יוסי בניון יישאר בבית"ר ירושלים עד תום העונה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר הוותיק החליט שלא לעזוב את הבירה על אף דקותיו המועטות העונה ובישר על כך למספר גורמים במועדון ולחבריו לחדר ההלבשה: "נשמח שאכן יישאר. הוא אהוב ורצוי כאן"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תגיע הערב לקרב הצמרת נגד הפועל חיפה בסמי עופר, בידיעה שניצחון יחזק מאוד את מעמדה בפסגת הטבלה (20:30, ישיר בספורט1).

אחד הנושאים שהעסיקו את המועדון בשבועות האחרונים הוא עניין מעמדו של הקשר יוסי בניון. כעת נראה שבניון קיבל עם עצמו החלטה להישאר בבית"ר לפחות עד סוף העונה הנוכחית, לאחר ששוחח עם מספר שחקנים וגורמים במועדון וסיפר להם על החלטתו. כזכור, בשבוע שעבר התקיימה שיחה בין בניון ונציג הבעלים אלי אוחנה, בה שיתף כל אחד מהצדדים את הרגשתו. בבית"ר הבהירו לקשר כי ישמחו מאוד שיישאר בסגל, כאשר גם שחקנים בקבוצה הבהירו לשחקן הוותיק שאין בארץ מועדון יותר טוב עבורו מאשר בית"ר.

"יוסי שחקן חשוב ומוערך ואנחנו נשמח שיישאר כאן", אמר גורם במועדון. "בניון תרם עוד יתרום העונה הרבה לבית"ר. צריך לראות את החיבוק והאהבה שהוא מקבל מאוהדי בית"ר כדי להבין כמה הוא רצוי כאן". בבית"ר מקווים שההחלטה של בניון תיתן זריקת עידוד מורלית לקבוצה לקראת המשך המאבקים ואפשר לומר שכל הצדדים שמחו להשאיר את כל המחלוקות מאחור.


חשב על כך והחליט להישאר. יוסי בניון (ערן לוף)

בחלק המקצועי לקראת המשחק הערב, יחסר המאמן בני בן זקן את פול אדגר המוצהב ואריק סאבו המורחק, כאשר גם דוד קלטינס הפצוע, נותר בסופו של דבר מחוץ לסגל. מרסל הייסטר צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי, כאשר אנטואן קונטה וקלאודמיר ישתפו פעולה בקישור האחורי. אנתוני וארן ימשיך לקבל אשראי בחלק הקדמי, לצידם של חן עזרא ואיתי שכטר.

מי שצפוי לקבל את חולצת ההרכב הוא הקשר ציון צמח, שנכנס במשחקים האחרונים כמחליף והציג יכולת טובה. אפשרות נוספת היא הזזתו של הייסטר לצד שמאל בקישור ואז שון גולדברג יפתח בעמדת המגן השמאלי.


הרכב משוער:
בוריס קליימן, עופר ורטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, קלאודמיר, אנטואן קונטה, ציון צמח (שון גולדברג), חן עזרא, אנתוני וארן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי