תובע ההתאחדות צפוי לבחון את התנהלות טביב בקריית שמונה

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

בבית"ר ירושלים הכחישו בתוקף את האפשרות לפיה הבעלים העביר הוראות מקצועיות מהיציע, אולם תובע ההתאחדות והיועץ המשפטי עשויים לבחון זאת מקרוב. עתידו של יוסי בניון המאוכזב ממעמדו שוב לוט בערפל

(גודל טקסט)
תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף והיועץ המשפטי, עורך הדין עמית פינס, צפויים לבחון במהלך השבוע את צילומי שידור המשחק של בית"ר ירושלים בקריית שמונה, כדי לתת את חוות דעתם בנוגע לצילומים שמהם ניתן אולי להבין כי הבעלים אלי טביב מדבר לכאורה עם גורמים שישבו על הספסל במטרה להעביר לכאורה הוראות למאמן בני בן זקן.


בבית"ר ירושלים הכחישו בכל תוקף את הדברים וטענו כי טביב לא מעורב ולא דיבר עם אף גורם מהקבוצה שישב על הספסל. טביב, אגב, ימריא הלילה למיאמי, לנסיעה שתוכננה מבעוד מועד כדי לטפל בעסקיו הפרטיים בארצות הברית. נכון לעכשיו לא ידוע מתי ישוב טביב לישראל, אולם בהתאחדות מתכוונים בכל זאת לבדוק את התנהלותו במשחק אמש.



כזכור, לפני כחודשיים נערכה בהתאחדות פגישה בין אלי טביב ונציגו בהנהלת בית"ר, אלי אוחנה ובין אנשי ההתאחדות ובה הועבר מסר לבעלים כי עליו להימנע מניהול שוטף של המועדון, כפי שנקבע בעונש שקיבל. בסיומה של אותה פגישה אז נאמר בין השאר כי: "טביב ואוחנה אכן התחייבו לכבד ולמלא את כל ההתניות שקיימות בהחלטת הועדה להעברת זכויות. במהלך הפגישה נאמר מצד ההתאחדות כי הם חשים שיש מקומות בהם טביב מעורב יתר על המידה ומעבר למסוכם בהחלטת הועדה והבעלים התבקש להקפיד ולמלא אחר הפסיקה במלואה".


בית"ר שסיימה אמש בתיקו 1:1 מאכזב בקריית שמונה, העפילה לפחות זמנית למקום הראשון בטבלת ליגת העל, אך תאבד את מקומה בפסגה בכל מקרה, להפועל חיפה או הפועל באר שבע, שנפגשות לקרב ראש בראש הערב ואחת מהן תעבור בוודאות את הירושלמים. עבור הירושלמים המשחק אמש בק"ש היה לא טוב בלשון המעטה, כשקבוצתו של המאמן בני בן זקן לא הגיעה כמעט למצבי הבקעה ולשמחתה ניצלה בעיטת קרן מעוררת מחלוקת להבקעת שער השיוויון, לאחר ששוער קרית שמונה, איתמר ניצן, דרש כנראה בצדק, שריקה לעבירה של איתי שכטר עליו. 




נקודה שהעלתה את בית"ר בחזרה לפסגה לכ-24 שעות (ערן לוף)


מי שסיים את המשחק הזה באכזבה גדולה הוא הקשר יוסי בניון, ששוב התחמם בחלקים מהמחצית השנייה ושוב לא שותף, כאשר החלו. דייוויד בוייסן פתח בהרכב וז'אורז'יניו ואתוני וארן נכנסו כמחליפים. למרות שבשבוע שעבר סיפר בניון לכמה מחבריו לקבוצה וכן לחלק מראשי המועדון על כוונתו להישאר עד סיום העונה, אף אחד בבית"ר לא יתפלא אם הקשר הוותיק יחליט לעזוב בכל זאת ויעדיף שלא להילחם על מקומו בבית"ר. נכון לעכשיו כל האופציות בעניינו של בניון פתוחות – ייתכן ויעזוב, ייתכן שיישאר או שימתין למשחק הקרוב נגד סכנין, כדי לראות אם הוא נלקח בחשבון מבחינת הצוות המקצועי. עד כה לא שוחח בניון עם אף גורם בקבוצות אחרות והסיכויים שיישאר בבית"ר עד סיום העונה בהחלט גבוהים.


בגזרת הרכש, אין כרגע חדש. בבית"ר היו רוצים לצרף בלם זר, לחיזוק החלק האחורי, אולם לא בטוח שיימצא שחקן כזה בשבועיים הקרובים. שם שנמצא על הפרק הוא של הקשר אופיר קריאף, שגדל במועדון ושוחרר בשבוע שעבר באופן רשמי מקריית שמונה. כזכור, קריאף מילא בהצלחה את תפקיד הבלםבשבועות האחרונים שלו בבית"ר, כך שאולי הוא יהיה הפתרון ההגנתי של ראשי המועדון.



בניון. סיכוי גבוה שיישאר עד תום העונה בבירה, אבל הכל פתוח (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי