דמארי איחר לאסיפה והודח מההרכב, בוזגלו: ההרגשה נוראית

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

החלוץ אמור היה לפתוח, מאמנה הזמני של מכבי חיפה ניסה להסביר את ההפסד לבני יהודה: "הביטחון נפגע", הקשר: "אסור לשקוע בדיכאון". אלמוג בוזגלו: "אמרתי למאור שהוא צריך להרים אותם, אין להם ביטחון". צפו

(גודל טקסט)

שבוע מאז סיום דרכו של גיא לוזון, ומכבי חיפה ממשיכה לאכזב. היום (שבת) פתחו הירוקים את הסיבוב השני עם 2:0 מול בני יהודה, ששחזר את מחזור הפתיחה של העונה. אחרי מסיבת העיתונאים באמצע השבוע של מו אלאך, והענקת המושכות לרוב מאס ואיתי מרדכי – הקהל המקומי קיווה לשינוי, ושוב נותר מאוכזב. עומר דמארי, שנכנס  כמחליף, הודח מההרכב אחרי שאיחר לאסיפה הקבוצתית. מדובר בעבירה הראשונה של החלוץ ולכן הוא לא יוענש. דמארי נסע לסמי עופר בכוחות עצמו, כאשר יתר השחקנים הגיעו יחדיו.  


יוסי אבוקסיס רשם ניצחון שישי ברציפות על מכבי חיפה, כשהוא כבר עם חמישה ניצחונות מששת המשחקים האחרונים, כשהקהל המקומי פשוט נטש את המושבים במהלך המחצית השנייה. דן מורי, אותו אלאך מכיר היטב מהתקופה המשותפת שלהם בוויטסה, כבש את הראשון מבישול של אלמוג בוזגלו עם נגיחה עוצמתית. 

 


הקשר המשיך לככב עם קרן מושלמת, הפעם היה זה יונתן כהן שהכניע את עומרי גלזר, עם נגיחה מדויקת משלו. המאזן המחפיר של הירוקים מול הכתומים נמשך והם עדיין ללא ניצחון ביתי על בני יהודה בארבע וחצי השנים האחרונות. בני יהודה כבר עם 23 נקודות, ניצחון שביעי העונה והיא צמודה למכבי תל אביב, שתפגוש ביום שני את בית"ר ירושלים. מכבי חיפה עם הפסד שישי העונה בליגה, כשניצחון האחרון שלה היה בתחילת נובמבר מול בני סכנין ובמחזור הבא היא תתארח אצל הפועל באר שבע.  



חגיגה בסמי עופר. יונתן כהן ואלמוג בוזגלו (מאור אלקלסי) 


אצל החוגגים, יוסי אבוקסיס סיפר: "כל הכבוד לשחקנים שלי, שמבצעים את תוכנית המשחק. הם נלחמו, הראו המון משמעת. אומנם כבשנו ממצבים נייחים, אבל גם הגענו למצבים טובים. מכבי חיפה אומנם דחפה קדימה, והיה לנו קשה לשמור על קצב גבוה במחצית השנייה. הסוד שלנו הוא לרוץ, השחקנים שלי מחויבים. ברגע שרואים נחישות, כמו גם בהפסד לעירוני קריית שמונה, זה נראה אחרת. אפשר להילחם, אבל גם לשחק כדורגל. הניצחון הזה מגיע לך".


המשך המאבקים: "אני רוצה להיות מוכן למשחק הבא מול הפועל אשקלון. אני לא רוצה לצאת בהצהרות. ככה הייתי בבני סכנין, ואני מתנהג כך גם היום. מבחינתי כל משחק בליגה הוא גמר גביע העולם. אין לנו אירופה או ליגת אלופות, לכן כל משחק ליגה הוא כמו ליגת האלופות. אני שמח שיש לי שחקנים שמבינים אותי. כל קבוצה צריכה לדעת לשחק עם הכלים שלה. בהרכבים ההתקפיים שלי העונה, לא הגענו לאף מצב. אני חושב שכדורגל צריך לשחק לפי הכלים שיש בסגל, אני גאה בכלים והמלחמה של השחקנים שלו. שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה".  


אלמוג בוזגלו, שכיכב, הוסיף: "אנחנו לא מפתיעים אף אחד בתקופה האחרונה. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ומשתפרים. אנחנו נהנים בחדר ההלבשה ויודעים לעשות את ההפרדה בין ההנאה לכר הדשא. אנחנו באים לנצח כל משחק. בתחילת העונה דברים השתנו במערך, אבל קיבלנו ביטחון. אנחנו רוצים להמשיך ככה, כי אנחנו נהנים ועובדים קשה. אין לי שום תחרות עם מאור, אבל אמרתי לו שהוא צריך להרים את הקבוצה, כי הם נראו חסרי ביטחון. יש להם קבוצה טובה, ואני מאחל להם שינצחו כל העונה". 



מורי (מאור אלקסלסי) 


אצל המפסידה, רוב מאס הסביר: "אין ספק שזה מאכזב להפסיד, אבל ראיתי גם דברים טובים. ניסינו לשנות מספר דברים מאז שהגעתי. עבדנו כמו קבוצה, שזה חשוב. נמשיך לעבוד על הדברים הללו. השחקנים הפסידו מספר משחקים ולכן זה גם פגע בביטחון העצמי. ניסינו לשנות את זה. יש כאן כישרון, צריך לשלב את זה עם עבודה קשה. הכול מתחיל בעבודה קשה, ננתח את הבעיות וננסה להשתפר. הצלחנו לייצר מצבים, וזה חשוב". 


מאור בוזגלו ניסה להסביר: "קודם כל, ההרגשה נוראית. אני לא יודע להצביע על דבר אחד שלא עובד. הסיטואציה קיימת, ואנחנו נמצאים במצב הזה. רק אנחנו יכולים לצאת מזה, ונעשה את זה ביחד. לא טוב לנו לשקוע בדיכאון, חשוב שנרים את הראש ונעבוד יותר קשה. אין שחקן אחד שלא רוצה, כולם רוצים לנצח והם עובדים קשה. אנחנו מגיעים למשחק ואז אנחנו רודפים אחרי היריב. ברגע שרודפים, בתור קבוצה אנחנו נשארים חשופים כי אנחנו רוצים להשיג משהו. שנמצאים בלחץ מהסוג הזה, צריך למצוא פתרונות להיות יצירתי. זה לא פשוט מול קבוצה שמסתגרת, ויוצאת למתפרצות. בני יהודה הציגו משחק יוצא מן הכלל".


הקשר הוסיף: "אנחנו לא בפלייאוף העליון, וזו עובדה. הרבה שינויים קורים כאן, אנחנו מנסים למצוא את הדברים שלא עובדים. חשוב שנישאר ביחד, נישאר מאוחדים. אסור לנו לוותר. ההצלחה של אלמוג היא ההצלחה שלי, אנחנו מאותו דם. אני גאה בו על הדרך שהוא עושה, על המומנטום שהוא נמצא בו. חשוב שהוא ישמור עליו".  


יצליח לשקם? מאס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי