קרויף: מכבי חיפה ביצעה החלטה נהדרת כשבחרה באלאך

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | ערן לוף

מאמן מכבי ת"א שיבח את מנהל המקצועי של מכבי חיפה בטורו ל'טלחראף': "מוחמד יכול להצליח, כי למועדון יש יכולות כלכליות לשפר את המצב העגום שלו", והחמיא: "העובדה שמוסלמי מונה לתפקיד מוכיחה שהספורט מחבר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח הערב (שני, 21:00) אצל מכבי חיפה למפגש שיינעל את המחזור ה-18 בליגת העל. אחרי אובדן הנקודות של בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל חיפה – הצהובים יוכלו למחוק את הפער מהמקום הראשון אם ישיגו שלוש נקודות מול הירוקים. אולם בזמן שהשאיפות של סגנית האלופה הן לגבי הצמרת, המארחת תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות ולהוכיח כי השינוי תחת רוב מאס ואיתי מדרכי לא היה מצג שווא. מי שניצל את ההזדמנות כדי לתת את הזווית שלו לקראת המפגש הוא ג'ורדי קרויף. מאמן מכבי תל אביב חלק שבחים למנהל המקצועי של מכבי חיפה, מוחמד אלאך, בטורו השבועי ל'טלחראף'.

"מכבי תל אביב שלי תפגוש הערב את מכבי חיפה של אלאך ומאס. כמו תמיד, נכוון לניצחון אבל בלי קשר למשחק היום אני מאחל לשניהם בהצלחה. מדובר בבחירה נהדרת של מכבי חיפה, שמחזיקה באצטדיון הטוב בישראל וקהל אוהדים נאמן", פתח קרויף.

המאמן הוסיף: "מכבי חיפה נמצאת במקום העשירי, וזה מתחת לציפיות של המועדון. ועדיין במועדון קיבלו החלטה נהדרת וצרפו את אלאך, שהביא איתו את מאס. יש למוחמד את כל התוכנות המתאימות לשנות את העתיד של מכבי חיפה, הוא מנהל מקצועי משובח והאופק של הירוקים עשוי להשתנות תחתיו. אני מאחל לשניהם בהצלחה, רק אחרי המשחק".


מחמאות מג'ורדי. אלאך (ערן לוף) 

לגבי השורשיים המרוקאים של אלאך אמר ג'ורדי: "בישראל יש מגוון רחב של לאומים. יהודים, מוסלמים ונוצרים משחקים ביחד זה עם זה. בכלל, יש כאן יהודים עם שורשיים מרוקאיים. אני אף פעם לא עסקתי בנושא האתני, אבל אני מבין שגם זה יכול לתרום למוחמד כי הוא התחבר בקלות לתרבות כאן. אני בטוח שאלאך ניתח היטב את המצב במכבי חיפה, הוא מודע ליכולות הכלכליות של המועדון לשפר את המצב העגום שלו. הוא כבר הצליח בוויטסה, לכן אין שום סיבה שהוא לא יצליח גם כאן. העובדה שמוסלמי מונה לתפקיד בישראל מוכיחה שהספורט יכול לחבר בין כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי