רודריגס: כשמכבי ת"א הציעה לי להצטרף, לא חשבתי פעמיים

שפונגין
חוסה רודריגס | עדי אבישי

"ג'ורדי נורא רגוע, הוא לא מתרגש בקלות", "העמדה הכי מתאימה לי היא לפני הבלמים", "לא יודע אם אשוב למיינץ בעונה הבאה", וגם החיבור לדת, הרמה בליגת העל והמצב הביטחוני. קשר הצהובים בראיון ל'מארקה'

(גודל טקסט)

בקיץ הקרוב חוסה רודריגס הגיע למכבי תל אביב בתור השם הנוצץ ביותר ברשימת המצטרפים של ג'ורדי קרויף. אחרי שגדל בריאל מדריד, וגם הספיק לשחק בדפורטיבו לה קורוניה, מיינץ ומלאגה – הקשר ניסה להחזיר את הקריירה שלו למסלול במדי הצהובים. היום (שלישי), לפני המפגש מול מכבי נתניה (21:00) בו ילבשו השחקנים את חולצות הרטרו המשובצות, הקשר העניק ראיון ל'מארקה' הספרדי בו סיפר על העבודה לצד ג'ורדי, התקופה במכבי תל אביב והחיבור לדת. 


"כשמכבי הציעה לי להצטרף, לא חשבתי פעמיים", פתח רודריגס והסביר: "הפרויקט כאן היה מאוד מושך בעיניי. היה לי מזל שגם ג'ורדי קרויף מונה למאמן, כי רציתי לעבוד איתו. הוא זה שדיבר איתי על כל הפרטים, והסביר לי מה קורה כאן במכבי תל אביב". 

 


העבודה עם קרויף: "יש בו משהו נורא רגוע והוא לא מתרגש בקלות מכל מיני דברים. אני מודה לו על זה שהוא מציב אותו בתור הקשר האחורי, זה שמנהל את המשחק לפני הבלמים. אני חושב שזו העמדה הכי טובה עבור". 



מאושר בישראל. רודריגס (ערן לוף) 


התקופה במכבי ת"א: "הגעתי לישראל עם בעיות במעי הגס, וזה השפיע עליי. ההשפעה של מכבי על ישראל היא לא שונה משל ריאל וברצלונה בספרד. אני נמצא במועדון הכי גדול ולחוץ בישראל, והאוהדים כאן תמיד דורשים ניצחונות. אי אפשר להוריד את הרגל מהדוושה, ואי אפשר להפסיק. יש לנו מטרות, ואנחנו לא יכולים להירגע עד שנשיג אותן". 


הרמה בליגת העל: "אם מישהו חושב שהרמה כאן נמוכה, שיחשוב שנית. יש רמה גבוהה בישראל, זה אומנם לא הלה ליגה, אבל יש כאן איכות טובה. הקבוצות מסגרות בצורה חכמה, ולא משחקות רק מאחור כמו במקומות אחרים באירופה". 


העתיד שלו: "אני רוצה לשחק לפחות 40 משחקים בעונה, בגלל זה הגעתי לכאן. אני בטוח שזה יהיה הדבר הכי טוב בשבילי, כדי לשוב לכושר האיכותי שלי". 


החיבור לדת: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני אדם דתי. אף פעם לא הסתרתי את זה. תל אביב קרובה לירושלים ואני מאושר שיש לי את ההזדמנות להיות כאן עם המשפחה שלי. אין ספק שהמחשבה על מגורים בארץ הקודש הניעו אותי להגיע. שחקנים לא אוהבים לדבר על דת, אבל אני יודע שזה חשוב בשבילי. עבורי כולם מאמינים במשהו, וחשוב שלכולם תהיה אפשרות להיות מחוברים למשהו. אני מודה לאלוהים על כל מה שהוא נתן לי, על הטיול שהוא אפשר לי לחוות".



לא מתרגש. קרויף (עדי אבישי) 


הביקור בירושלים:
"זו עיר מדהימה ואני מאושר לראות כיצד כל הדתות משתלבות בה. קיבלתי צמרמורת בפעם הראשונה שהייתה בה, זה משהו בלתי נתפס בין אם אתה אדם דתי או לא". 


המצב הביטחוני: "הדברים שונים ממה שרואים בטלוויזיה. בהתחלה הייתי בטוח שזה מסוכן נורא, אבל אז הבנתי שהכול נורא שקט בישראל. אני נמצא באחת המדינות הבטוחות ביותר בעולם". 


התקופה שלו בריאל מדריד: "זה סיפור נחמד להיזכר בו. עליתי לשחק בהרכב בגיל נור צעיר, ועוד בליגת האלופות. אני מאושר על זה, אבל מנסה לכתוב היום את הסיפור שלי". 


היחסים עם ז'וזה מוריניו: "לא אשכח שהוא נתן לי את ההזדמנות לשחק במדי ריאל. הוא סימן אותי מההתחלה ואפשר לי לצמוח. הוא המאמן שהכי השפיע עליי עד היום". 


העונה הבאה: "אני לא יודע אם אשוב למיינץ או לא. אני רק רוצה להצליח. אני חושב כל יום על דרכים להשתפר וכיצד לקדם את המשחק שלי".


רוצה לשחק 40 משחקים. רודריגס (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי