורג'מן, איכשהוא, הצליח להחליק מעל הכדור במקום לדחוק אותו פנימה.


בן בסט. הכדור פשוט מיאן להיכנס (לירון מולדובן)

דקה 72 – המשחק דעך וקלינגר חרד מעוד איבוד נקודות ערך חילוף התקפי: פלקושצ'נקו, קשר התקפי, בפנים וסיוסטדט ההגנתי בחוץ.

דקה 83 – אורמוש בפריצה סולנית משמאל הגביה היטב לרחבה, ראלי לא הגיע לכדור שהורחק לעבר ספורי, אבל הבעיטה שיצאה מרגלו של חלוץ אשקלון הלכה לשום מקום.


תורג'מן. החליק במקום לדחוק פנימה (לירון מולדובן)

דקה 89 – שיתוף פעולה בין שני המחליפים של קלינגר. סרדל מצא את פלקושצ'נקו ברחבה אבל הקשר בעט ממצב נהדר לגופו של איינוגבה.

דקה 91 – ראלי הפציץ מ-20 מ' היישר לגופו של שטקוס שהדף אינסטנקטיבית את הסכנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי