שהר: נחזור להראות מי אנחנו, בן בסט: חיים את החלום

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

חלוץ הפועל ב"ש לאחר ה-1:1 מול הפועל חיפה: "לא מרוצה מהתוצאה", בכר: "אם נמשיך ככה נהיה תלויים בעצמנו". קלינגר: "השתחלנו למאבק האליפות, הכל פתוח. הספיקות הן הוסרו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע והפועל חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 בקרב הצמרת בטוטו טרנר בסיומו של משחק איכותי והותירו בידי מכבי ת"א את האפשרות להשתוות לאלופה בפסגה אם תנצח מחר את מכבי חיפה בסמי עופר.

מאמן באר שבע ברק בכר: "היה משחק טוב בין שתי קבוצות חזקות מאוד. במשחק כזה לקבל גול מוקדם ולהתאושש ככה מגיע כל הכבוד לשחקנים. נראו טוב ומאורגן וצריך להמשיך ככה".

מצב הקבוצה: "ראיתי קבוצה חזקה ועוצמתית. היינו מצוינים והגענו להמון מצבים מול קבוצה שכמעט לא סופגת. אני די מרוצה. תמיד אפשר לשפר עוד, אבל שיחקנו מצוין. אנחנו צריכים לבוא ולנצח במגרש שלנו. בליגה הזאת כל משחק הוא קשה".

מאבק האליפות: "השנה יותר צמוד, אבל אנחנו רק במחצית הליגה. אנחנו נסתכל על עצמנו, לנסות להמשיך את מה שעשינו היום ולהיות יותר תכליתיים ואם נעשה את זה נהיה תלויים בעצמנו".

ברק בכר (דני מרון)
ברק בכר (דני מרון)

החלוץ בן שהר הוסיף: "אני מבסוט מהגול לא מהתוצאה, הייתי רוצה לנצח את המשחק. הגול המהיר שלהם טרף את הקלפים, הם שיחקו כמו שהם יודעים לשחק. בחצי השני הבקענו ולחצנו. ה-1:1 משקף".

הגול המהיר: "לא היה בתכניות שלנו לקבל גול אחרי שמונה שניות. קשה להיות בפיגור מוקדם ולרדוף, בטח אחרי קבוצה כמו הפועל חיפה. זו מן תקופה כזו שהדברים פחות עובדים, אך אני בטוח שנחזור לעצמנו ונשוב להראות מי אנחנו ואת היכולת של הפועל ב"ש".

בן שהר. לא מרוצה מהתוצאה (דני מרון)
בן שהר. לא מרוצה מהתוצאה (דני מרון)

מאמן הקבוצה הכרמל ניר קלינגר היה מחויך: "אם אי פעם הייתה סיטואציה שהפועל ב"ש תפסיד בבית זה היה היום. עשינו שגיאה אחת שעלתה לנו בשוויון. אי אפשר להשאיר את החלק ההגנתי על אפס שגיאות. אחת ל-100 מסירות יוצאת אחת כזו. אני עם תמאש לאורך כל הדרך".

המטרות: "אם היו ספקות לגבי הפועל חיפה היום הן הוסרו סופית. אנחנו מגיעים לכל מגרש ומשחקים. זה שמכבי ת"א וב"ש מצהירות שהן צריכות לזכות זה סביר ונורמלי. אנחנו ובית"ר ירושלים השתחלנו למאבק האליפות והכל פתוח. אני לא מתבייש לדבר על זה, אבל יש עוד הרבה זמן. אנחנו פה כדי להישאר. היה מופע כדורגל שאנשים ישבו בבית ונהנו. היה אקשן ועצבים וכולנו יצאנו עם תחושה שיש כדורגל בישראל".

ניר קלינגר. סוף סוף מדבר על אליפות (דני מרון)
ניר קלינגר. סוף סוף מדבר על אליפות (דני מרון)

הסיפור עם טביב ובן זקן: "דעתי היא שכל אחד מתנהל באזור הנוחות שלו ואיך שהוא מוצא לנכון. אם מאמן מסכים לדברים זה בסדר, זכותו. אני לא חוקר, לא שופט ולא יודע אם הוא עשה את זה. יש אנשים חכמים שצריכים לטפל בזה. תנו לבית"ר ירושלים להתעסק בענייניה, יש לה מספיק בלאגנים. אני לא חושב שצריך להיכנס להם מתחת לווריד. כנראה שהם חיים טוב בבלאגן הזה".

עדן בן בסט. חי את החלום (דני מרון)
עדן בן בסט. חי את החלום (דני מרון)

כובש השער המהיר עדן בן בסט: "אני לא זוכר גול כל כך מהיר. אין ספק שזה גול אחד להרבה זמן, שמח שנפל בחלקי וכן ירבו גולים כאלה. הפועל חיפה בדרך הנכונה לאליפות. הגענו לאצטדיון הכי קשה בארץ מול קבוצה מצוינת. הבכנו אותם לא מעט ומגיע כל הכבוד לכל השחקנים. עוד קצת ריכוז היינו יכול לנצח, אבל תיקו שיקף את המשחק".

המאבק לאליפות: "גם כשהיינו במקום הראשון וגם עכשיו, זה חלום שאנחנו חיים אותו. בהפועל חיפה לא רגילים להיות בצמרת ואנחנו צריכים לשמור על כדי להמשיך את החלום".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי