קרויף מעוניין להתחזק בשחקן זר, סושיץ' עשוי לעבור לאשדוד

ברק יצחקי
ברק יצחקי | דני מרון

מכבי תל אביב שבה לפסגת ליגת העל לראשונה מאז 2016 והצוות המקצועי מעוניין לבצע שינוי קל בסגל, בעיר הנמל שוקלים אם לצרף את הבוסני. וגם: הבחירה בעטר כבועט הפנדלים ומשחק הגביע ברביעי מול מכבי חיפה

(גודל טקסט)

במשך 49 שבועות, עוד משנת 2016, לא הייתה מכבי תל אביב במקום הראשון בליגת העל. אתמול (ראשון) זה קרה לאחר 1:3 ביתי על הפועל אשקלון, שהעלה את הצהובים מעל הפועל באר שבע בשל כמות כיבושים גבוהה יותר.

"זה יותר מדי זמן עבור מכבי ת"א", אמר על כך המאמן ג'ורדי קרויף, אמירה שמוסכמת על כולם בקריית שלום וגרמה לרבים להאמין כי העונה הקבוצה יכולה להחזיר את האליפות לקריית שלום לאחר שנתיים שהצלחת ירדה דרומה. "המקום הראשון בשלב הזה של העונה לא שווה כלום. זה מרתון, מרתון קשה", המשיך ההולנדי, "אנחנו מתאוששים מאיבוד הנקודות מתחילת העונה ואין לנו שום יתרון. גם הפעם סבלנו ואנחנו צריכים להשתפר. אני שמח על הנקודות, שמח עבור השחקנים ועכשיו צריך להסתכל קדימה".

גם מאמן הפועל אשקלון יובל נעים כבר סימן את האלופה שתוכרז בקיץ: "מכבי תל אביב משחקת עם המון תשוקה, יכולת טובה והיא במגמת שיפור. מבחינתי היא תהיה האלופה החדשה שלנו בקיץ".


סושיץ'. ניסיון להעבירו אשדוד כדי לפנות מקום לזר (דני מרון)

תשעה ימים לסיום חלון ההעברות, במכבי תל אביב עוסקים שעות נוספות בסוגיית הרכש, כאשר השחקן המועמד להיפרד מהקבוצה הוא טינו סוון סושיץ' שאינו בתוכניות ואינו משחק או נכלל בסגל כבר שבועות ארוכים. נעשים מאמצים לשדך לו קבוצה בסרביה או קרואטיה לאחר שהחלים מפציעה. בימים האחרונים מנסים במכבי ת"א להעביר עד תום העונה את סושיץ' למ.ס. אשדוד אותה מאמן עמיר תורג'מן, לשם כידוע עברו בחלון הנוכחי איגור פיליפנקה, שחר פיבן ודור ג'אן.

אשדוד, שביקשה את חוסה רודריגס או כריסטיאן באטוקיו במהלך שלא הבשיל, אמורה להחליט בנושא סושיץ' שעשוי לעבור דרומה אם לא ימצא קבוצה מעבר לים. מכבי תל אביב, שאמורה לשלם את רוב שכרו של סושיץ', חושקת בגדי קינדה בעסקה שעשויה לצאת לפועל בקיץ ואם סושיץ' יושאל ג'ורדי יוכל להנחית בקבוצתו שחקן זר. המאמן ההולנדי הבהיר בנושא: "אם נמצא את מה שאנחנו מחפשים ויבשילו התנאים נתחזק – ואם לא , נסתפק בסגל הקיים שהוא סגל טוב".

עוד אתמול, קרויף התייחס למספר הוראות שנתן במהלך המשחק וביניהן הקביעה כי אלירן עטר יהיה בועט הפנדלים ולא וידאר קיראטנסון, שהחמיץ מול מכבי נתניה: "יש סדר ועטר היה הראשון לבעוט. לפעמים שחקנים מקבלים החלטות על המגרש וזה לגיטימי מבחינתי. אני שמח עבור ברק יצחקי אשר מצליח להבקיע עבורנו שערים חשובים. במהלך משחק קשה להעביר הוראות לשחקנים ואפשר לדבר רק עם אלו שקרובים לעמדה בה אני עומד, לכן השיחות על הקו עם שרן ייני, יצחקי ודור מיכה. המשחק ברביעי נגד מכבי חיפה בגביע הוא סופר קשה. יש להם קבוצה טובה ושחקנים טובים, קהל ואצטדיון מדהימים. רק שהחיה לא תתעורר נגדנו".


יצחקי חוגג את המהפך על אשקלון (דני מרון)

למחמאות זכה אלי דסה אשר שינה את המשחק עם כניסתו כמחליף לאחר שזכה למנוחה והתאוששות מהצוות הרפואי והמקצועי. כבר ביום רביעי נגד מכבי חיפה עשויים סילבן באבין וניק בלקמן, שלא שותפו אתמול בשל כרטיסים צהובים, לשוב להרכב ברביעי בגביע.

אופיר דוידזאדה שכבש את שער השוויון הקדיש אותו לאחיין של אשתו, ליאל אלמקייס ז"ל, שנהרג לפני מספר ימים: "אנחנו במקום הראשון וזה נחמד, אבל בכדורגל הכול יכול לקרות ולהשתנות ואנחנו עם הרגלים על הקרקע. שיחקתי שנים בהפועל באר שבע, אך אני לא יכול להיכנס לראש של השחקנים שם. העונה עוד ארוכה והמאבק יהיה לאורך כול העונה".


דוידזאדה מקדיש את השער. הראשון שלו בליגה במדים הצהובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי