במכבי חיפה זועמים: "חבל ששחקן תחת חוזה מנהל מו"מ"

גילי ורמוט
גילי ורמוט | דני מרון

הירוקים כועסים על ההתקרבות בין ורמוט להפועל חיפה: "גילי שחקן שלנו – נקודה". במועדון יבקשו מאלאך לקדם את נושא המאמן, בן דוד הושאל להפועל אשקלון

(גודל טקסט)

במכבי חיפה זועמים על הפרסומים סביב השיחות שמתנהלות בין אביו של גילי ורמוט לבין הפועל חיפה. בחיפה כלל לא מתרגשים ואף ציינו כי טרם נערכה שיחה בין השחקן לנציגי הירוקים. "חבל ששחקן תחת חוזה מנהל שיחות עם מועדון שיודע שהשחקן תחת חוזה", אמר גורם אצל הירוקים. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "אף אחד לא פנה אלינו וגילי ורמוט שחקן מכבי חיפה- נקודה".

בכרמל הבהירו הבוקר לגבי השמועות כי אף אחד מבין דמארי או ורמוט ביקשו להשתחרר מהמועדון ו/או לשוחח עם ראשי הקבוצה. "גילי ועומר הם חלק מהסגל הרחב ואם הצוות המקצועי יחליט שהם יירשמו לגביע או לא, זאת תהיה החלטה מקצועית בלבד", אמרו בחיפה. עם זאת, בקבוצה ציינו כי גם אם יבקשו לעזוב, לא יובאו להם מחליפים בינואר הקרוב.

מכבי חיפה תחזור היום (שני) לאימונים ותפתח בהכנות לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב, כאשר במועדון מקווים להשכיח את התיקו המאכזב מול אשדוד בליגה ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר.

בשלב זה נראה כי הצוות המקצועי יבצע מספר שינויים בהרכב, לא רק בגלל היכולת החלשה אלא גם כדי לנסות ולהכניס שחקנים מעט יותר רעננים. השאלה המעניינת תהיה סביב חזרתם של הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי שנותרו לאחרונה מחוץ לסגל והמאמן רוב מאס אף הצהיר כי הדבר נעשה מסיבות מקצועיות בלבד. 


דמארי. לא ביקש לעזוב, אפילו לא לשוחח עם ראשי המועדון (ערן לוף)

הדברים לעיל הם בהמשך ישיר להצהרתו של המנהל הטכני מו אלאך אתמול בפגישה עם אוהדי הקבוצה, להם אמר ההולנדי: "אני לא מחפש שחקנים בשלב זה, אלא עובד עם מה שיש במועדון". אגב, חלק מדבריו של אלאך הפתיעו למדי, בעיקר כשדיבר על כך שישנם שחקנים שלא מראים נכונות להיות על כר הדשא. "אם יש כאלה אז אולי כדאי לשחרר אותם או לפחות להודיע על מי מדובר ולא לכלול את כולם", אמר הבוקר אחד משחקני חיפה.

במקביל, בחיפה יבקשו מאלאך לקדם מינוי מאמן חדש כבר בתקופה הקרובה. במועדון לא אוהבים את ההצהרות של מאס כי אינו מעוניין בתפקיד המאמן הראשי ובנוסף גם מבינים כי הקבוצה חייבת דמות מקצועית משמעותית על הקווים, לבטח במצב הלא פשוט שנמצאת הקבוצה בליגה. "יש נכונות להביא מאמן וההחלטה תהיה של אלאך", הובהר על ידי הירוקים. מאוחר יותר, שי בן דוד הושאל להפועל אשקלון ואמר לאתר הרשמי: "היה חשוב לי לצאת ולשחק. היו מספר הצעות, בחרתי באשקלון בגלל האתגר שם. מאמין ומקווה לחזור למכבי חיפה מנוסה וטוב יותר ואני כמובן מאחל הרבה הצלחה למכבי חיפה במשחקים שנותרו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי