יש בית: מירי רגב והפועל ב"ש חנכו את האצטדיון בשדרות

אצטדיון שדרות החדש
אצטדיון שדרות החדש | דני מרון

בנוכחותם של שרת התרבות והספורט והאלופה, שניצחה את הקבוצה המקומית מליגה ב' 2:4, נפתח המגרש החדש בדרום. קואנקה, זריהן וקורהוט שותפו לאחר היעדרות ממושכת. חיחון מתעניינת בספרדי: "רוצים אותו עד סוף העונה"

(גודל טקסט)
אצטדיון חדש נחנך הערב (שלישי) בשדרות והפועל באר שבע כיבדה את המעמד בהשתתפותה, כשגברה 2:4 במשחק ראווה על מכבי ציון שדרות מליגה ב'. שרת הספורט, מירי רגב, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ויו"ר מפעל הפיס האלוף (במיל) עוזי דיין נכחו באירוע, שבמהלכו הציעה שרת הספורט לאלונה ברקת לאמץ את הקבוצה המקומית.


מי שמשך את רוב תשומת הלב היה איסק קואנקה, ששותף במשחק ואף כבש את אחד השערים בניצחון. הקשר הספרדי, שנמצא בהליכי עזיבה מבאר שבע, חזר לכר הדשא לאחר מספר משחקים שבהם צפה בחבריו לקבוצה מהיציע מפני שהודח מהסגל. ניב זריהן, שנעדר תקופה ממושכת חידש את פעילותו ואפילו כבש את אחד השערים. גם מיחאי קורהוט, שמתמודד עם פציעה טורדנית בברכו ועם שמועות על מעמדו, שותף.



יחד עם זאת, שיתופו של קואנקה במשחק לא מלמד עדיין על חדשות טובות מבחינתו. סוכנו של הספרדי, שהגיע בתחילת השבוע לישראל ונפגש עם ראשי הקבוצה מבירת הנגב, אמר לספורט1 שהלקוח שלו מעוניין בשלב זה לכבד את חוזהו.


במקביל, ספורטינג חיחון מן הליגה השנייה בספרד מעוניינת לצרף את אקס ברצלונה, בתנאי שבאר שבע תשתתף בהשלמת שכרו. "הספרדים מצפים מבאר שבע לשלם יותר ממחצית השכר של איסק עד סוף העונה, מבלי להתחייב לעונה הבאה", אמרו בסביבת המועדון. יצוין כי קואנקה חתום עד תום העונה הבאה ושכרו מוערך ביותר מחצי מיליון יורו בעונה.



שב למגרש. ניב זריהן (דני מרון)

תאמץ את הקבוצה המקומית? אלונה ברקת (דני מרון)
איסק קואנקה. חזר לכר הדשא (דני מרון)
 איסק קואנקה. חזר לכר הדשא (דני מרון)

 

קבלו בבקשה את הרכש הראשון בינואר השרה מירי רגב בכבודה ובעצמה הרבה הצלחה לשדרות במגרשה החדש

A post shared by Michael Ohana (@michaelohana9) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי