"טל בן חיים היה בדרך לבית"ר, אבל מכבי ת"א לא רצתה לשדרג יריבה לאליפות"

בן חיים הבלם, סאבו
בן חיים הבלם, סאבו | דני מרון

אבי נמני, סוכנו של בלם הצהובים, דיבר בראיון לרדיו ירושלים גם על בניון ("צריך להישאר עד סוף העונה. עוד יקבל דקות") והתייחס לשחר ("לא שיחק בחיפה בשביל הכסף"). סאבו יישאר אחרי שהתנצל וביקש לשחק בבית"ר

(גודל טקסט)
"טל בן חיים כבר היה בדרך לבית"ר ירושלים, שני הצדדים רצו, אבל במכבי תל אביב החליטו שהם לא מוכנים לשדרג יריבה למירוץ האליפות", כך חשף היום (שישי) אבי נמני, סוכנו של בלם הצהובים בראיון לרדיו ירושלים, "בית"ר חייבת בלם לצדו של טל כחילה ואני לא רואה כרגע בלם ישראלי שהוא גם חופשי וגם יכול לשדרג אותם".


נמני הוסיף: "בית"ר תהיה חייבת לפנות לאופציה של בלם זר כי אחרת זה ייפגע בסיכוייה לקחת אליפות. עונה כזאת בה גם מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע חלשות יחסית יכולה לקרות כל עשר שנים. ההזדמנות הזאת לא תחזור עבור בית"ר".



נמני, שהוא גם סוכנו של יוסי בניון, נשמע נחרץ לגבי הסיכויים שהקשר הוותיק ימשיך בקבוצה עד תום העונה למרות שכרגע הוא לא מקבל דקות.  "בתחילת העונה הכל היה בסדר ויוסי שיחק (גם אצל שרון מימר וגם אצל גילי לבנדה) וגם תרם יפה מאוד עד שהגיע מאמן חדש (בני בן זקן) והוא לא משחק", אמר נמני, "ועדיין בניון תחת הסכם וצריך לכבד את ההסכם שלו. יש ליוסי פלוס מאוד גדול והיא האהבה האדירה של הקהל שמאוד משפיעה עליו. יש תקופות טובות יותר ופחות ואני פחות שהוא עוד יקבל את הדקות שלו. לא עוזבים מועדון כמו בית"ר כל כך מהר".



בניון. לא שיחק בבית"ר או במכבי חיפה בשביל הכסף (דני מרון) 


הסוכן גם התייחס לבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, שאמר בראיון לערוץ 5 כי: "בדרך לאימונים בניון בכה ובדרך לבנק הוא צחק". "אתה חושב שיוסי נמצא בבית"ר בשביל כסף? או שהוא במכבי חיפה בשביל הכסף? יוסי עשה סכומים באנגליה שאף אחד לא עשה, הוא לא צריך את הכסף".


בנושא אחר, אריק סאבו, שכבר קיבל הודעה כי עליו לחפש לעצמו קבוצה חדשה, עשוי להישאר בכל זאת בבית וגן עד סוף העונה. אחרי הרחקתו התמוהה במשחק הגביע מול ראשון לציון (1:2) בעקבותיה ספג עונש משמעתי של שלושה משחקים בחוץ, התעורר כעס גדול ובקבוצה שקלו ברצינות לשחררו באופן מיידי. אולם בימים האחרונים הביע השחקן את רצונו להישאר ואף התנצל על מה שעשה, כך שבסופו של דבר הוחלט לתת לקשר הזדמנות נוספת וככל הנראה אם לא יקרו התפתחויות דרמטיות נוספות הוא יישאר עד תום העונה.



סאבו. יקבל הזדמנות נוספת (דני מרון)


במקביל שוקלים במועדון את הקשר אופיר קריאף, ששוחרר אמש באופן רשמי מקריית שמונה, כאשר בצוות המקצועי עלתה האופציה שקריאף יתופקד כבלם ואז תרד מהפרק האפשרות להביא בלם זר. כזכור, בעונה האחרונה שלו בבית"ר שיחק קריאף בעמדת הבלם ועשה זאת בהצלחה, אולם במועדון עדיין מתלבטים בנוגע לצירופו. בית"ר תצא כבר היום לבית מלון בצפון בו תשהה עד למועד המשחק מול עירוני קריית שמונה (שבת, 20:30, ספורט4). דוד קלטינס ויעקב בריהון ישובו לסגל, כמו גם פול אדגר שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים.


הרכב משוער: בוריס קליימן, עופר ורטה (דוד קלטינס), מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, אנטואן קונטה, קלאודמיר פריירה, פול אדגר, חן עזרא, רפאל וארן , איתי שכטר.


סילבס: "אנחנו באים להילחם על הגאווה שלנו"

שבועות קשים עוברים על עירוני קריית שמונה שרשמה ארבעה הפסדים ברציפות והתרחקה משמעותית מהפלייאוף העליון. במועדון אומנם לא מאמינים, אבל חוששים כי הפסד נוסף במשחק הבית בשבת מול בית"ר ירושלים יכול אף להקשות על הקבוצה עד כדי מאבק נגד הירידה. מעבר לכך בקבוצה זעמו לאחרונה על כמות הכרטיסים האדומים שספגה הקבוצה במשחקים האחרונים כאשר בהפסד האחרון למכבי פתח תקווה הורחקו הבלם מרקוס דיניז והמגן סאן מנחם. "חלק מההרחקות הן חלק מהמשחק אבל היו הרחקות שנבעו מחוסר אחריות של השחקנים ונתנו על כך את הדעת", אמרו בקריית שמונה. 



מייחל לניצחון. סילבס (דני מרון) 


חיים סילבס ערך מספר שיחות אישיות השבוע וניסה בעיקר לעודד את חניכיו וביקש מהם להיות מחויבים ומאוחדים. לקראת המשחק הקרוב אמר המאמן: "אנחנו משחקים מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ויגיע קהל גדול מירושלים. המטרות שלנו הן בגדר הווה וזה בעיקר להילחם על הגאווה שלנו כי אף אחד לא אוהב להפסיד. אנחנו צריכים לעבוד חזק על הביטחון שלנו ועל העוצמות שלנו ונבוא לתת פייט חזק לבית"ר ומה שיפה בכדורגל שלכל משחק יש את הסיפור שלו". מבחינה מקצועית המאמן צפוי לערוך רק שני שינויים בגלל ההרחקות כאשר מילוש רדובייביץ יפתח כמגן על חשבונו של מנחם ואבו עביד יפתח כבלם. בצוות המקצועי גם מתלבטים אם לתת הזדמנות לעידן נחמיאס הצעיר במרכז ההגנה.


הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קרלוס קוויאר, איאד אבו עביד, מילוש רדובייביץ, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלבנק, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי