ג'ורדי קרויף: לא הייתי לחוץ, הבעלים תמך בי לאורך כל הזמן

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-1:2 על בית"ר: "המשחק הזה יכול להיות נקודה המפנה עבורנו", על קיארטנסון: "היום הוא לא התאים". דסה: "פספסנו יותר מדי תארים בשנים האחרונות, אנחנו משחקים בשביל ג'ורדי" צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון גדול בטדי, 1:2 על בית"ר ירושלים, למרות חצי שני חלש באופן יחסי. אבי ריקן הימם את יושבי טדי בפתיחת המשחק, ולא חגג זכר לימיו בבירה. ניק בלקמן מנגד חגג גם חגג כשהכפיל והשתיק את את הקהל הביתי, ושער מצמק של קלאודמיר פריירה לא הושיע. כעת הפער בין ג'ורדי קרויף וחניכיו מהפועל באר שבע בפסגה עומד על ארבע נקודות בלבד.


מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני חושב שהמחצית ראשונה הייתה טובה מאוד. במחצית השנייה לא ניצלנו הזדמנויות ואני חושב שהגנו ונלחמנו טוב. מגיע קרדיט לשחקנים, אני מאוד שמח בשבילם וגם בשביל האוהדים שתמכו בנו".


השבוע שעבר על הקבוצה
: "לפחות על פי המאמץ שלנו על הדשא זה יכול להיות מפנה, אבל אנחנו חייבים להמשיך להשתפר. האוהדים תומכים יותר כשאנחנו מתאמצים".


על אלי דסה: "הוא מביא אנגריה מיוחדת. חוסה רודריגס עדיין צריך לחזור לכושר".


אלירן עטר. נקודת מפנה (אודי ציטיאט)

אלירן עטר. נקודת מפנה (אודי ציטיאט)


הרגשתו האישית: "אני לא יכול לחוש הקלה כי לא הייתי לחוץ. אני מכיר את הבעלים ותמיד הרגשתי שהוא תמך בי כך שלא הרגשתי לחוץ אלא רק רע שאיבדנו הרבה נקודות. עכשיו זמן להתאושש".



על קיארטנסון: "וידאר טוב כשיש לנו נוכחות ברחבה. שוינפלד יותר התאים לסגנון היום. לא נשטה בעצמנו, וידאר הוא המסיים הכי טוב שלנו".


המגן אלי דסה הוסיף: "אני לא חושב שזו הייתה הופעה יוצאת מן הכלל. זה כיף שאנחנו מנצחים קבוצה שלא ניצחנו כבר הרבה זמן. מבחינה אישית אני שמח שחזרתי לשחק ושיחקתי טוב".


דסה. שמח לחזור לדשא (אודי ציטיאט)

דסה. שמח לחזור לדשא (אודי ציטיאט)


החזרה למגרש: "היו רגעים שכמעט הייתי פורץ מהספסל אל הדשא. זה קשה מאוד. חמישה חודשים של פציעה זה לא פשוט. תודה רבה לכל מי שדאג שאחזור בריא ושלם".



הניצחון: "כולם דיברו שהניצחון בגביעי הטוטו הוא סתמי, אבל מבחינתנו כל תואר הוא תואר, פספסנו יותר מדי תארים בשנים האחרונות. זה הביא אותנו במומנטום למשחק".



הקהל של בית"ר: "לא היו תקלות עם אוהדי בית"ר. יש גם אוהדים שאוהבים אותי ועודדו אותי. אני רוצה להתעסק רק בקהל של מכבי, שתמך ועזר לנו להשיג את הניצחון וזה מוקדש להם".



על ג'ורדי קרויף: "אנחנו חייבים לו המון עוד מהתקופה שלו כמנהל טכני. אנחנו מאוד אוהבים אותו ומשחקים בשבילו, ומגיע לו הניצחון הזה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי