קוסטדינוב יחליף את קהת, ורמוט ודמארי שוב מחוץ לסגל

גילי ורמוט
גילי ורמוט | דני מרון

לחץ גדול במכבי חיפה לקראת המשחק באשדוד (שבת, 18:15 בספורט4), אולם הצוות המקצועי ויתר על השניים, קלאוס צפוי להמשיך בחלק הקדמי. פיליפנקה ימשיך בהרכב המארחת, פיבן וביטון נאבקים על מקום לצדו

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד תארח מחר את מכבי חיפה (שבת, החל מ-18:05 בספורטHD4) בניסיון נוסף לנצח לראשונה העונה באצטדיון הי"א. מתוך תשעה משחקים בבית, השיגה הקבוצה רק שתי תוצאות תיקו נגד אשקלון והפועל חיפה והפסידה בשאר המשחקים. המאמן עמיר תורג'מן ושחקניו ממשיכים בשיחות והיציאה לדרך חדשה מקצועית ומנטלית ומאמינים שהשינוי יהיה כבר נגד מכבי חיפה.


שחקן בקבוצה סיפר לספורט1: "המשחק נגד מכבי חיפה הוא אתגר עבור כולנו, כי בלי ניצחונות רצופים הקו האדום יהיה מחסום שלא נעבור מעליו, כי הקבוצות האחרות שמעלינו צוברות את הנקודות שלהם. מכבי חיפה משחקת פתוח ומדובר בקבוצה חזקה שמולה חובה להשקיע מאמץ ויכולת גבוהה".




המאמן עמיר תורג'מן הוסיף לקראת המשחק: "אני לא אוהב לצאת בכותרות שהמשחק סופר קריטי ואנחנו הולכים לנצח, אבל לא משנה מה אגיד או מה נדבר – צריך להגיע מוכנים וצנועים ולעשות את העבודה. אנחנו שווים לכול קבוצה בליגה ואנחנו תחרותיים ולעשות את הדברים יותר טוב". איגור פיליפנקה ימשיך כבלם ויצחק אספה ימשיך בקישור האחורי. מהמשחק מחר ייעדר הבלם ויקטור גאנב שהורחק בכרטיס אדום נגד מכבי נתניה. על המקום בהרכב הפותח נאבקים שני הבלמים החדשים שחר פיבן ועמית ביטון. פצועי הקבוצה תום מונד ניר ברדע ורועי בקל עדיין אינם כשירים.



פיליפנקה. כעת מכבי חיפה מחכה לו (דני מרון)


קוסטדינוב יחליף את קהת, דמארי ישוב לסגל?

מכבי חיפה חזרה אתמול (חמישי) לאימונים והחלה בהכנותיה לקראת משחק החוץ מול מועדון ספורט אשדוד, אבל במועדון עדיין מתקשים לעכל את ההפסד למכבי תל אביב ובעיקר חוששים מהעובדה שהפסד באשדוד יכול להוריד את הקבוצה למאבקי התחתית. במועדון מודעים לכך שרוב השחקנים בקבוצה לא שיחקו בקבוצות תחתית והלחץ במשחקים מסוג כזה שיהיה בשבת יגרום לנפילה מנטאלית ומקצועית.


"לא האמנו שנצטרך לחשוב כמו קבוצות תחתית, אבל השחקנים עומדים בפני מבחן אופי עצום. ניצחון באשדוד ירגיע מעט את הרוחות בליגה והמרחק יהיה גדול, אבל מצד שני אי הצלחה במשחק הזה והלחץ יהיה מטורף", אמרו במועדון. בחיפה מקווים כי קהל גדול יחסית יגיע לאשדוד, כדי שרוב המגרש יהיה צבוע באוהדים הירוקים.


מבחינה מקצועית, למרות שנראה היה שלפחות שניים-שלושה שינויים ייעשו בהרכב, באימון המסכם הבוקר תורגל שינוי בודד כאשר גיאורגי קוסטדינוב ישוב ל-11 על חשבונו של רועי קהת המאכזב. מעבר לשינוי הזה מאס ומרדכי ימשיכו לתת את הקרדיט לאותו הרכב שפתח מול הצהובים. "המגרש באשדוד קטן והמסירות הגאוניות של שלומי יכולות להיות קריטיות", אמרו במועדון בנוגע לשלומי אזולאי. 

 


בוזגלו צופה מהיציע. חזר לכרמל והתקבל בחום (ערן לוף)


מאוחר יותר, הפתעה גדולה במכבי חיפה כאשר גילי ורמוט ועומר דמארי קיבלו הודעה כי הם אינם בסגל הקבוצה למשחק מול אשדוד. השניים נעדרו כבר זמן רב בגלל מחלה ופציעה אבל היו כשירים למשחק מול מכבי תל אביב ואז היה נראה כי הצוות המקצועי בחר שלא להכליל אותם בכדי להחזירם לכושר מלא והפעם מדובר בהחלטה מקצועית משמעותית.


עדיין לא ברור מה יהיה עתידם של השניים אבל העובדה שיש עוד כעשרה ימים לסיום מועד ההעברות יכולה לגרום להם לבקש ולעזוב את חיפה. כזכור, דמארי זומן לפני כשבועיים לפגישה עם המנכ"ל אסף בן דב והמנהל המקצועי מוחמד אלאך, ושם השתכנע כי במועדון רוצים כי החלוץ יישאר בקבוצה עד תום העונה. גם ורמוט קיבל הודעה דומה, אך בינתיים נשאר מחוץ לתוכניות המקצועיות של מאס ומרדכי. הקשר מאור בוזגלו שעבר ניתוח בלונדון ממנו חזר ביום שני הגיע אתמול לכפר גלים והתחיל בתהליך השיקום. הקשר התקבל בחום על ידי השחקנים והצוות של המועדון.


הרכב משוערים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, תום בן זקן, שחר פיבן (עמית ביטון), איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ'יץ', יצחק אספה, יובל יעקובוביץ' (בן אל אדרי), בנצי מושל, גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.


מכבי חיפה:
עומרי גלזר, רז מאיר, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, יונתן לוי, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, קאיו, סינטהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, קלאוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי