ורמוט ודמארי לא בסגל להפועל רעננה. 10 אוהדים הורחקו

רוב מאס
רוב מאס | מכבי חיפה, אתר רשמי

השניים שלא היו בסגל מכבי חיפה מול הפועל תל אביב לא ישחקו גם ברביעי (20:30, ספורט1). מאס: "השמש תמיד זורחת מהר כשמנצחים". בית המשפט העניש את משתתפי הקטטה במושבה

(גודל טקסט)
מכבי חיפה קיימה היום (שלישי) במתקן האימונים בקצף את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול הפועל רעננה שינעל את המחזור ה-17 בליגת העל (רביעי, 20:30, שידור ישיר בספורט1). הירוקים מגיעים לאחר ההעפלה הדרמטית לשמינית גמר גביע המדינה, שם יפגשו את מכבי תל אביב, הם רוצים להמשיך במומנטום החיובי כדי להשיג ניצחון ליגה ראשון מאז פיטוריו של גיא לוזון. השחקנים ערכו רק שני אימונים בלבד לאחר 120 דקות לא פשוטות בגביע המדינה. במועדון הירוק עדיין נחושים להגיע למקום השישי ומודעים שניצחון ירחיק אותם משמעותית מהקו האדום, במיוחד לאור העובדה שמ.ס. אשדוד הפסידה אתמול לבני סכנין.


בצוות המקצועי ניסו בעיקר להחזיר את הכוחות של השחקנים לאחר משחק הגביע כשהאימון המסכם התנהל בעיקר במשחקונים ולא תורגל ההרכב למשחק. עומר דמארי, שביקש מראשי המועדון לעזוב, ונענה – לא צפוי להיכלל בתוכניות של רוב מאס ואיתי מרדכי לקראת הקרב מול הקבוצה מהשרון. גם גילי ורמוט שחולה בשפעת לא יהיה בסגל. במועדון מעדיפים כי השניים יהיו בכשירות מלאה לקראת המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. בחיפה ציינו כי למרות הדיבורים והרצון של דמארי לעזוב את הקבוצה, טרם הודיע החלוץ סופית הוא מתכוון לעזוב ומבחינת חיפה הוא עדיין שחקן מן המניין.



בניגוד לשניים, הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב יחזור לסגל הקבוצה אך לא צפוי לפתוח בהרכב. בצוות המקצועי מתלבטים בעיקר בשתי עמדות: המגן הימני ובמרכז הקישור. המגן הצעיר רז מאיר הרשים מול הפועל תל אביב ולא מן הנמנע שימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של ארנסט מאבוקה, כשבמרכז השדה ההתלבטות בין שלומי אזולאי לאופיר מזרחי. יונתן לוי ומוחמד עוואד צפויים להמשיך בהרכב.


מוקדם יותר דיבר המאמן הזמני רוב מאס במסיבת העיתונאים: "היה לנו משחק קשה בגביע המדינה, שיחקנו 120 דקות והיה לנו קשה להתאושש, אבל נהיה מוכנים. האימונים חוזרים על עצמם, ולכן אנחנו חוזרים על דברים כדי להשתפר. אנחנו רוצים להשתפר ולהכיר אחד את השני טוב יותר. הפצועים חוזרים מפציעות, אני מאושר ששלומי אזולאי חזר. אם נמשיך לעבוד בצורה טובה, גם התוצאות יגיעו. חשוב שנתמודד עם דברים, אנחנו מקצוענים. הניצחון תמיד גורם להתאוששות קלה יותר. השמש זורחת מהר יותר, כשמנצחים. היינו צריכים את הניצחון הזה". 


מחמאות ממאס. שחקני מכבי חיפה (עדי אבישי)


"החמאתי לשחקנים", הוסיף ההולנדי: "זה לא היה משחק טוב, אבל ניצחנו אותו וזה דבר טוב וחשוב. מי שטוב מספיק, יקבל את ההזדמנות. מחלקת הנוער היא המהות של כל מועדון. מי שמספיק טוב, יקבל הזדמנות. אני לא מביט על גיל אלא על איכות. יש לנו כרגע בהרכב את רז מאיר, יונתן לוי, מוחמד עוואד ושלומי אזולאי – כולם הגיעו ממחלקות הנוער של מכבי חיפה". 


ניקיטה רוקאביציה
התייחס למצבה של הקבוצה: "אני חושב שהמערכת במכבי חיפה טובה, וגם המערך שאנחנו משחקים בו הוא טוב. לשחק ב-4:3:3 זה טוב בשבילנו, אבל מי שמחליט הוא המאמן. אני בטוח שאם נעבוד כקבוצה, המצב ישתנה בשבילנו". 


המפגש מול רעננה:
"אנחנו לא חושבים על העתיד, אלא מתרכזים במשחק הבא. יש לנו קבוצה טובה, יש לנו צוות מקצועי טוב וסגל טוב. מה שחשוב הוא שנתאמן בצורה טובה ורק בצורה הזו נוכל לשנות דברים". 


המצב שלו בסגל:
"אני לא יודע מה קורה עם אחרים, אבל אני תמיד מאמין בעצמי. אני ממשיך לעשות מה שאני יודע ויכול בשביל המועדון. כל שחקן מנסה להשתפר, בלי קשר לגיל שלו. זה משאני מנסה לעשות בכול משחק". 


בטוח בעצמו. רוקאביציה (מאור אלקסלסי) 


בתוך כך, בית משפט השלום בפתח תקווה הרחיק מהמגרשים עשרה מאוהדי מכבי חיפה שהשתתפו בתחילת השבוע בתגרה בין מחנות האוהדים של הקבוצה באצטדיון "המושבה" לפי המשחק מול הפועל תל אביב. בנוסף, הורחקו חמישה אוהדים אדומים בחשד להשלכת אבוקות למגרש. עשרת האוהדים, בהם קטין אחד (17), הורחקו מהמגרשים לתקופות שבין 60-30 ימים, כאשר אחד החשודים הורחק עד סוף העונה.


כזכור, זמן קצר לפני המשחק פרצה ביציע הצפון-מערבי קטטה בקרב קבוצות אוהדים של מכבי חיפה, תוך השלכת חפצים ושימוש במוטות דגלים בין המחנות ולעבר כוח האבטחה והשיטור שחצצו בין הצדדים ובוצעו מעצרים במקום ולאחר המשחק. בנוסף, הורחקו על ידי קצין משטרה חמישה מאוהדי הפועל תל אביב שנחשדו בהשלכת אבוקות לכר הדשא בתחילת המשחק. מהמשטרה נמסר: "בכוונת משטרת ישראל למצות את הדין עם אוהדים המגיעים למגרשי הספורט ומשתתפים בהפרת הסדר ובהפעלת אלימות, תוך שיבוש חווית הצפייה והעידוד לאלפי אוהדים אחרים המגיעים אל המגרשים".



עשרה אוהדים ירוקים הושעו (עדי אבישי)


הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר (ארנסט מאבוקה), רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד.


קורצקי ורעננה מקווים להמשיך ברצף המשחקים ללא הפסד
הפועל רעננה כאמור תהיה זו שתארח מחר את מכבי חיפה, מקווה להמשיך ברצף המשחקים ללא הפסד שעומד כבר על ארבעה כולל גביע המדינה, בוודאי אחרי ההפסדים שנחלו הפועל עכו ומועדון ספורט אשדוד. המאמן מנחם קורצקי יחסר מחר את עדי נמני בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. קורצקי ויתר על ההגעה למשחק הגביע באצטדיון המושבה בין הפועל תל אביב למכבי חיפה וצפה בשידור הישיר בטלוויזיה. הצוות המקצועי סימן את שחקני מכבי חיפה שלומי אזולאי וניקיטה רוקאביציה כמסוכנים במכבי חיפה.


החלוץ שמעון אבוחצירה אמר לפני המשחק: "אני חושב שאנחנו נמצאים בכושר טוב וצריכים להמשיך ביכולת שאנחנו מציגים בשבועות האחרונים. הכי חשוב לבוא למשחק מול מכבי חיפה בגישה הנכונה והחיובית כפי שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה. אסור לזלזל במכבי חיפה, למרות כל התהפוכות שם, זו קבוצה מצוינת ואיכותית עם שחקנים טובים. אנחנו צריכים לבוא ולנצל את המומנטום ולהציג את אותה יכולת מהמשחקים האחרונים, לא להוריד רגל מהגז והכל יהיה בסדר".


במקביל, במועדון ממתינים להתפתחויות בנוגע לאחד משני השוערים הזרים המועמדים לקבוצה, אלכסנדרו בוזבוקי הרומני והבוליביאני גיז'רמו ויסקארה.


ההרכב המשוער: אסף צור, ירדן כהן, מוחמד עלי קאמרה, אלי בבייב, בן בנימין, עמנואל אמבולה, שניר שוקר, רועי שוקרני, נימניה ניקוליץ', שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי