דוס סנטוס לא יעמוד לדין, ואן זוואם מונה למאמן השוערים

ארנו ואן זוואם
ארנו ואן זוואם | אתר רשמי

תובע ההתאחדות החליט לא להעניש את הברזילאי על תקרית הדריכה. מי שהיה עד לא מזמן מאמן השוערים של נבחרת הולנד, הצטרף לצוות המקצועי ויעבוד ביחד עם רוטן ומאס. דוידוביץ' יורד לנוער

(גודל טקסט)
שינוי נוסף בצוות המקצועי של מכבי חיפה. ארנו ואן זוואם, מאמן השוערים של נבחרת הולנד ב-2016, מונה הבוקר למאמן השוערים של מכבי חיפה, כך הודיעה הקבוצה. ניר דוידוביץ' הודח מתפקידו בקבוצה הבוגרת וישמש כמאמן השוערים של מחלקת הנוער והאקדמיה.


ואן זוואם, 48, שיחק בקריירה בפורטונה סיטארד, ג'ובילו איוואטה היפנית ובברדה. הוא פרש לפני עשר שנים ונשאר במועדון כמאמן שוערים. בהמשך עבד גם בדן האח ובנבחרת באותו תפקיד. ואן זוואם החזיק בתפקיד באורנייה שנה (2015-2016). לאחר מכן, בקיץ 2016, ואן זוואם שיתף עם המאמן החדש פרד רוטן באל שבאב. בנוסף, מחזיק שוער העבר בבית ספר מפורסם לשוערים בהולנד.



מאמן השוערים החדש הגיע בצוותא עם רוטן לישראל וצפה בניצחון הגדול על מכבי תל אביב. במהלך השיחות הביע רוטן את רצונו להגיע עם מאמן השוערים ובצוותא עם אלאך התקבלה ההחלטה. בחיפה ביקשו להעביר כי אין כל כוונה לפגוע בשכרו של ניר דוידוביץ' והאחרון ימשיך במועדון, אך הצוות המקצועי החדש הביע עניין במאמן שוערים חדש. בחיפה אמרו הבוקר: "ניר הוא איש המועדון וימשיך לקבל את כל התנאים".


בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט לא להעמיד לדין את הבלם אליסון דוס סנטוס על תקרית הדריכה על חזהו של חלוץ מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון.


דוס סנטוס מול קיארטנסון (ערן לוף)
דוס סנטוס מול קיארטנסון (ערן לוף)


בהתאם לתקנון, על מנת להעמיד לדין יש לוודא עם צוות השיפוט כי האירוע אכן נעלם מעיניהם. שופט המשחק אישר כי הצוות ראה את האירוע והחליט שאינו מחייב ענישה. בנסיבות אלה הוחלט שלא להעמיד לדין.


המאמן החדש פרד רוטן חתם באופן רשמי על החוזה לאחר ששוחח עם הבעלים יעקב שחר ויעמוד על הקווים כבר מול מכבי פתח תקווה בשבת. ההולנדי יוצג אחר הצהריים במסיבת עיתונאים חגיגית (16:30).


רוטן ושחר (מכבי חיפה, האתר הרשמי)רוטן ושחר (מכבי חיפה, האתר הרשמי)



רוטן ושחר (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
רוטן ושחר (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי