פ"ת לא תשדרג את ההצעה לקאניוק, מימר: תמיד ארצה את בניון

קאניוק
קאניוק | עדי אבישי

הקשר הביע רצון לשוב, אך במועדון לא מוכנים להשוות את ההצגה שקיבל מהפועל חיפה. מאמן מכבי פתח תקווה לקראת המפגש מול הירוקים (שבת, 18:05, ספורט4): "אנחנו באים לקרב, הכול כרגע באוויר לגבי בניון"

(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו המאכזבת ביום ראשון מול מכבי נתניה, וכשהפער מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון עומד על שש נקודות, מכבי פתח תקווה תתארח מחר (שבת, 18:05, ספורט4) בסמי עופר אצל מכבי חיפה המשתפרת למשחק שיהווה אולי את ההזדמנות האחרונה להיאבק על מקום בשש הראשונות.

מבחינה מקצועית, שרון מימר תרגל הבוקר את אותו הרכב שפתח במשחק התיקו ביום ראשון עם מכבי נתניה. עידן אדהנני, לא צפוי להיות כשיר מה שאומר שמימר ימשיך לפתוח עם מערך של שני בלמים. רישאר סומא התאמן אך עדיין בספק גדול ואם לא תתרחש הפתעה של הרגע האחרון, אורי מגבו יפתח בעמדת המגן השמאלי שוב.

בנוגע לגידי קאניוק, הקשר קיבל החלטה ביממה האחרונה, כי אם מכבי פתח תקווה תעמוד בדרישות השכר שלו, הוא יקבל את הצעתה וצפוי לחזור למועדון. הבוקר באימון קיימו הבעלים אבי לוזון ושינו זוארץ, ביחד עם המנהל המקצועי עומר גולן התייעצות כשגם המאמן מימר רוצה את הקשר. המלאבסים הודיעו בשעה האחרונה לנציגי הקשר כי הם אינם מתכוונים לשלם לו את מה שבהפועל בחיפה מציעים לו וצפויות התפתחויות ביומיים הקרובים.


יחבור לקלינגר? קאניוק (עדי אבישי) 

מוקדם יותר, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות מימר ורומריו פירס. "לגבי יום ראשון, הגענו למשחק משמעותי שיכל לשים אותנו במקום מאוד טוב ולצערי עשינו רק תיקו למרות משחק מאוד טוב שלנו", פתח מימר את דבריו. "הפער נשאר שש נקודות ועדיין יש מספיק משחקים כדי להפוך אותו. זה לא יהיה קל אבל נהיה שם כדי לתת את המקסימום. התחלנו בתקופה האחרונה להתייצב הגנתית והתקפית ואני מקווה שנמשיך לעשות משחקים טובים".

על היריבה והחלפת המאמן: "בלי קשר לניצחון האחרון, אף אחד לא יכול לזלזל במכבי חיפה, עם חומר השחקנים והתנאים שיש שם. זה מועדון ענק. תמיד צריך לבוא לשם עם דריכות ומוכנות למשחק אחד הקשים שיש. אנחנו באים לקרב".


בדרך למלאבס? בניון (דני מרון) 

הרכש: "יש רצון אבל כמו שרואים השוק לא כזה פעיל, לא רק במכבי פתח תקווה. אני חושב שלהתייחס לשוק שם את השחקנים פה בצל. בסך הכול אנחנו עובדים עם השחקנים שיש פה. אנחנו לא קבוצה שצריכה מהפכות כדי להיות טובה. יש פה שחקנים מספיק טובים גם בלי חיזוק. נרצה חיזוק כדי להעמיק את הסגל בגלל ששחררנו שחקנים ובגלל הפציעות".

יוסי בניון: "אני לא שם אז אני לא יודע כרגע מה הולך שם. יוסי שחקן גדול ואישיות גדולה. תמיד אמרתי שארצה אותו איפה שלא אהיה. גם שהייתי בבית"ר מאוד נהניתי ממנו והוא עזר לקבוצה בתקופה שלי. כרגע הכל באוויר".


מחמאות. שחקני מכבי חיפה (ערן לוף) 

הקשר הברזילאי דיבר על המפגש עם שתי האקסיות שלו בישראל בתוך שבוע אחד: "זו הרגשה מצוינת, אני מודה לשתי הקבוצות שפתחו עבורי את הדלת פה בישראל אבל עכשיו אני צריך לחשוב רק על הקבוצה בה אני משחק, כיף לשחק מולם אבל יותר כיף לשחק עם הקבוצה שלי. כמובן שאני מרגיש משהו מיוחד כשאני משחק מולן אבל יש לי מוטיבציה גבוהה מול כל קבוצה. יש לנו עוד שבעה משחקים עד לפלייאוף, כמובן שמחר נילחם לצאת עם שלושת הנקודות וכשיש לך את המספרים צריך להילחם עד הסוף גם אם אין הזדמנות וגם אם יש הזדמנות".

לקראת המפגש מול מכבי חיפה: "היא קבוצה גדולה, לא הייתה להם תקופה טובה אבל המומנטום יכול להשתנות במהירות בגלל איכות השחקנים. הם ניצחו את מכבי תל אביב כי יש להם שחקנים נהדרים וצריך להיות מוכנים תמיד". מאוחר יותר, גל לוי, שויתר על חוזהו עד תום העונה הבאה ועזב כבר לפני כשבוע, חתם הבוקר על חוזה בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית עד תום העונה, כאשר לאורדונים יש אופצייה על השחקן לעונה הבאה בליגה הלאומית.

הרכב משוער: יוסי גינצבורג, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, רומריו פירס, יניב בריק, יובל שבתאי, מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי