צפו בתקציר: הפועל באר שבע ובני יהודה נפרדו ב-0:0

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

האלופה אמנם שמרה על המקום הראשון, אך הציגה משחק רק לעיני 14,672 צופים בטרנר ולא הצליחה להתמודד עם ההגנה של אבוקסיס. אלמוג בוזגלו ספג שריקות בוז מהקהל

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע אמנם שמרה על המקום הראשון בטבלה, אך ראתה את הפער מסגניתה בית"ר ירושלים מצטמק לנקודה בלבד לאחר שנפרדה מבני יהודה ב-0:0. המשחק לא ייזכר בזכות תצוגת כדורגל מרשימה במיוחד לאחר יכולת בינונית של שתי הקבוצות לעיני 14,672 צופים באצטדיון טוטו טרנר, במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל.


לפני המשחק נערך טקס לכבוד שחקני העבר של באר שבע, בן תורג'מן ורועי גורדנה, כשלעומת זאת אלמוג בוזגלו ספג שריקות בוז עם כל נגיעה שלו בכדור. האלופה אמנם פתחה טוב יותר את המשחק, הניעה כדור והגיעה למספר הזדמנויות, אך לא הצליחה ליצור מצב משמעותי ושתי הקבוצות הציגו מספר מפוזר במחצית הראשונה.



ברק בכר לא אהב את מה שהוא ראה והכניס את מיכאל אוחנה על חשבון גיא מלמד בפתיחת המחצית השנייה. באר שבע אמנם פתחה את המחצית השנייה טוב יותר עם הזדמנויות של טוני וואקמה ומהראן ראדי, אך לא הצליחה לפרוץ את ההגנה של יוסי אבוקסיס, כשהאורחים כמעט עקצו בצד השני, אך בסופו של דבר התוצאה המאופסת נשמרה עד הסיום.



שחקני בני יהודה מודים לקהל בסיום המשחק (דני מרון)


במחזור הבא תקווה הפועל באר שבע להציג יכולת טובה יותר כשתארח את הפועל חיפה, בידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול בהחלט לעלות לה באיבוד המקום הראשון בליגה. בני יהודה לעומתה, שהייתה מרוצה מהתיקו מול האלופה שקטע רצף של שני הפסדים, תקווה לחזור לנצח בבית מול הפועל עכו.



שחקני באר שבע מאוכזבים בסיום (דני מרון)


הרכבים
הפועל באר שבע:
גיא חיימוב, בן ביטון, לואי טאהא, מתן אוחיון, אורן ביטון, ג'ון אוגו, מהראן ראדי (תומאש פקהארט 70), מאור מליקסון, גיא מלמד (מיכאל אוחנה 46), טוני וואקמה (דן איינבינדר 77), בן שהר.


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, איציק עזוז, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, אליאל פרץ (רועי גורדנה 89), יונתן כהן, אלמוג בוזגלו (מאוויס צ'יבוטה 84), נריוס ואלסקיס. 


מהלך המשחק
דקה 1: לפני המשחק נערך טקס לכבוד האקסים בן תורג'מן ורועי גורדנה, שקיבלו פרחים.



תורג'מן. קיבל פרחים (דני מרון)


דקה 2: אלמוג בוזגלו מקבל שריקת בוז בכל נגיעה בכדור.



האוהדים המקומיים הגינו קבלת פנים לאלמוג בוזגלו (דני מרון)


דקה 6: אוגו השתלט על כדור שהגנת בני יהודה הרחיקה ובעט אותו מכ-20 מטרים, זובאס היה במקום.


דקה 11: אורן ביטון הגביה כדור משמאל שכמעט הלך לרשת אך זובאס הציל מהקו. בקרן לאחר מכן המגן השמאלי בעט כדור מחוץ לרחבה מעל השער.

דקה 14: ראדי ירה כדור כ-20 מטרים מהשער, שחלף ליד הקורה השמאלית של זובאס.



שהר והאלופה מתקשים מול בני יהודה (דני מרון)


דקה 46: בכר הכניס את אוחנה על חשבון מלמד.


דקה 55: אוגו הגביה כדור נהדר לוואקמה שנגח למסגרת, פרץ עמד במקום ומנע שער בטוח.


דקה 58: מליקסון ירה כדור כ-25 מטרים מהשער, זובאס הציל לקרן.


דקה 72: בני יהודה כמעט עקצה. ואלסקיס קיבל כדור עומק והמשיך  לרחבה, אך העדיף לבעוט מזווית קשה לידיים של חיימוב במקום למסור לבוזגלו שהיה פנוי.


דקה 91: שהר קיבל כדור רוחב ממליקסון ונפל בהיתקלות עם גורדנה ברחבה, השופט שלף לחלוץ צהוב על התחזות.



שהר עם השופט לאחר התקרית. הצהוב היה מוצדק? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי