עימוף בין קרויף לעטר בסיום המשחק, החלוץ סינן קללה

אלירן עטר עם ג'ורדי קרויף
אלירן עטר עם ג'ורדי קרויף | ערן לוף

שחקן מכבי ת"א היה עצבני על דקות המשחק המועטות, המאמן דרש ממנו להודות לאוהדים אחרי ה-1:3 בסמי עופר על מכבי חיפה וסירב להתייחס לסיכויי האליפות: "אין טעם לדבר על זה, זה לא נותן כלום". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) בתקופה הנהדרת שלה כשניצחה 1:3 בסמי עופר את מכבי חיפה ונצמדה להפועל באר שבע בפסגה עם 38 נקודות כל אחת. הירוקים מצדם הפנימו שוב שהם קבוצת תחתית לכל דבר והמשחק מול מ.ס אשדוד בשבת הופך למשחק סופר חשוב מבחינתה.

על שמחת הניצחון העיבה תקרית חמורה בסיום כשהמאמן ג'ורדי קרויף והחלוץ אלירן עטר התעמתו. לטענת עדי ראיה, המאמן דרש מהשחקן ללכת להודות לאוהדים ("הם באו בשבילך"), אבל זה היה עצבני וסינן קללות על כך שעלה רק בדקות האחרונות. לאחר מכן השחקן הצטרף לשחקנים עם פנים חמוצות. חבריו חיבקו אותו.

מאמן המנצחת ג'ורדי קרויף היה מרוצה בסיום, אך סירב בתוקף לדבר על אליפות: "היו רגעים שהורדנו את האינטנסיביות והם כבשו, אבל אם לפני המשחק היו אומרים לנו שזאת תהיה התוצאה היינו חותמים על זה. זאת רק ההתחלה. אנחנו עובדים קשה והייתה משמעת עד הסוף. כבשנו שערים. אנישמח בשביל השחקנים, שלחלקם הייתה תקופה רעה והם כבשו וקיבלו ביטחון".

אליפות: "אנחנו לא חושבים על אליפות, רק על לנצח את המשחק הבא".

עטר וקרויף. תקרית חמורה (ערן לוף)
עטר וקרויף. תקרית חמורה (ערן לוף)

היכולת של הקבוצה: "אין לי מושג אם מכבי תל אביב טובה יותר משנה שעברה. אין טעם לדבר על זה באמצע העונה. זה לא נותן כלום. אנחנו חושבים רק על המשחק הבא. לא מה יכול להיות באפריל או במאי".

אלירן עטר. לא אהב את דקות המשחק המועטות (ערן לוף)
אלירן עטר. לא אהב את דקות המשחק המועטות (ערן לוף)

אבי ריקן הוסיף: "בטוח שאני לא צריך להעביר שום מסר. במועדון יודעים בדיוק מה אני יכול לתת. כרגע אין שום דבר חדש עם החוזה, אבל כשיהיה תדעו".

על קיארטנסון: "כיף לשחק עם וידאר, הוא המוציא לפועל ויש הרבה שחקנים מאחוריו. אנחנו שמחים גם בשביל באטוקיו שעובד קשה באימונים ונמשיך לעבוד קשה בשבילו ובשביל כולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי