הפועל ת"א תציע לרפואה חוזה לעונה הבאה, מגן הולנדי יצטרף?

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

האדומים שמשוכנעים שישחקו בליגת העל בעונה הבאה רוצים לשמור על המאמן. לפי דיווח בהולנד, פירסמן מקאמבורג מועמד לקבוצה. וגם: רד בול לייפציג קיבלה החלטה דרמטית בנושא עומר דמארי

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב כבר מאמינים שיעלו בסיום העונה לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, ובעקבות ההצלחה בעלי האדומים כבר קיבלו החלטה עקרונית לתת למאמן קובי רפואה את המושכות בליגת הבכירה גם בעונה הבאה, כשהקבוצה תבטיח את מקומה שם. אתמול בסיום הניצחון על מכבי הרצליה הבהיר קובי רפואה שיביא שחקני רכש ברמת ליגת העל, דבר שמוכיח את כוונתו לבנות את הסגל לעונה הבאה משחקנים בהם הוא מאמין.

רפואה שחתום מעשית עד סיום העונה, קיבל הבטחה כי ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, למרות שאין לו הסכם חתום או הבנות שכר לעונה הבאה. בעלי המועדון נמצאים עם המאמן בקשר חם והדוק והפגישות איתו הם מאוד מקצועיות וממוקדות וכוללות עניין בו הוא מגלה בשחקני מחלקת הנוער כשלד ובסיס לעונה הבאה, ובעיקר בעמית מלכה. "האחים ניסנוב שומעים את ההסברים המקצועיים של קובי ומקבלים אותם", הבהיר גורם בקבוצה. "הם הפקידו בידיו את בחירת השחקנים החדשים בחלון ההעברות של ינואר ופועלים למלא את בקשותיו בהתאם לאפשרויות הכספיות של המועדון".

המאמן, שהיה זה שהצליח להחזיר לפעילות את אדי גוטליב, אמור לפעול במהלך הימים הקרובים מול הבלם כדי לשכנעו להמשיך לפחות עד סיום העונה ולפתוח דף חדש ללא משקעי עבר מול ראשי הקבוצה. רפואה היה זה ששכנע את הבעלים לנסות להביא כבר בינואר את גילי ורמוט או יוסי בניון, כשלמרות שהמהלך לא צלח מול האחרון, קשר מכבי חיפה עדיין נמצא על המדף. בהפועל תל אביב מספרים שההסברים המקצועיים של המאמן לבעלים מאוד משכנעים ומאוד קצרים, כך גם לגבי החלוצים פייסל מוליץ' מהפועל עכו ודידייה ברוסו מקריית שמונה המועמדים להצטרף.


רפואה ושרון ניסנוב. מערכת יחסים טובה (עדי אבישי)

עם זאת, המהלכים עליהם המליץ רפואה בנושא צירוף אורי מגבו וג'ורדן פושה להפועל ת"א לא צלחו. מו"מ עם מגן שמאלי זר שהיה אמור לנחות נתקע מעט בשל העדיפות בשלב זה לשני חלוצים זרים וההחלטה של פדרו גלבאן לכבד את חוזהו ולא לעבור בינתיים מהאדומים למועדון אחר, למרות שאינו נכלל בתוכניות המקצועיות עד לסיום העונה.

על פי גורמים במועדון, ההחלטה להגיע להסכם לעונה הבאה בו יזכה רפואה לחוזה כספי משופר היא בשל ידיעות מוקדמות שדלפו למועדון על כך שאחת מקבוצות הצמרת בליגת העל סימנה אותו לעונה הבאה. מתברר שהייתה קיימת אפשרות להגעתו של חלוץ מכבי חיפה עומר דמארי עד סיום העונה והייתה בדיקה בנושא שנפל במהירות בשל וטו של קבוצתו ר.ב. לייפציג הגרמנית, שלא הסכימה שישחק בליגה השנייה בישראל.

לפי דיווחים בהולנד, המגן משמאלי מרווין פירסמן מקאמבור עשוי להצטרף לקבוצה. במועדון מבהירים שהשחקן מחזיק בהצעה נוספת, ושאם יבחר באדומים, הוא יחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. פירסמן שחוזהו יסתיים בתום העונה קיבל הודעה שהוא רשאי לעזוב את הקבוצה בה הוא משחק מאז 2015.


דמארי. לייפציג לא רצתה אותו בליגה השנייה (דני מרון)

הבלם אוראל דגני התייחס לשמועות על שחקני הרכש: "אישית, לא יצא לי לדבר עם גילי ורמוט או עומר דמארי על הגעה להפועל תל אביב. אני מקווה שכל שם גדול יגיע לקבוצה. נכון לעכשיו הפער מהקבוצה במקום השלישי הוא 8 נקודות, אבל יש קבוצות שלא שיחקו ולכן מבחינתי זה כאילו רק 5 נקודות. הפועל תל אביב זה מועדון ענק שלא מתאים לליגה הלאומית ויחזור מהר לליגת העל".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי