בני בן זקן: "סבירות גבוהה מאוד שקלטינס יהיה כשיר לק"ש"

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4): "לפעמים צריך לדעת פשוט לקחת נקודות". על אריק סאבו: "מעדיף לא להתייחס לנושא בתקשורת"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיימה את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה במחזור ה-18 בליגת העל (שבת, 20:30, ספורט4). הקבוצה מהבירה רוצה להמשיך במומנטום החיובי לאחר הניצחון הגדול על הפועל חיפה ומקווה לנצל את המצב הרעוע של החבורה של חיים סילבס כדי להשיג ניצחון נוסף ולהתבסס עוד יותר בצמרת הגבוהה.

בני בן זקן פתח: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה בק"ש ובגלל התוצאות האחרונות אנחנו צריכים להיות דרוכים וצנועים יותר. קל זה לא יהיה. זאת העיר שלי ומועדון ששיחקתי ועבדתי בו, אוהב את האנשים שם, אבל מאוד גאה להמשיך את ההיסטוריה של בית"ר ירושלים".

התחושות: "בעונה כזאת כמעט כל משחק הוא משחק מפתח. זה משחק מאוד חשוב עבורנו אבל המטרות הן להיות הכי טובים שאפשר. טבלאות וכו' זה פחות רלוונטי. עשינו ניצחון מאוד חשוב בחיפה. אני חושב שזה תורם לשקט שלנו, כל משחק במועדון כמו בית"ר זה רגע שצריך להוכיח. אנחנו נהנים מניצחונות אבל מגיעים לאימונים ומתפקסים מיד".

בן זקן
בן זקן. מייצב את הספינה (דני מרון)

על קונטה: "הוא שחקן מאוד מגוון. טוב, מהיר וחזק שכמעט בכל עמדה מביא ערך מוסף. טוב שיש מישהו שיכול לשחק במגוון עמדות".


חיסורים:
"לגבי אריק סאבו, לאורך כל הדרך אמרתי שדברים אישיים אני מעדיף לא לעשות מול התקשורת. מה שצריך לדעת אתם תדעו. ז'אורז'יניו סוחב איזה רגישות בברך, קלטינס אמור לעשות אימון מלא והסבירות שיהיה כשיר גבוהה".


האווירה סביב הקבוצה:
"גם הנקודות וגם הדרך חשובות לי. יש משחקים שיוצא לשחק טוב ולהשיג נקודות וזה נחמד, אבל לפעמים צריך לדעת לקחת את הנקודות. ראיתי את הקהל במשחק האחרון ואני חושב שהוא היה מאוד מרוצה. השחקנים חגגו וראו שהם נתנו המון לב ונשמה. אני חושב שהכיוון חיובי והקבוצה תלך ותשחק טוב יותר".

קלטינס
קלטינס. חשוב לקבוצה (דני מרון)

בתוך כך, כחלק מהפעילות הקהילתית של המועדון, התארחו היום בבית וגן 12 בני נוער מישיבה בעיר המשתתפים בפרויקט הדגל מיל"ה של משטרת ישראל. היה זה חלומם של הנערים להיפגש עם שחקני בית"ר, והם הגשימו אותו על כר הדשא של מגרש האימונים ואף נערך משחק בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי