בכר: חלק מהשחקנים הלכו לאיבוד בשיטה החדשה שניסיתי

ברק בכר
ברק בכר | עד אבישי

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:0 למכבי נתניה: "היה משחק של תיקו, נעשה את השיקולים שלנו לקראת חלון ההעברות בינואר". דראפיץ': "ניצחנו את הקבוצה הטובה בארץ" חיימוב: "אנחנו לא במשבר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו ביום חמישי, הפועל באר שבע חזרה אל 'זירת הפשע' בנתניה וספגה הערב (ראשון) 1:0 מול מכבי נתניה, במחזור ה-14. היהלומים חגגו ניצחון יקר, השישי שלהם העונה בליגה, והם כבר עם 23 נקודות.


לעומתם, האלופה ספגה את ההפסד השני שלה ופספסה הזדמנות משמעותית להגדיל את הפער בפסגה כאשר התלות שלה בטוני וואקמה, ששוב נעדר, רק מחמירה. דידייה קוגבנייה, שנכנס כמחליף במקום ערן לוי, היה שם כדי להכריע בזכות בישול מבריק של אביב אברהם וסידר לצמד שי ברדה את סלובדאן דראפיץ' שלוש נקודות אחרי שלושה מחזורי ליגה רצופים ללא ניצחון. 



מאמן המפסידה ברק בכר היה מאוכזב בסיום: "מאכזב. הפסדנו לקבוצה טובה. היה פה משחק מחוף לחוף. למאמנים לא כל כך הייתה שליטה על המשחק הזה, זה היה משחק של תיקו, אבל נתניה ניצלה מצב אחד יותר מאיתנו".


המערך: "מי שלא מנסה לא יצליח. לפעמים צריך ללכת עם התחושות. אמשיך לנסות עד שאמצא את הדרך לנצח משחקים. ראיתי אנרגיות וגישה טובה. אולי חלק מהשחקנים הלכו לאיבוד בשיטה החדשה. צריך לפרגן לנתניה שהיא קבוצה אדירה בצד ההתקפי. יש לנו כמה ימים לנוח אחרי עומס כבד".


וואקמה. חיסרון משמעותי (עדי אבישי)

וואקמה. חיסרון משמעותי (עדי אבישי)


מאבק האליפות: "יהיה קשה, לא חשבנו אחרת. בשנה השלישית קבוצות מגיעות יותר דרוכות ומוכנות ואנחנו נצטרך למצוא פתרונות לקבוצות אגרסיביות ונחושות".



חלון ההעברות של ינואר: "יגיע ינואר ונעשה את השיקולים שלנו מה כן צריך להביא ונתנהג בהתאם".


סלובודאן דראפיץ'. מרוצה מהמקום החמישי (עדי אבישי)
סלובודאן דראפיץ'. מרוצה מהמקום החמישי (עדי אבישי)


מאמן המנצחת סלובודאן דראפיץ' סיכם באושר: "החילוף היה פוקס. לפעמים אתה מבצע חילוף ואתה לא יודע לאן אתה הולך. זה מגיע לדידייה ואני שמח בשבילו, הוא עובד קשה. אנחנו לא יודעים אחרת, אנחנו לא יודעים לאמן אחרת. חשוב לנו להיות תמיד דומיננטיים. היה לנו עבודה קשה, פגשנו את הקבוצה הכי טובה בארץ. היה קשה ללחוץ עליהם. הם הגיעו למספר הזדמנויות והיה לנו מזל שזה לא נכנס. אני גאה בחבר'ה שלי, שהשתפרו במחצית השנייה". 


על אביב אברהם: "אביב כל הזמן היה פה. גם אם עלי מוחמד משחק, הוא היה משחק. גדל כאן ילד ממחלקת הנוער של מכבי נתניה. הוא כישרוני ואיכותי, נראה מה יהיה בעתיד איתו. אם הוא ימשיך לעבוד בצורה הזו אז יהיה לו עתיד בכדורגל הישראלי. הקבוצה נמדדת כששחקן מוביל שלה חסר. אנחנו לא תלויים באף שחקן". 



המשך המאבקים: "בזבזנו קצת נקודות, פחדנו שהפלייאוף העליון יברח לנו. היה לנו חשוב לנצח היום כדי להמשיך הלאה עם החלום שלנו. הייתי חותם על לסיים במקום החמישי, מגיע לנו עד עכשיו להיות במקום הזה. התחיל סיבוב חדש, ואנחנו צריכים לצבור נקודות כדי להיות שם. נצטרך גם יכולת וגם קצת מזל".



שחקני מכבי נתניה חוגגים את הניצחון הגדול (עדי אבישי)


"היה משחק שקול ולצערי מכבי נתניה ניצחה", סיכם גיא חיימוב, שמנע קבוצתו לספוג מספר שערים נוספים. "אפשר להפסיד שני משחקים ברציפות, זה לא משבר. אנחנו עדיין בעמדה טובה בטבלה ויש לנו שמונה ימים להתכונן למכבי חיפה. הכל בסדר. החמצות? זה קורה. הייתי מעדיף שזה יהיה בצד השני, אבל שוב, כמו שאמרתי, אנחנו במצב טוב בטבלה ואני מקווה שבפעמים הבאות זה ייכנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי