חשיפת ספורט1: גילי ורמוט הביע נכונות לחזור להפועל ת"א

ורמוט
ורמוט | אודי ציטיאט

האדומים הציעו לשחקן חוזה לשלוש שנים ותפקיד מקצועי לאחר הפרישה ומחכים לתשובה ממכבי חיפה. פייסל מוליץ' סגר את תנאיו הכספיים. בקבוצה בודקים אפשרות לקיים את שני משחקי הרדיוס בנתניה

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 הפועל ת"א מעוניינת להחזיר את גילי ורמוט לקבוצה כבר בינואר. בקבוצה כבר שוחחו עם השחקן שהביע נכונות לחזור וכעת הצדדים ממתינים להחלטה של מכבי חיפה בנוגע לקשר. האדומים רוצים להחתימו על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, כשהם אף עשויים להבטיח לו תפקיד מקצועי במועדון לאחר הפרישה. רוב הסכום יגיע כתרומה של אוהדים, כאשר בשיחות עם גורמים שונים, אוהדי הקבוצה הסבירו שיקבלו בברכה את חזרתו של ורמוט למרות המשקעים שנותרו מהמעבר הזכור למכבי ת"א.

בנוסף, כפי שפרסמנו חלוץ הפועל עכו פייסל מוליץ' סגר את תנאיו הכספיים עד תום העונה ובמועדון מחכים לסוכנו דודו דהאן, ששהה בימים האחרונים באנגליה שם סגר את עסקת העברתו של המגן הבלגי לורנס דה בוק ללידס. הסרבי בן ה-23 הגיע לעכו ממוסקרון, אך פתח רק פעם אחת בליגה וכבש שער בודד – לרשת מכבי חיפה. 

בעקבות עונש הרדיוס שהוטל אמש (רביעי) על הפועל תל אביב של שני משחקים עם קהל בשל זריקות האבוקות לכר הדשא במשחק הגביע מול מכבי חיפה, בודקים ראשי המועדון את האפשרות לקיים את המשחקים נגד בית"ר ת"א/רמלה והפועל עפולה באצטדיון בנתניה. במקביל הקבוצה מתכוונת לערער, ונכון לעכשיו לא הצליחה לאתר את האוהדים שהשליכו את האבוקות.

המאמן קובי רפואה, שהורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל משני משחקים נוספים בשל העברת הוראות דרך המכשיר הסלולארי מהיציע במשחק נגד הירוקים, היה נסער: "איך יכול להיות שאני זורק מילה מהיציע וכל המצלמות עליי כאילו שאני בבית הסוהר. איפה מרחיקים מאמן לארבעה משחקים? בבית הדין אתה תמיד אשם".

גילי ורמוט. יחזור לאדום? (דני מרון)
גילי ורמוט. יחזור לאדום? (דני מרון)

הניצחון הדחוק על בני לוד (0:1): "היה משחק רע שלנו ואין תירוצים כי נגד קבוצה מהליגה הלאומית קשה יותר להתכונן מאשר נגד מכבי חיפה. השחקנים יהיו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה בשביל ללבוש את החולצה של הפועל תל אביב".

אור אוסטוינד, שכבש את שער הניצחון: "ידענו שיהיה קשה לעבור מאצטדיון מלא באוהדים כמו נגד מכבי חיפה למגרש של בני לוד. אנחנו בתקופה פחות טובה וצריך לעשות נקודות כי הקבוצה יוצאת לדרך חדשה".

קובי רפואה. כועס על הדיינים (אודי ציטיאט)
קובי רפואה. כועס על הדיינים (אודי ציטיאט)

מאמן בני לוד סלימן אזברגה אמר מנגד: "זו כבר פעם שנייה שאנחנו מפסידים להפועל ת"א שהייתה הקבוצה הפחות טובה על המגרש. אנחנו בתקופה קשה ואי אפשר לחיות על החבל, חובה לשרוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי