סאבו התבקש לחפש קבוצה. הורחק מ-3 משחקים בבית הדין

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

מעמדו של הקשר, שהורחק על ידי בית הדין משלושה משחקים בפועל, מעורער. אם יגיע בלם זר, הסלובקי ישוחרר. סוכנו: "אם תהיה הצעה מעניינת, נעבור" קלטינס, אדגר ובריהון יעמדו לרשותו של בן זקן נגד ק"ש

(גודל טקסט)

אריק סאבו, קשר בית"ר ירושלים, עמד הערב (רביעי) לדין משמעתי בהתאחדות והורחק משלושה משחקים בפועל (כולל ההרחקה האוטומטית, משמע שני משחקים נוספים) לאחר שקילל את השופט דניאל בר נתן במשחק הגביע מול הפועל ראשל"צ (1:2 לצהובים שחורים), במועדון כבר הבהירו לסלובקי שעליו לחפש לעצמו קבוצה שתקלוט אותו למקרה שיחליטו לשחררו.

השחרור של סאבו, המושאל מפאוק סלוניקי, מותנה בכך שבבית"ר יחזקו את הקבוצה בבלם זר בחלון ההעברות של ינואר ובמקרה כזה יהיו בסגל שבעה זרים, כך שאחד יצטרך לעזוב. סוכנו הישראלי של סאבו, שחר גרינברג, אמר בתגובה: "לאריק יש הסכם מחייב בבית"ר עד סיום העונה. עם זאת במידה ונקבל הצעה מעניינת מקצועית וכלכלית והקבוצה המציעה גם תצליח להסתדר מול פאוק, נשקול מעבר בינואר".

יש לציין כי במהלך הדיון בבית הדין של ההתאחדות, סאבו טען כי אמר פעמיים "פאק אוף", אך לא אמר זאת לשופט ובכל זאת ברצונו להתנצל. הדיין נעם ליובין טען כי "איני מקבל את גרסתו של הנאשם כאילו לא השמיע את המילים הנ"ל לכיוונו של השופט ונראה כי כיוון את דבריו ישירות אל שופט המשחק מסיבותיו שלו".


סאבו. הדיין לא קנה את גרסתו (דני מרון)

על אף התנצלותו של הקשר, הובהר על ידי הדיין כי אמירתו פוגעת וחסרת אחריות וכאמור הענישו בשלושה משחקים מחוץ לכר הדשא, משחק אחד גם כך החסיר (מול הפועל חיפה, 0:2) כתוצאה מהאדום שספג ושניים נוספים לאור החלטת בית הדין, גם זאת עונש קל לאור עברו הנקי של סאבו בבית הדין נטען.

דוד קלטינס ויעקב בריהון, שהחלימו מפציעות, ופול אדגר שנעדר מהמשחק מול הפועל חיפה (0:2) בשל צהובים, יעמדו לרשותו של המאמן בני בן זקן לקראת המשחק בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4) מול קריית שמונה.


קלטינס. יהיה כשיר לקריית שמונה (דני מרון)

בתחילת השבוע עוד אמרו בבית"ר שיסתפקו בארבע נקודות מצמד משחקי החוץ נגד הפועל חיפה וקרית שמונה, אולם בעקבות ה-0:0 בבית של הפועל באר שבע וצמצום הפערים בצמרת, מבינים במועדון שניצחון נוסף בשבת יביא לכך שאפשר יהיה לדבר בקול רם על מירוץ לאליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי