צפו בתקציר: 1:1 לבית"ר ירושלים בקריית שמונה

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | ערן לוף

סיר לחץ: לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה, הצהובים שחורים נעצרו. הבעלים והמאמן ספגו קללות. קלאו כבש בבכורה, קלאודמיר השווה מהקרן. קונטה חבט בהאסלביינק וניצל בנס, ניצן נפצע והוחלף, בניון שוב לא שותף

(גודל טקסט)

יום המשחקים הראשון של המחזור ה-18 בליגת העל ננעל הערב (שבת), כשבית"ר ירושלים ועירוני קריית שמונה נפרדו ב-1:1 עתיר אירועים. הקבוצה מעיר הבירה אומנם חזרה למקום הראשון בטבלה, אך רק בזכות הפרש שערים עדיף מהפועל באר שבע, כששתי הקבוצות עם 37 נקודות. החבורה של חיים סילבס ירדה למקום התשיעי ובמאזנה 20 נקודות.

רצף שלושת הניצחונות בליגה של בית"ר ירושלים נעצר בגליל העליון, לעומת קריית שמונה שלא הפסידה בליגה לראשונה לאחר ארבעה משחקים. עומר לקאו הצעיר ערך את הופעת הבכורה במדי קריית שמונה בליגת העל, וכבר בדקה השלישית הבקיע את שערו הראשון בליגה.

המשחק החל עם פתיחה מסחררת. אמיר נאסר פרץ מאגף ימין ושלח מסירת רוחב אל מרכז ההגנה, לקאו חיכה בסמוך לנקודת הפנדל וכבש כבר בדקה השלישית, 0:1 לקריית שמונה. הירושלמים חטפו מהלומה ונכנסו לעניינים, כשפול אדגר בעט ממרחק מעל השער ובית"ר אותתה על הבאות. בדקה ה-21 קלאודמיר ניגש לבעוט קרן מאגף שמאל, הברזילאי סובב את הכדור במדויק אל הרשת של המארחים וקבע 1:1 בגליל העליון. בסמוך לירידה להפסקה אחמד עאבד יצא להתקפה מתפרצת, מסר ימינה אל גוזלן הפנוי והחלוץ שוב לא הצליח לכבוש ממצב קורץ. 1:1 במחצית.

הקצב במחצית השנייה ירד משמעותית לעומת החצי הראשון. עאבד החליט לבחון בעצמו את קליימן כשבעט מחוץ לרחבה, השוער היה דרוך וקלט. נייג'ל האסלביינק גם כן בחן את קליימן, שהפעם הדף לא טוב. הכדור הגיע אליו רגליו של עדן שמיר בתוך הרחבה, הקשר בעט ברשלנות מעל השער. בדקה ה-75 איתמר ניצן ניסה להרחיק כדור ותוך כדי ניסיון הבעיטה מתח את השריר ונשכב על הדשא. השוער נזקק לטיפול הצוות הרפואי והוחלף במהדי זועבי. בדקה ה-82 קונטה והאסלביינק נקלעו לעימות, המגן הצרפתי של בית"ר הטיח את ההולנדי אל הדשא והיה צריך להיות מורחק, אך ראה רק את הכרטיס הצהוב. שלוש דקות לאחר מכן ההולנדי סיפק לעאבד מצב הבקעה נדיר כששלח הגבהה אל רחבת החמש, החלוץ חיכה לבדו לכדור ונגח רק אל הקורה והחוצה. 1:1 בתותם המשחק.

אוהדי בית
אוהדי בית"ר צובעים את הגליל העליון (ערן לוף)

הרכבים
עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן (מהדי זועבי, 77), אמיר נאסר, קרלוס קוויאר, איאד אבו עביד, מילוש רדובייביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו, אחמד עאבד, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן (שון וייסמן, 60).

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עופר ורטה (ז'ורז'יניו, 46), מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, אנטואן קונטה, קלאודמיר פריירה, פול אדגר, חן עזרא, דייויד בויסן (אנתוני וארן, 61), איתי שכטר (דוד קלטינס, 80).

מחצית ראשונה
דקה 1: יוצאים לדרך!
קריית שמונה במדים לבנים לגמרי, בית"ר בתלבושת צהובה-שחורה המסורתית.

דקה 3, 0:1 לקריית שמונה! נאסר סיפק פריצה נהדרת באגף ימין, המגן שלח מסירת רוחב מדויקת אל לקאו, שחיכה ברחבה לבדו, הקשר שלח את הכדור לרשת.

עומר לקאו בטירוף אחרי שער הבכורה (ערן לוף)
עומר לקאו בטירוף אחרי שער הבכורה (ערן לוף)

האסלביינק מברך את לקאו על הגול (ערן לוף)
האסלביינק מברך את לקאו על הגול (ערן לוף)

דקה 14: אדגר סיפק את הבעיטה הראשונה של בית"ר אל שערו של ניצן, הכדור חלף גבוה מעל המשקוף.


דקה 21, בית"ר משווה ל-1:1! הירושלמים קיבלו בעיטת קרן מאגף שמאל, וקלאודמיר שלח את הכדור אל הרשת של ניצן. לאחר השער שוער קריית שמונה התלונן בפני השופט ששכטר חסם אותו ומנע ממנו להגיע לכדור בעת כיבוש השער.

קלאודמיר בטירוף אחרי הגול (ערן לוף)
קלאודמיר בטירוף אחרי הגול (ערן לוף)

איתמר ניצן לא מבין איך הושפטים אישרו את השער (ערן לוף)
איתמר ניצן לא מבין איך השופטים אישרו את השער (ערן לוף)

דקה 40: עאבד יצא למתפרצת קטלנית והשאיר את גוזלן לבדו מול קליימן, החלוץ שוב לא ניצל את המצב ונעצר אצל קליימן.

מחצית שנייה
דקה 46: חוזרים לשחק!
האם בית"ר תצליח להפוך את התוצאה או שקריית שמונה שוב תעלה ליתרון?

דקה 50: עאבד בעט מ-22 מטרים לפינה הימנית של קליימן, השוער השתטח וקלט.

דקה 68: האלסביינק בעט מ-20 מטרים וקליימן הדף לא טוב, שמיר חיכה לכדור וברשלנות בעט מעל השער.

נייג'ל האסלביינק. משחק נהדר להולנדי (ערן לוף)
נייג'ל האסלביינק. משחק נהדר להולנדי (ערן לוף)

דקה 75: ניצן קיבל את הכדור וכשניגש לבעוט ככל הנראה מתח את השריר הארבע ראשי ונשכב על הדשא, הצוות הרפואי סיפק לשוער טיפול רפואי והוחלף.

דקה 85: האסלביינק מצא את עאבד לבדו בתוך רחבת החמש, החלוץ נגח ברשלנות גדולה אל הקורה והחוצה.

אחמד עאבד. יכול להצטער על ההחמצה (ערן לוף)
אחמד עאבד. יכול להצטער על ההחמצה (ערן לוף)

הפנים של וארן וכחילה אומרות הכל (ערן לוף)
הפנים של וארן וכחילה אומרות הכל (ערן לוף)

חיים סילבס. מרוצה מהתוצאה (ערן לוף)
חיים סילבס. מרוצה מהתוצאה (ערן לוף)

נייג'ל האסלביינק. מודה לקהל (ערן לוף)
נייג'ל האסלביינק. מודה לקהל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי