בויסן, קלטינס ואדגר בספק גדול לקראת בני סכנין

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

חיסורים אפשריים בסגל בית"ר ירושלים לקראת המפגש מחר (שני, 21:00). החלוץ סובל מפציעה בצלעות, קלטינס מרגישות בשריר הירך האחורי והקשר משבר באגודל. כחילה: "אי אפשר להגיד שסכנין קבוצה קטנה"

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגת העל יינעל מחר (שני, 21:00) כשבני סכנין תתארח אצל בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה קיימה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הטעון מול הקבוצה, שרק בסוף השבוע מינתה לתפקיד המאמן את טל בנין, שיערוך בכורה באצטדיון טדי. בני בן זקן, שערך את הבכורה בסיבוב הקודם מול בני סכנין והפסיד לה, ינסה לשנות את המאזן.

בית"ר, שנעצרה במחזור הקודם עם 1:1 מול עירוני קריית שמונה, שואפת לשמור על קשר עם המוליכות, כמיוחד אחרי אובדן הנקודות של הפועל חיפה והניצחון הדחוק של הפועל באר שבע. מי שעשוי להיכלל בסגל לראשונה הוא אופיר קריאף, שהפך לחיזוק השני של בית"ר בחלון ההעברות אחרי דייויד בויסן, שסובל מחבלה בצלעות ונמצא בספק למשחק, כמו גם דוד קלטינס שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי. הקשר פול אדגר שבר את האגודל, לא התאמן בימים האחרונים ונמצא בספק אף הוא. ההחלטה לגבי שלושתם תתקבל מחר. 

המאמן בן זקן פתח את מסיבת העיתונאים: "קודם כל אני חושב שבכל משחק אנחנו מבינים שדברים לא הולכים בקלות. סכנין קבוצה טובה ועיקשת והיא אחרי החלפת מאמן. בסופו של דבר אנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי לעשות את העבודה".



ישפר את המאזן? בן זקן (ערן לוף)


הצמרת:
אני חושב שאנחנו עדיין בשלב של להסתכל על עצמנו ופחות על אחרות. רוצים להמשיך להשתפר ולצבור נקודות. בחודש האחרון חילקנו את העומס וגם הפעם נהיה חכמים ונראה איך משיגים את התוצאות הטובות ביותר. מי שמקבל את ההזדמנויות עושה את העבודה".

מאמן חדש לסכנין: "אני חושב שבמשחק האחרון שהפסדנו הם הגיעו עם סגל חסר ותוצאות לא טובות. מתכוננים למשחק שחשוב לנו ומקווים לשמח את הקהל בבית. אי אפשר לדעת איך זה ישפיע, הם החליפו כמה מאמנים ואנחנו מתייחסים אליהם כשחקנים. אי אפשר לדעת איך הם יגיעו, הגיע מאמן חדש וצריך לראות איך הם יגיעו. אנחנו בבית ועם ריכוז ודריכות צריכים לעשות את העבודה".


אחוז ההצלחה:
"אני מאוד שמח שאנחנו עובדים ביחד והתוצאות מגיעות. מתרכז בלעשות את העבודה שלי, להגיע מרוכז לאימונים ולעשות את המיטב. בינתיים זה עובד".


ייעדר. קלטינס (דני מרון)

מי שהגיע אף הוא למסע"ת היה טל כחילה, שהוסיף: "אנחנו לא מסתכלים על המשך העונה אלא רק על סכנין. רואים שהליגה מאוד קשה וכולם מאבדים נקודות. עוד רחוק לקחת אליפות אבל אני חושב שכל שחקן בארץ חושב על התואר הזה ובשביל זה אנחנו משחקים כדורגל, נקווה שבסוף העונה נדבר על זה".

היכולת: "מה שהיה נגד ק"ש עבר, היינו מאוד טובים אבל כרגע אנחנו מסתכלים על סכנין, רק במגרש אפשר לדבר".


הקושי נגד הקטנות:
"אני לא יכול להגיד שבני סכנין היא קבוצה קטנה אבל אנחנו בית"ר ירושלים ואנחנו רוצים לנצח בשביל הקהל והמועדון".

כחילה
כחילה. מוכן להתמודדות (ערן לוף)

הרכב משוער: בוריס קליימן, עופר ורטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, מרסל הייסטר, אנטואן קונטה, קלאודמיר פריירה, ז'אורז'יניו, חן עזרא, אנתוני וארן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי