בכר: תמיד קורה משהו ברגע האחרון, אולי גם הפעם

ברק בכר
ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל ב"ש התייחס לנושא החיזוק לאחר ה-0:1 הדחוק על הפועל עכו: "אם נמצא מישהו שישדרג וירענן נביא אותו". טוויזר: "המשחק הזה נתן לנו הרגשה שאפשר לעשות את זה ולהישאר בליגה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שבת) 0:1 בחוץ את הפועל עכו ושמרה על פסגת הטבלה תוך שהיא מלחיצה את מכבי תל אביב לקראת משחקה מול הפועל אשקלון.

מאמן המנצחת ברק בכר אמר בסיום: "ידענו שיהיה משחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים. לא פשוט מול קבוצה שמצופפת. בחצי השני שיחקנו חכם וניצחנו בצדק".

המהפכה בהרכב: "יש הרבה צירופי מקרים. חלק מהשינויים הם מקצועיים. וואקמה ופקהארט פצועים. ניצחון 'כחול לבן' וזה גם יפה".

היכולת: "כל משחק זה סיפור אחר. היו דברים פחות טובים וגם היו דברים טובים. את המסקנות נסיק בסוף. אנחנו רוצים להשתפר ומקווה שנראה את זה".

חיזוק: "אני כמאמן צריך להתרכז במה שיש ולדעת מה לעשות עם הסגל הזה. אם נמצא משהו טוב. ואם לא, גם הסגל הזה צריל להוביל אותנו קדימה. אם נראה לנכון להביא משהו שירענן וישדרג נביא. תמיד ברגעים האחרונים קורים דברים, אולי גם הפעם זה יקרה. לא נביא סתם".

וואקמה ואוגו. חלק סופסלו מטעמים מקצועיים (מאור אלקסלסי)
וואקמה ואוגו. חלק סופסלו מטעמים מקצועיים (מאור אלקסלסי)

החלוץ בן שהר הוסיף: "הולך לנו קשה העונה, אנחנו אלה שעושים את זה קשה. אומנם פתחנו טוב, עם אנרגיות, אבל היה חסר לנו ניצול המצבים. זה מה שחסר לנו במשחקים האחרונים. אני וכל שחקני ההתקפה עובדים על זה, אבל יש תקופות כאלה. חשוב לנצח משחקים כאלה למרות הכל".

יכולת היריבה: "אנחנו פחות מסתכלים על היריבות. אם אנחנו באים טוב אנחנו לא מסתכלים עליהן. יש עוד דברים טובים שצריך לשפר ואני בטוח שברק יעשה את זה. אנחנו עם הפנים קדימה".

היכולת: "אליפות או גביע זה עוד רחוק. אם נסתכל על מה שלקחנו, זה בדם ויזע. נצטרך לעשות את זה השנה ביכולת יותר טובה, ואם אין יכולת צריך להביא את העבודה הקשה. זה האקסטרה".


עזרה מחברים בהתקפה
: "גם היום הגעתי להזדמנויות. כן הגענו למצבים טובים. זה כרגע קצת תקוע, אבל אנחנו עובדים קשה כדי לצאת מזה. יש מספקים שחקנים טובים ומנהיגים בקבוצה כדי לצאת מהמצב הזה".

איציק טוויזר (מאור אלקסלסי)
איציק טוויזר (מאור אלקסלסי)

מאמן הפועל עכו איציק טוויזר סיכם באכזבה: "חבל שאנחנו יוצאים עם מחמאות ובלי נקודות. אם נמשיך את הדרך שהתחלנו עם הלב הגדול של השחקנים יהיה בסדר. נקווה לעשות את זה במשחק הבא. נוספו לנו שחקנים ויש שינוי מנטלי באווירה ובהרגשה. השחקנים מבינים שצריך להביא לב גדול לכל משחק בתחתית".

מאבקי התחתית: "המשחק היום נתן לכולנו את ההרגשה שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו צריכים להיות צנועים, לעבוד קשה ובעיקר להבקיע".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי