טל בנין על סף סיכום בבני סכנין, צפוי לחתום בקרוב

בנין. מאחלים לו בהצלחה
בנין. מאחלים לו בהצלחה | צילום: ערן לוף

במועדון מרוצים מעבודתו של חואן קרלוס, אולם לאור חוסר ניסיונו נראה ששחקן העבר יזכה לקבל את המושכות ואילו אייל לחמן, שהיה מועמד, ינהל את מחלקת הנוער של בני יהודה. פאס עשוי להיות כשיר לבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

טל בנין, שהבוקר פרסמנו על היותו המועמד המוביל לתפקיד מאמן הקבוצה, על סף סיכום כל תנאיו ונראה כי יהיה מי שבקרוב יחתום רשמית. במועדון הבינו כי הסאגה סביב מינוי המאמן צריכה להסתיים בקרוב, גם כדי שמול בית"ר ירושלים ביום שני כבר יעמוד על הקווים מאמן חדש, ומכאן שנראה כי ההחלטה תתקבל במהרה ולבנין יוענקו המושכות.

לאחרונה עלו שמות רבים מצד גורמים כאלה ואחרים במועדון, אך אקס הפועל חיפה הוא שצפוי לקבל את אמון ההנהלה לאחר שהצדדים הגיעו להבנות בכל הנוגע לחוזה. במועדון אומנם ציינו את הרצינות באימונים של מאמן הכושר חואן קרלוס, אך החשש כי הפסד ביום שני יכול לגרור את הקבוצה משמעותית למאבקי התחתית גורמת לאנשי סכנין לקבל את ההחלטה.

"השמות הרבים שעולים גורמים לאי רצינות גם בקרב השחקנים ואנחנו חייבים לעשות לזה סוף", אמר הבוקר גורם במועדון, עוד טרם סיכומו של בנין עם ראשי המועדון. יש לציין כי בבני סכנין הבהירו כי מבחינתם דברים טרם סוכמו ומסרו לתקשורת: "אנו מקבלים פניות לגבי זהות המאמן. הייתה ישיבה עם נציג רשמי מטעם טל בנין וויש הבנות, אך טרם סוכמו התנאים, על כן אין בידנו לפרסם הודעה רשמית. מחר תתקיים ישיבת השלמה עם טל בנין. ברגע שהנושא יושלם תצא הודעה, תודה על ההתעניינות".

אגב, מי שהיה אחד המועמדים לאימון בני סכנין, אייל לחמן, ניהל בימים האחרונים מו"מ עם ראשי בני יהודה והערב מונה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער החל מהעונה הבאה. הבעלים ברק אברמוב אמר: "אייל הוא איש מקצוע בכיר בכדורגל הישראלי ואני יותר משמח שאדם בדמותו ידריך, יכוון ויתווה דרך לשחקני הדור הבא של המועדון".

טל בניםן
טל בנין. נראה שהוא יחתום בזמן הקרוב (ערן לוף)

מבחינה מקצועית השחקנים ממשיכים בהכנות לקראת יום שני, והתקווה כי הבלם אברהם פאס שנעדר מול מכבי פתח תקווה יהיה כשיר. הספרדי סבל ממתיחה ובסכנין יעשו את המאמצים כדי שיהיה בסגל. במקביל בוחנים אופציות של חיזוק במהלך מועד ההעברות הקרוב וכבר בימים הקרובים ינסו להנחית מספר שחקנים להתרשמות. שחקן ישראלי ששמו עלה כמועמד הוא קשר הפועל חיפה הישאם כיוואן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי