קלינגר: היינו צריכים להיות בפור מעל הפועל באר שבע

בן בסט
בן בסט | לירון מולדובן

מאמן הפועל חיפה לא הוריד את הראש לאחר ה-0:0 באשקלון: "אנחנו קבוצה קשה עם הגנת ברזל. תפסתי את הראש יותר מידי פעמים בגלל ההחמצות". נעים: "תראו את ספורי וראלי, לא ספרו אותם במקומות אחרים"

(גודל טקסט)

"התחושות הן קשות", הודה ניר קלינגר לאחר שהפועל חיפה סיימה ב-0:0 באשקלון ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון. "המחצית השנייה הייתה סיפור אחר ואפשר היה לראות רק קבוצה אחת על כר הדשא. הפעולה האחרונה לא הייתה מספיק טובה ואני עדין. זו הסיבה שלא ניצחנו היום. תפסתי את הראש יותר מידי פעמים", סיכם המאמן.


קלינגר המשיך
: "ההזדמנות הכי טובה במשחק הייתה של חנן ממן בחצי הראשון. גם בחצי השני היו לנו המון מצבים. שלטנו במשחק בצורה מוחלטת. אהבתי שהקבוצה שלי שיחקה כמו אחת שרוצה לעלות למקום הראשון וזה מה שאני אקח איתי הביתה. החצי הראשון היה קשה לצפייה מבחינתי והשני, כמו שכבר אמרתי, היה הרבה יותר טוב".

קצב צבירת הנקודות: "הפועל חיפה נמצאת במקום השני בטבלה. אנחנו חוזרים לגודל הטבעי? זו הגדרה ממש לא נכונה. הייתה לנו סדרת משחקים קשה שכללה את מכבי תל אביב, מכבי חיפה, אשדוד בחוץ ועכשיו אשקלון בחוץ. ניצחנו בדרבי וסיימנו שלושה משחקים בתיקו. בכל המשחקים היו לנו הזדמנויות טובות לנצח. זאת אגב הסיבה שאנחנו לא ראשונים בפור של כמה נקודות מהפועל באר שבע. היינו יכולים לנצח בכל אחד מהמשחקים".

חיזוק בינואר: "יכול מאוד להיות שאנחנו צריכים לרענן את החלק ההתקפי שלנו. כרגע אנחנו קצת דלים למעלה. מה שכן, אנחנו קבוצה קשה עם הגנת ברזל".


ההחמצות של שחקני ההתקפה גרמו לקלינגר לתפוס את הראש (לירון מולדובן)

יובל נעים המתוסכל סיפר בסיום: "אני מאוכזב מהחצי הראשון ומרוצה מהחצי השני. הפועל חיפה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל חשוב שאנחנו נדע לנצל את המומנטום החיובי שלנו כדי לכבוש, ורק ככה ננצח משחקים. השחקנים שלי עבדו קשה, וגם סבלנו מהמון פציעות. בסך הכול, כששיחקנו עם ההרכב החזק נראינו טוב. אנחנו משחקים טוב, ולא מנצחים, רצינו לעצור את זה. חשוב מאוד לא להפסיד משחקים, יש לנו כרגע 33 אחוזים מ-100. זה עדיף מאפס אחוז".

מאמן אשקלון הוסיף: "אף קבוצה לא יכולה לשחק טוב במשך 90 דקות, במיוחד קבוצת תחתית. השחקנים נתנו את כל כולם. רמזי ספורי, שהיה שחקן משלים בקבוצות אחרות, תראו אותו. גם עוז ראלי, שמראים את עצמם. הם מקבלים חיבוק וגם כשצריך הם מקבלים סטירה. אני בטוח שנשיג את המטרה ונישאר בליגה. אנחנו משחקים כדורגל, גם אם זה במחיר של הפסדים. אין לנו עובדים שחורים, כולם משחקים. אני בעד לשחק יפה, אבל בלי להפקיר את החלק ההגנתי. אני בטוח שהניצחונות גם יגיעו. אני מרוצה, הליגה העונה קשה מאוד. לא ניצחנו מאז המשחק מול רעננה בחוץ. היו לנו שש תוצאות תיקו, שזה כמו שני ניצחונות. אם נדע להבקיע בדקות הטובות שלנו, אז גם ננצח. מי שהיה במשחק הזה, ראה את הדחיפה של הקהל. האוהדים גאים בקבוצה הזו, ננסה לגרום להם להיות גאים בה עד סוף השנה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי