חנן ממן סיכם, יוניצה דחה הצעה מהפועל באר שבע

חנן ממן
חנן ממן | דני מרון

המגעים בין קשר הפועל חיפה וסוכנו לבין נציגי האלופה קיבלו תאוצה ולא מן הנמנע שהוא יירכש בשבוע הקרוב. ראדי טרם קיבל הצעה להאריך חוזה. דיווח: הקשר הרומני בחר לעבור לקלוז' למרות שכר מפתה

(גודל טקסט)
חנן ממן בדרך להפועל באר שבע, לאחר שהושגו הבנות עקרוניות בין הצדדים. השאלה שנותרה פתוחה היא האם הקשר יגיע עוד בחלון ההעברות הזה, או רק בקיץ.


באר שבע סימנה את שחקן הפועל חיפה כבר בעונה שעברה והישארותו בקבוצה של יואב כץ לעונה נוספת רק עיכבה כנראה את המהלך שנרקם בבירת הנגב. מאחר וחוזהו של ממן יסתיים בתום העונה, הוא רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, והמגעים מולו ומול סוכנו צברו תאוצה מתחילת חלון ההעברות.




רמזים עבים על ההתפתחויות אפשר היה לזהות בסיום המפגש האחרון בין שתי הקבוצות בטרנר (1:1). שניות לאחר שממן החטיא בשלומיאליות שער ניצחון כשנגח החוצה מחמישה מטרים נשרקה שריקת הסיום, וכעבור כמה שניות הזדרזו כמה משחקני באר שבע להתחבק איתו. עדיין לא ברור אם החיבוקים בין אדומי הדרום לאדום החיפאי יתחדשו כבר ב-1 בפברואר.



ממן ואוגו. בדרך לשיתוף פעולה כבר בפברואר? (דני מרון)


בסיום אותו משחק התייחס כץ לסוגיית ממן ואמר לספורט1: "בבאר שבע ממן יהיה חלק מהרוטציה ויקרה לו מה שקרה לעדן בן בסט במכבי תל אביב עד שהוא ברח משם".


באר שבע משוועת לקשר יצירתי, כזה שיקל את העומס ממאור מליקסון, ויספק כדורי עומק לבן שהר. האכזבה מאיסק קואנקה, שעשוי לעזוב בכפוף לקבלת פיצוי אסטרונומי, משתלבת עם המאמצים לצרף את ממן באופן מיידי. לא במקרה בתקשורת הרומנית פורסם על כך שהקשר בן ה-23 אלכסנדרו יוניצה, המשחק בעיקר באגף ימין ויכול גם בשמאל ומתחת לחלוץ, סירב להצעת ענק מאלופת ישראל.


לפי "פרוספורט", ההצעה הגדולה ביותר שקיבל שחקן אסטרה הייתה מהפועל באר שבע, שהציעה לו כ-40 אלף יורו בחודש – משמע 400 אלף יורו לעונה, הצעה שהוגדרה "ענקית". למרות זאת, בחר יוניצה, שמוערך בשווק בכ-1.5 מיליון יורו, לעבור לקלוז' ששילמה עבורו כמיליון יורו. בחוזהו באסטרה הוא הרוויח כ-10,000 יורו בחודש, ועל אף שבב"ש היה זוכה לשדרוג משמעותי בשכר לפני בונוסים, העדיף להישאר ברומניה.



ראדי. יישאר בנגב? (דני מרון)


הגעתו הצפויה של ממן לא אמורה להשפיע על ההחלטה בעניינו של מהראן ראדי שיסיים בקיץ עונה שלישית בטרנר, וטרם קיבל הצעה מסודרת להאריך את חוזהו. בקבוצה של ברק בכר זיהו בשבועות האחרונים ירידה מסוימת ביכולתו של ג'ון אוגו, וההחלטה לספסל אותו במשחק בעכו (0:1) לא הייתה מפתיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי