רודריגס צפוי לשוב להרכב, דוידזאדה יסופסל לטובת מיכה

שפונגין
חוסה רודריגס | עדי אבישי

גולסה נותר מחוץ לסגל מכבי תל אביב לקראת המפגש מול בני סכנין (21:00), והספרדי עשוי לקבל הזדמנות מחודשת. בחוזהו החדש של ריקן ייכלל סעיף שחרור, קרויף ממתין לפרידה מסושיץ' ובאטוקיו כדי לצרף זר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנעל הערב (שני, 21:00) את המחזור ה-16 בליגת העל כשהיא תתארח באצטדיון בעכו אצל בני סכנין. אחרי הניצחונות של הפועל חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, הצהובים נחושים להמשיך את התקופה הטובה, ולרשום ניצחון רביעי בכול המסגרות. מי שיערוך בכורה מחודשת, הפעם בתפקידו החדש, הוא קרלוס גרסיה שמונה בסוף השבוע לעוזרו של ג'ורדי קרויף.

אייל גולסה, שלקח חלק באימון הקבוצה, לא ייכלל בסגל בתקווה לאפשר לו להתאושש בצורה מלאה מהעומס בו הוא מצוי. מי שצפוי לשוב להרכב הוא חוסה רודריגס, שלא פתח בשלושת המשחקים האחרונים. לצדו, דור מיכה ימשיך לאייש את העמדה בכנף השמאלית כאשר אופיר דויזאדה ימתין על הספסל.


בגזרת מיכה, המשא ומתן של הקשר עם הצהובים נמצא בשלבי הסיכום הסופיים מול המנכ"ל בן מנספורד. מיכה צפוי להאריך את חוזהו במועדון בארבע שנים נוספות, עם אופציה לעונה נוספת, בהתאם לבקשתו של קרויף. גם אבי ריקן צפוי להמשיך את ההתקשרות עם מכבי תל אביב. הקשר קיבל הצעה כספית מהמועדון כאשר עדיין לא ברור אם הוא יחתום לשנתיים או שלוש עונות נוספות. חוזהו החדש של ריקן, שהתחבר לקבוצה, צפוי לכלול סעיף שחרור לאירופה.


ישוב להרכב? חוסה רודריגס (עדי אבישי) 


בנוגע לחיזוק, במועדון לא ויתרו על האפשרות לצרף את עלי מוחמד. הקשר עדיין לא חתם על חוזהו החדש במכבי נתניה וכול עוד הוא לא יעשה זאת, קיימת אפשרות ממשית שהוא יצטרף לצהובים בקיץ הקרוב. בנוגע לליאור רפאלוב, קרויף עדיין ממתין להחלטה של קלאב ברוז' לגביו, בנוסף לרצון של הקשר לשוב לישראל. בנוסף, בקבוצה פועלים כדי לקדם את המשא ומתן עם מ.ס. אשדוד לגבי גדי קינדה. הצהובים מוכנים להציע לקבוצה מעיר הנמל מספר שחקנים בהשאלה, כולל סכום כסף, כדי להבטיח את המעבר שלו לקריית שלום.

במכבי תל אביב עדיין ממתינים לאישור של מיץ' גולדהאר לבצע שינויים בסגל, שצפוי להצטמצם. במועדון פועלים כדי להיפרד מטינו סוון סושיץ' כאשר גם כריסטיאן באטוקיו עשוי לעזוב. המאמן מחזיק בשמות של שני מועמדים זרים כאשר לפחות אחד מהם יצטרף במקום הזר הראשון שיעזוב. 


בדרך החוצה. סושיץ' (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי