צפו בתקציר: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 מאכזב באשדוד

קוסטדינוב
קוסטדינוב | דני מרון

מי אמר שהירוקים לא מפוקסים, ממוקדים וממלאים הוראות? מאס ביקש להתרגל למצב בטבלה והשחקנים הפנימו במשחק נורא ממנו ייקחו רק את הנקודה מול יריבה במאבק הירידה. האוהדים קיללו וסירבו לקבל אותם בסיום

(גודל טקסט)

מי אמר שהשחקנים של מכבי חיפה לא ממוקדים, מפוקסים ומבינים מה רוצים מהם. רוב מאס (מאמן זמני? עוזר מאמן קבוע?) הצהיר שהירוקים צריכים להפנים שהם קבוצת תחתית והמסר עבר במלואו. במשך 90 דקות שיחקו ה-11 של ההולנדי כמו שעושה קבוצה שנלחמת על מקומה בליגה. שומרת על מינימום טעויות ומינימום העזה ויצירתיות ויוצאת עם 0:0 במשחק חוץ מול אשדוד, יריבה במאבק הירידה. מה רע?

אז 1,800 אוהדים שעשו 150 קילומטר מחיפה דרומה שורקים בוז ולא מוכנים לקבל את השחקנים בסיום. יעבור להם. ברומא כך אומרת הקלישאה, נהג כרומאי, ובפלייאוף התחתון נהג כעכואי. נכון שחיפה יכולה היתה לנצח את המשחק הזה עם השופט ה"בינלאומי" לירן ליאני לא היה עושה את הטעות הקבוצה שלו במשחק ושורק לפנדל אחרי נגיעה של שחר פיבן ברחבה (ובתנאי כמובן שהבעיטה מהנקודה הלבנה היתה מנוצלת), אבל אם להסתכל על מה שראינו ב-90 דקות דווקא אשדוד יכולה להרגיש את עצמה מקופחת.

דן ביטון עמד בדקה ה-84 במצב של גול בטוח והעדיף למסור במקום לגלגל לרשת, גם גדי קינדה ויובל יעקוביץ' יכולים היו לחגוג עם קומץ האוהדים שלהם עם טיפ טיפת ריכוז. ומה ראינו הערב מחבורת המיליונרים של יעקב שחר? כלום.

הרכבים
מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, תום בן זקן, שחר פיבן, איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ'יץ', יצחק אספה, יובל יעקובוביץ', בנצי מושל (בלסינג אלקה 60), גדי קינדה, מאוריסיו קורדיירו, דור ז'אן (דן ביטון 80).


מכבי חיפה:
עומרי גלזר, רז מאיר, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, יונתן לוי, גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב (רועי קהת 77), קאיו (שלומי אזולאי 69), סינטהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, קלאוס (מחמוד עוואד 85).


1,800 ירוקים באשדוד. חולים על הקבוצה או אולי מזוכיסטים? (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 8: גדי קינדה פרץ מאגף ימין וניצל יציאה גרועה של גלזר כדי להגביה מעליו. למזלם של הירוקים הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 13, שוב קינדה ושוב כלום: קשר אשדוד שוב מצא את עצמו חופשי התקדם אבל ירה מעל הרשת.


קינדה. לא פתח טוב את המשחק (דני מרון)

דקה 20: רוקאביציה קיבל כדור עומק ובעט למסגרת, ג'ראפי הדף והנה אחרי 20 דקות יש לנו התקפה מסוכנת ראשונה של הירוקים.


דקה 26:
חיפה מתעוררת. קאיו בכדור עומק נפלא לרוקאביציה והאוקראיני המשיך בלי לעצור למרכז אבל פיבן הדף לקרן.


רוקאביציה. הכי חד בירוק (דני מרון)


דקה 33:
התנגשות ראשים בין קלאוס לגל פיבן. היווני נפגע בגבה, לאשדודי סתם כאב הראש אבל אחרי כמה דקות שניהם חזרו לכר הדשא.

דקה 42: התקפה סתמית של אשדוד כמעט הסתיימה בכיבוש כי גרשון בניסיון להרחיק כמעט נגח פנימה. מה יהיה רמי?


קלאוס. נפגע בגבה, טופל וחזר (דני מרון)

דקה 54, ליאני קיפח את מכבי חיפה – דאבל פאס בין סלליך לרוקאביציה נעצר בנגיעת יד ברורה ברחבה של פיבך. אלא שהשופט הבינלאומי למי ששכח פשוט התעלם. למה? אין לדעת.


פיבן. למזלו ליאני העדיף לא לראות (דני מרון)


דקה 57: 
 מטווח של אשדוד על שער חיפה, אבל גלזר הדף בזה אחרי זה את הבעיטות של מושל וז'אן ומאוריסיו בעט החוצה.

דקה 73 אוי יעקבוביץ'!: אחרי רבע שעה רדומה ואחרי שגם ביציעים החלו להשלים עם כך ש-0:0 משרת את שתי הקבוצות, יצאה אשדוד למתפרצת והכדור הגיע ליובל יעקבוביץ'. הקשר מיהר לבעוט במקום להתקדם ולגלגל פנימה מול גלזר והכדור טס ליציע.


דן ביטון. לא יישן בלילה (דני מרון)

דקה 84, זה היה חייב להיות ה-0:1 של אשדוד: הירוקים קיימו מטווח בלתי יעיל על השער והמארחת הגיבה במתפרצת שהותירה את ביטון המחליף מול גלזר, אלא שבמקום לשאול את שווער חיפה לאיזה פינה הוא רוצה העדיף ביטון למסור ימינה חזק ולא מדויק לעבר קינדה. לא יאומן.


כמה שהאוהדים המסכנים של מכבי חיפה רגילים לתמונות האלה (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי