בכר: אני מבטיח שתראו מול הפועל חיפה את באר שבע האמיתית

ברק בכר
ברק בכר | הפועל באר שבע, אתר רשמי

מאמן באר שבע נשמע בטוח לקראת המשחק בראשון (20:30, ספורט4): "קבוצה אחרת שהיתה נתקלת במכשולים שלנו היתה מתרסקת, יש לי את השחקנים הכי טובים, מדהימים ובוגרים". ביטון: "אין שום שובע בקבוצה"

(גודל טקסט)

"הסקנו את המסקנות מכל מה שעבר עלינו בתקופה האחרונה ואני בטוח שביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל חיפה כולם יראו על מה אני מדבר", כך בביטחון גמור התייחס ברק בכר, מאמן המוליכה הפועל באר שבע, לקרב החשוב מול השלישית בטבלה. המסיבה היתה קצרה מאוד, עניינית, בטוחה ואפילו תקיפה.

המגן בן ביטון השתתף אף הוא במסע"ת חיזק את בכר: "באר שבע היא יחידה אחת, צוות מקצועי, הנהלה ושחקנים. כל מה שעברנו איחד אותנו ואני מאוד מתחבר למה שבכר אמר. הפועל חיפה הוא משחק קשה אבל נבוא אליו מוכנים".

על התחושה שקיים שובע במועדון: "לא רק שאני לא מרגיש שום שובע ושום עייפות, קחו את מהראן ראדי שכבר לקח חמש אליפויות ברצף והוא עדיין רעב. אנחנו באים להילחם ולהראות לכולם מי זאת הפועל באר שבע ואני בטוח שכבר ביום ראשון תראו את זה על כר הדשא".


שובע? "ראדי עדיין רעב ויש לו חמש אליפויות" (דני מרון)

בכר נשאל על מסע הרכש בקיץ האחרון ועל כך שכל השחקנים החדשים שהגיעו, ישראלים וזרים לא מספיק תורמים וענה בנחרצות: "יש לי את השחקנים הכי טובים בארץ ומי ששכח אנחנו במקום הראשון ואלופים בשנתיים האחרונות. קבוצה אחרת שהיתה נתקלת בכל המכשולים שעברנו היתה מתרסקת, יש לי שחקנים מדהימים שגילו בגרות ואני הולך אתם עד הסוף".


על כשירותו של וואקמה:
"אם טוני יהיה 100 הוא ישחק, אם לא, יש לנו שחקנים לא פחות טובים כדי להחליף אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי