בספרד טוענים: "קוטיניו יהיה 'פצוע' גם נגד אברטון, ליברפול הסכימה למכור"

יורגן קלופ עם פיליפה קוטיניו
יורגן קלופ עם פיליפה קוטיניו | AFP

למרות הבטחת קלופ, נראה שמאחורי הקלעים מתרחשת דרמה. מאמן ליברפול על ואן דייק: "אין מה למהר לגביו. הוא רוצה לשחק וזה בסדר, אבל זה פרויקט לשלב שחקן חדש"

(גודל טקסט)
גם ללא פליפה קוטיניו ומוחמד סלאח, ליברפול סיפקה את הסחורה אמש (שני) עם 1:2 דרמטי על ברנלי. הקבוצה של יורגן קלופ חסרה את צמד הכוכבים, אך המאמן הבהיר כי הם יהיו כשירים לקראת המפגש מול אברטון בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי (שישי, 21:45, ספורט2).


קלופ רשם שיא חדש עם רצף של 16 משחקים רצופים ללא הפסד בכול המסגרות, ובסיום הצהיר הגרמני: "הסיפור של ברצלונה וקוטיניו הוא הדבר שהכי פחות מעניין אותי. שמעתי את זה כי מישהו סיפר לי על עוד שמועות". ליברפול מתכננת לתבוע את 'נייקי' בעקבות הפרסום של ענקית הספורט, לפיו הברזילאי יוצג בקרוב בקאמפ נואו.



המאמן החמיא בסיום: "אף פעם לא הטלתי ספק באופי של השחקנים שלי. לא חשבתי שיש לנו בעיות בהגנה, וירג'יל ואן דייק יעזור לנו. לא היינו בשיאנו מול ברנלי ולכן זה ניצחון מרשים. אני מאושר מהשער של סאידו מאנה. הוא נכנס לחדר ההלבשה וכולנו חיבקנו אותו". לגבי הבכורה של החיזוק החדש: "אין מה למהר לגביו. הוא שיחק בפעם האחרונה רק ב-13 בדצמבר, אנחנו בודקים היכן הוא עומד ומה הכושר שלו. ורג'יל רוצה לשחק, וזה בסדר. חשוב שנדאג שהוא ישחק טוב. נצטרך לכוון אותו, אחרי הדרבי יהיה לנו יותר זמן. זה פרויקט לשלב שחקן חדש". 



16 – @LFC have now gone 16 games in all competitions without defeat (W11 D5) – their longest unbeaten run under Jurgen Klopp. Progression. pic.twitter.com/bt9oRO1QjZ

— OptaJoe (@OptaJoe) January 1, 2018

כעת כאמור עומדת הקבוצה בפני הדרבי בגביע האנגלי ביום שישי, ולמרות טענת קלופ שקוטיניו יהיה כשיר, נראה כי מאחורי מתרחשת דרמה לא קטנה. בספרד ממשיכים לדווח במרץ על האפשרות שקוטיניו יגיע לברצלונה, והכתב הבכיר גיאם בלאגה עדכן שבליברפול קיבלו החלטה סופית למכור את הקשר, ורק מחכים להצעה, כשהם רוצים 165 מליון ליש"ט. עוד טען בלאגה שקוטיניו יהיה "פצוע" ביום שישי ולא ישחק נגד אברטון. בעיתון "ספורט" הוסיפו שקוטיניו עצמו אמר לראשי ליברפול שהוא מעוניין לעזוב.


Coutinho está todavía "lesionado" y no jugará copa el viernes ante el Everton. Sobre su futuro: el LFC ha cambiado de tono. Están abiertos a todo: venderle ahora, ahora para el verano. Que se quede más allá es lo más improbable. Pero no ha llegado oferta del Barcelona… todavía pic.twitter.com/YfmWmCJa04

— Guillem Balague (@GuillemBalague) January 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי