אלאך: יש שחקנים שלא מראים נכונות להיות על כר הדשא

עומרי בן הרוש, עופר ורטה
עומרי בן הרוש, עופר ורטה | דני מרון

המנהל הטכני של מכבי חיפה נפגש עם האוהדים: "מבטיח שהקבוצה לא תרד ליגה, אני לא מחפש שחקנים". מכבי נתניה הביעה התעניינות בעומרי בן הרוש. ורמוט ודמארי ייפגשו עם ראשי המועדון

(גודל טקסט)

בצל התיקו המביך אמש (שבת) מול מ.ס אשדוד זכו שחקני מכבי חיפה ליום חופשי ומחר יתחילו בהכנות לקראת משחק גביע המדינה מול מכבי תל אביב ביום רביעי.


בינתיים בחיפה עוסקים באותם שחקנים שלא קיבלו הזדמנות לאחרונה ובין השאר נותרו בספסל או מחוץ לסגל. בימים הקרובים תתברר ההחלטה לגבי המגן עומרי בן הרוש, הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי. מכבי נתניה הביעה לאחרונה עניין במגן שכבר שיחק בעבר בקבוצה ואף גיששה לגבי חזרתו כבר במועד ההעברות הקרוב, אך נראה כי שכרו הגבוה של השחקן ימנע את המהלך למרות שעל פי גורמים המקורבים לעניין טרם נאמרה המילה האחרונה.



גם עתידו של גילי ורמוט צפוי לקבל תפנית בימים הקרובים. בסביבתו של ורמוט הביעו אכזבה והשחקן אף קיבל הצעות להצטרף להפועל תל אביב או הפועל חיפה למרות שביריבה האדומה מהכרמל טוענים כי כל עוד ורמוט עצמו לא יקבל החלטה שהוא עוזב את מכבי חיפה האופציה לא רלוונטית לגביו. "גילי צריך להודיע שהוא רוצה לבוא אלינו ואז הדרך תהיה קלה יותר וזה לא קרה עדיין", אמרו בהפועל חיפה.


החלוץ עומר דמארי מאוכזב גם הוא מכך שנופה מהסגל מול אשדוד, אך לא בטוח כי יסכים לעזוב עד לסיום העונה. בבאר שבע אומנם הביעו עניין בשחקן אבל טרם נעשתה פנייה רשמית בנושא. בכל מקרה במכבי חיפה ממשיכים לציין באופן חד משמעי כי כל שחקן שיבקש לעזוב, הקבוצה לא תעמוד בדרכו, אך בשלב זה אף אחד לא ביקש לעזוב את הקבוצה. שני השחקנים צפויים לערוך שיחה עם ראשי המועדון ולשמוע על מעמדם בחיפה. "אם במועדון החליטו כי ורמוט ודמארי לא מספיק יעילים העונה אז כדאי שיגידו להם. מצד שני, התוצאות מראות אחרת", אמרו בסביבת השחקנים.



בן הרוש. יחזור לאקסית? (דני מרון)
בן הרוש. יחזור לאקסית? (דני מרון)


ובחזרה למשחק, הקבוצה שוב הציגה יכולת חלשה שגרמה לזעם רב בקרב הקהל הירוק. פחות מאלפיים צופים הגיעו לאשדוד, ובסיום הם חיכו דקות ארוכות לשחקני הקבוצה וקיללו אותם בזה אחר זה, כשנראה כי האוהדים מתכוונים למחות ומצפים לשינוי מיידי.


"אנחנו מתביישים לראות את הקבוצה. הפכנו לקבוצה מביכה ואם אשדוד יוצאת מאוכזבת אחרי תיקו זה אומר הכול", אמר אחד האוהדים. בקרב הקהל היו גם קולות על המשך המחאה ורבים מתכוונים להגיע לאחד מאימוני הקבוצה ולהביע את מחאתם גם שם.


גם במועדון הביעו אכזבה עצומה מהמשחק ובעיקר מהיכולת שאינה מצליחה להתרומם וזאת למרות העפלה לשלב שמינית הגמר בגביע וניצחון על הפועל רעננה לפני כעשרה ימים. "מי שחשב שניצחון על רעננה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה טעה ובגדול. נראה כי אין שום שיפור והגיע הזמן שכולם ייתנו את הדעת על כך", אמר הבוקר גורם בקבוצה. לא מעט ביקורת הופנתה כלפי הצוות המקצועי – רוב מאס ואיתי מרדכי שהחליטו שלא לבצע שינויים לאחר ההפסד מול מכבי תל אביב, ובעיקר החליטו להשאיר בחוץ את עומר דמארי וגילי ורמוט.


דמארי. האוהדים רוצים אותו בפנים
דמארי. האוהדים רוצים אותו בפנים (דני מרון)


בנוסף, מאס ומרדכי זכו לביקורת על כך שהקשר שלומי אזולאי, שהיה מנקודות האור הבודדות במשחק הליגה שעבר, נכנס עמוק במחצית השנייה. המגן ארנסט מאבוקה שוב לא שותף ונראה כי עתידו, כמו עתיד רוב הזרים בחיפה, לא מבטיח. "גם החילופים במשחק הפכו לקבועים שאינם מועילים", אמרו בחיפה.


המנהל הטכני מו אלאך זוכה אף הוא לביקורת וזאת לאור העובדה כי אינו מבצע שינויים מיידים, למרות היכולת החלשה של הקבוצה. מעבר לעובדה שהשחקנים זכו לביקורת חריפה מצד הקהל, הם גם זוכים לביקורת בתוך המועדון: "לא יכול להיות שספגנו רק כרטיס צהוב אחד במשחק הזה. כולם צריכים להבין שכעת כל משחק צריך לתת הקרבה ומלחמה ואם השחקנים לא ישנה את הגישה הזאת, הם ישלמו על מקומם או העונה או לבטח בעונה הבאה".


אלאך. הבין את הבעיה (ערן לוף)
אלאך. הבין את הבעיה (ערן לוף)


אנשי המועדון נפגשו עם האוהדים
הקבוצה ערכה בשעות הערב מפגש עם האוהדים במועדון החיפאי 'גרין פלוס' אליו הגיעו המנכ"ל אסף בן דב, המנהל הטכני מו אלאך והקפטן רמי גרשון.  אוהדי הקבוצה קיבלו הזדמנות לשאול שאלות את השלושה וזכו לתשובות לגבי עתיד הקבוצה.


אלאך
אמר לאוהדים: "יש שחקנים שלא מראים נכונות שהם רוצים להיות על כר הדשא, אבל יש לנו סגל רחב. לעולם לא התערבתי ולא אתערב בהחלטות הצוות המקצועי. אני מבין את הקהל ואת התחושות של הקהל והשחקנים במכבי חיפה יצטרכו לדעת להתמודד עם זה. אני יכול להבטיח שמכבי חיפה לא תרד ליגה ואנחנו צריכים להתמודד עם מה שיש לנו וליצור יציבות. אני לא מחפש שחקנים".



בן דב: "כל שחקן שמגיע אלינו נשאל אם הוא רוצה להיות כאן וזה מאוד חשוב. מאור בוזגלו הוא חלק חשוב מאיתנו ואני מאמין שהוא עוד יתרום למועדון. אני מעריך שתקופת ההחלמה תהיה שנה".



גרשון
: "אני מבין את התחושות של הקהל וכואב לנו לראות אותו ככה. כולם מתאמצים, אבל לצערי אנחנו לא מצליחים למצוא פתרונות. אנחנו מרגישים שהקהל לוחץ עלינו אבל אנחנו חלילה לא באים בשום תלונה לקהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי