הפועל באר שבע מחכה לתשובות מחנן ממן ומהפועל חיפה

חנן ממן
חנן ממן | ערן לוף

באלופה ממתינים לסיום השיחות בין נציגי השחקן לבעלי הפועל חיפה, יואב כץ. גם דמארי על הכוונת. וואקמה ושהר בספק לגביע, הסאגה בין המועדון לקואנקה עשויה להיגרר לקיץ. וגם: בתיה סהר שוקלת הסבה לסוכנת שחקנים

(גודל טקסט)

עם כל הכבוד לפנדל המוצלח של בן שהר, מי שאפשר אתמול להפועל באר שבע לתזמר את המנגינות המוכרות ("טוב שלוקחים נקודות במשחקים פחות טובים", "יש לנו סגל מספיק טוב", "אנחנו במקום הראשון ונרצה לשמור עליו"), היה השוער גיא חיימוב, שבמו ידיו שמר על היתרון השברירי ומנע מבוכה גדולה אצל האלופה.

דווקא מול עכו הזעירה רשם השוער של בכר הופעה ענקית בין הקורות. שלוש פעמים הציל חיימוב שערים בטוחים, כולל הדיפה אינסטינקטיבית עם הרגל לכדור שבעט בן אז'ובל מטווח אפס בתוספת הזמן. זו הייתה תשובה הולמת של השוער המכהן לדיווחים על מועמדותו של אמיליוס זובאס להצטרף למערך השוערים בטרנר בעונה הבאה.

עד לסיום חלון ההעברות תנסה הקבוצה להשתחרר מאחד משני הזרים, מיהאי קורהוט או איסאק קואנקה, כדי לפנות מקום לזר חדש. הקשר הספרדי צורף לסגל לראשונה מזה מספר שבועות, אבל לא שותף במשחק ולא נראה נלהב מדי לבצע תרגילי חימום במהלך המחצית השנייה. שני הצדדים מבינים שסוגיית גובה הפיצוי היא שם המשחק, ולא ברור מי משחק על זמן. אם עד סוף החודש לא יושג הסכם על תנאי עזיבתו של אקס ברצלונה, יתגלגל תפוח האדמה הלוהט לקיץ. המאמן ברק בכר התייחס לסוגיה המכבידה באומרו: "הכל אותו דבר עם קואנקה, הוא חלק מהקבוצה ואם אראה לנכון שהוא יכול לעזור לקבוצה, אז הוא יעזור".

במסגרת התוכניות לעונה הבאה מופיע שמו של חנן ממן, קשר הפועל חיפה שכבר היה על הכוונת של בכר בעונה שעברה. בקבוצה כבר בדקות את העלויות והכיוון נראה חיובי, אך בטרנר ממתינים עד לסיום ההידברות בין השחקן ונציגו לבעלי הקבוצה מהכרמל יואב כץ, מעסיקו הנוכחי, כדי לקדם את המהלך. צירופו של ממן, אם וכאשר יבשיל המו"מ להסכם פורמאלי, נועד להקל את העומס על הקשרים בטרנר, בלי קשר לעתידו של מהראן ראדי שיסיים בקיץ את העונה השלישית שלו בבירת הנגב. עוד על הכוונת, והפעם מהצד הירוק של הכרמל, הוא עומר דמארי שעל מועמדותו פורסם בספורט1.

קואנקה
קואנקה. מלחמת התשה (דני מרון)

באופן יוצא דופן פתחו האדומים את המשחק על טהרת לגיונרים מתוצרת כחול-לבן, בלי אף זר בהרכב. טוני וואקמה נכנס בדקות הסיום במקומו של מיכאל אוחנה, שהוחלף מיד לאחר איבוד כדור שכמעט הסתיים בשער שוויון מרגלי עמראן אלקרינאווי. מצבו של החלק הקדמי אינו אופטימלי. הקרסול של וואקמה שוב מגביל אותו, והוא בספק למשחק הגביע ביום שלישי נגד הפועל רמת גן. בן שהר התלונן על רגישות בשריר, וייתכן שינוח במשחק הקרוב. תומאש פקהארט נפצע באימון המסכם והוחלט שלא לסכן אותו בעכו.

בקישור האחורי בלט וובה בראון, שבהמשך המשחק הוסט לאחור ושימש כבלם שלישי לצדם של לואי טאהא ומתן אוחיון. דן איינבינדר סיים 90 דקות סבירות, ובסיום בירך על המוגמר: "אני שמח שבניגוד לשבוע שעבר ששיחקנו מצוין נגד הפועל חיפה ולא לקחנו את כל הנקודות, הפעם לקחנו שלוש נקודות גם אם שיחקנו פחות טוב. מבחינתי מה שהיה בעונה שעברה היה טוב ויפה ונגמר. צריך להפוך את העונה הזאת לטובה, לא ליותר טובה מהעונה הקודמת. יש לנו מטרות ואנחנו רוצים לעמוד בהן. יש לנו מאמן מספיק טוב שיעסוק במה שצריך לשפר. כשכולם יחזרו לכושר מלא ניראה הרבה יותר טוב. אז גם נחזור לנצח בהפרש יותר גבוה מגול אחד".

על צירופו של ברדה לצוות המקצועי, אמר איינבינדר: "אחרי המקרה עם אליניב הוא היה חסר לנו בחדר ההלבשה ועל המגרש. כולנו אוהבים ומעריצים אותו, ואני בטוח שהוא יעזור לנו בתפקידו החדש. צירופו כעוזר מאמן היה בהחלט מהלך מבורך".

שהר
שהר. יעמוד בדרכה של אמא? (דני מרון)

ובמעבר חד: בתיה סהר, אימו הדומיננטית של בן שהר, בוחנת אפשרות לפתוח בקריירה חדשה – סוכנת שחקנים. מעורבותה הפעילה והמוצלחת בקריירה של בנה הפכו אותה למוקד לפניות מצד הורי שחקנים מליגת העל המבקשים להתייעץ איתה ולקבל ממנה טיפים. עם זאת, קידום המהלך לאפיק הפרקטי תלוי בהסכמתו של בן שהר, ונראה שהתנגדות תקיפה מצדו תגנוז את הרעיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי