חיזוק נוסף לקורצקי: ויסקארה חתם לשנתיים וחצי ברעננה

גיירמו ויסקארה
גיירמו ויסקארה | טוויטר

אחרי המו"מ עם קדוש, הקבוצה מהשרון בחרה לשדרג את מצבת השוערים עם הבוליבאני בן ה-25, שערך הופעה אחת בנבחרתו. ויסקארה יצטרף לפושה, קמארה, ניקוליץ' ואמבולה במצבת הזרים. קורצקי: "סומך על הבחורים"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה הודיעה היום (שישי) על צירופו של גיירמו ויסקארה. השוער הבוליביאני בן ה-25 חתם לשנתיים וחצי והוא יחליף את תומאש קושיצקי, ששוחרר. כזכור, הקבוצה מהשרון הייתה נחושה לשדרג את עמדת השוער בשבועות האחרונים.


אחרי שרעננה לא הצליחה לצרף את רן קדוש מהפועל חיפה, וגם המגעים עם צליל חתוכה לא הבשיל לידי חתימה – ויסקארה ינסה לסייע לקורצקי לשרוד בליגת העל. הבוליביאני יצטרף לעמנואל אמבולה, מוחמד עלי קמארה, נמניה ניקוליץ' וג'ורדן פושה. כזכור, רעננה נכנעה במחזור האחרון 3:0 למכבי חיפה והיא מדורגת רק במקום ה-12, שתי נקודות מעל הקו האדום. עדיין לא ברור האם השוער החדש יערוך הופעת בכורה כבר ביום ראשון מול הפועל אשקלון.


ויסקארה רשם הופעה אחת בנבחרתו. הוא החל את דרכו בבוליבאר, אך מיעט לשחק בה. הוא הושאל לוויטוריה הברזילאית ומשם המשיך לאוריינטה פטרולרו במולדתו. במדיה הוא שיחק בשנים האחרונות, עד שחוזהו הסתיים. משחקו האחרון היה ביולי האחרון, כך שהוא יצטרך לשוב לכושר במהרה במדי רעננה. 


קורצקי לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון: "אין לנו הרבה זמן להתכונן למשחק כיוון שסיימנו את ההתמודדות מול מכבי חיפה רק לפני יומיים, נאושש את השחקנים גם פיזית וגם מנטלית בעקבות ההפסד האחרון.  המשחק מול אשקלון הוא כמובן משחק מאוד משמעותי שנהיה חייבים לחזור ממנו עם נקודות, אני סומך על הבחורים שיעשו את המעבר מהמשחק מול חיפה למשחק חשוב וישחקו טוב, זו המטרה שלנו"




חיזוק לקורצקי. ויסקארה (אתר רשמי) 

Bienvenido
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️!!!!Guillermo Viscarra Bruckner
הפועל רעננה שמחה להודיע על החתמתו של השוער הבוליביאני בן ה-25, גיירמו ויסקרה ברוקנר לתקופה של שנתיים וחצי.

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) January 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי