אבוחצירה: לא דמיינו שנפתח ככה את העונה, נילחם עד הסוף

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | דני מרון

חלוץ הפועל רעננה בראיון ל-103FM בעקבות ה-0:2 על קריית שמונה: "עדיף לנצח ואז לשפר את הדברים הפחות טובים". על בית"ר ירושלים: "הייתה לי שם חצי שנה פנטסטית". הבריאות: "אני בריא ושלם לשחק"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה נראית טוב יותר בשבועות האחרונים. אחרי הניצחון המפתיע אתמול (ראשון) על עירוני קריית שמונה (0:2), התראיין חלוץ הקבוצה, שמעון אבוחצירה, ל-103FM ודיבר על השיפור בשבועות האחרונים ומאבקי הירידה הקשים.

היכולת הקבוצתית: "פתחנו את העונה בצורה לא טובה, לא דמיינו שזה יהיה ככה. אני שמח מאוד מהמשחקים האחרונים ובמיוחד מהניצחון האחרון. ייצבנו את החלק הטקטי. לא צריך להיות טוב, צריך לנצח. עדיף לנצח ואז לשפר את הדברים הפחות טובים".

מאבקי הירידה: "אנחנו נילחם עד סוף העונה כדי להישאר בליגה. אנחנו לא יכולים להרים את הראש לרגע. הפועל תל אביב תעלה לליגת העל, היא חשובה לליגה".

שמעון אבוחצירה. נהנה מפתיחת עונה טובה (דני מרון)
שמעון אבוחצירה. נהנה מפתיחת עונה טובה (דני מרון)

היכולת האישית: "הייתה לי פתיחת עונה טובה, אבל לאט לאט אני משתפר ולוקח יותר אחריות. בכל קבוצה שהייתי נתנו לי הזדמנות וידעתי לייצר לעצמי מצבים ולקחת אחריות. ברעננה המצב אולי שונה, ולאט לאט מתרגלים".

הבריאות: "עברתי את כל הבדיקות הנדרשות ואני בריא ושלם. אין שום בעיה".

שמעון אבוחצירה. כשיר במאה אחוז לשחק (דני מרון)
שמעון אבוחצירה. כשיר במאה אחוז לשחק (דני מרון)

התקופה בבית"ר ירושלים: "הייתה לי חצי שנה פנטסטית שם ויש לי רק דברים טובים להגיד. אלי טביב חתם איתי חוזה בלי לבחון אותי. הבקעתי שם שערים חשובים וזה מה שהחזיר אותי".

היעדר הקהל ברעננה: "לקחתי אליפות בקריית שמונה מול 500 איש, אבל ידענו להרים את עצמנו. אנחנו מעריכים את הכמות הקטנה של האוהדים שכן מגיעים. הרבה אנשים ברעננה אוהדים את מכבי ת"א ואת הפועל ת"א".

שמעון אבוחצירה. נהנה בתקופה בעיר הבירה (דני מרון)
שמעון אבוחצירה. נהנה בתקופה בעיר הבירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי