אוהדי מכבי חיפה דורשים: "להחליף בין מאס למרדכי"

רוב מאס
רוב מאס | דני מרון

לירוקים נמאס מעוזר המאמן ההולנדי ומחכים בקוצר רוח שמו אלאך ימנה מאמן קבוע: "לא יכול להיות שנהיה בלי דמות משמעותית על הקווים". בינתיים יש מי שמציע לקדם את העוזר: "הוא לפחות מכיר את המנטליות"

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר ההפסד הביתי 3:1 למכבי תל אביב, כאשר דווקא לאחר שבוע אופטימי של הקבוצה שכלל העפלה לשמינית גמר גביע המדינה וניצחון על רעננה, שוב הגיע הפסד מול הקהל הביתי ושוב חיפה חזרה ליכולת החלשה שלה בשבועות האחרונים.

מי שזוכה לעיקר הביקורת הוא דווקא המנהל הטכני מו אלאך, וזאת לאור העובדה כי כבר עבר חודש ימים מאז פיטוריו של המאמן גיא לוזון ועדיין אין מאמן קבוע לקבוצה. "לא יכול להיות שמועדון גדול כמו מכבי חיפה יהיה ללא דמות משמעותית על הקווים. לא יכול להיות שכבר חודש אנחנו בלי מאמן ראשי", אמרו בחיפה.

ביקורת נוספת נשמעת כלפי אלאך בכך שהוא הגיע בחודש נובמבר ולא גרם ולו לשינוי אחד ביכולת הקבוצה. בכל מקרה, בחיפה סיפרו כי הכוונה אכן להנחית מאמן בקרוב. אלאך אומנם מעוניין בעיקר במאמן ויטסה האנק פרייזר, אך בשלב זה האחרון אינו מעוניין להתפטר מהמועדון ההולנדי וצפוי להגיע לחיפה רק בקיץ. במועדון עלתה אפשרות למנות מאמן אחר עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר במקרה שאותו מאמן שיגיע לא יצליח, תוכל הקבוצה לחזור לאופציית פרייזר.

אלאך ומאס
אלאך ומאס. עובדים על יענקלה בעיניים? (ערן לוף)

במועדון אישרו כי לאלאך ישנה רשימה מסודרת של מאמנים והכוונה למנות מישהו עד לסוף חודש ינואר. ביקורת נוספת שנשמעה היא נגד עוזר המאמן רוב מאס שמשמש כמאמן זמני. חלק מאוהדי חיפה הביעו כעס בסיום וקראו להחליף בין מאס לאיתי מרדכי, שדווקא האחרון יהיה זה שישמש כמאמן ראשי זמני עד הגעתו של המאמן הקבוע. "מרדכי מכיר את השחקנים ומכיר את המנטליות", אמר אחד האוהדים.

גם השחקנים זוכים לביקורת ובין השאר מדובר ברועי קהת שנמצא בירידה בתקופה האחרונה, ולא מן הנמנע כי יפתח על הספסל במשחק הליגה הקרוב מול אשדוד, כאשר שלומי אזולאי יפתח במקומו. גם הזרים קאיו וקלאוס שוב לא הרשימו וגם הם עשויים לרדת לספסל. "ציפינו שיהיה שחקן שיתעלה ברגעים האלה וזה לא קורה עד עכשיו", אמרו הבוקר בחיפה. הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי שנותרו מחוץ לסגל יחזרו לסגל לקראת המשחק מול אשדוד. במקביל, הקשר מאור בוזגלו נחת אתמול בישראל לאחר שעבר את הניתוח ברצועה הצולבת בלונדון ושם אף התחיל את תהליך השיקום שלו תחת הצוות הרפואי של מכבי חיפה. הערכה ראשונית כי תקופת ההחלמה היא בין 8-10 חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי