שוב בבירה: קריאף חתם לשנתיים וחצי בבית"ר ירושלים

אופיר קריאף
אופיר קריאף | אתר רשמי

חיזוק נוסף לסגל של בן זקן: הקשר ה-26, שלא שיחק מתחילת העונה ושוחרר מעירוני קריית שמונה, שב לקדנציה שנייה בבירה. קריאף: "מאושר לחזור, אני מחושל יותר ומבין שמעכשיו תפקידי הוא לדבר על המגרש"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על צירופו של אופיר קריאף. הקשר, שלא שיחק מפתיחת העונה בעירוני קריית שמונה, חתם לשנתיים וחצי והוא ילבש את החולצה עם המספר '24'. קריאף הוא החיזוק השני של הקבוצה מהבירה בחלון ההעברות של ינואר, אחרי צירופו של דייויד בויסן. הקשר סיפר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני מאושר לחזור הביתה, אני מחושל יותר, בוגר יותר ומבין שמעתה תפקידי לדבר רק על המגרש. מודה למועדון היקר לליבי על האמון המחודש".

הקשר בן ה-26 שיחק בבית"ר בין השנים 2011-2015 ובעונתו האחרונה בבירה אף מונה לקפטן לפני שעבר למכבי חיפה, אחרי שחוזהו בבירה הסתיים. אחרי עונה אחת אצל הירוקים, הקשר נדד לעירוני קריית שמונה. בתחילת העונה הנוכחית, השנייה שלו, לא זכה למקום בסגל של חיים סילבס. קריאף השלים קאמבק לבירה, אחרי ששיחק ארבע עונות במדי בית"ר ורשם במדיה 88 הופעות וכבש שלושה שערים.

כעת, בית"ר צפויה לרכז את מירב המאמצים שלה לחזק את עמדת הבלם כאשר התכנון של המועדון הוא לצרף בלם זר. אם אכן יצורף כזה נראה שמי שצפוי לשלם את המחיר הוא פול אדגר שישוחרר. הבעלים אלי טביב המריא הלילה (בין ראשון לשני) למיאמי לטפל בעסקיו האישיים ולא ברור מתי יחזור לישראל. 

שוב בבירה. קריאף (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי