יוסי בניון הגיע הבוקר לבית וגן, מתחם האימונים של בית"ר ירושלים, נפרד מהשחקנים וחלק מאנשי הצוות שעושים את ההכנות לאימון הבוקר, אסף את חפציו האישיים ובכך למעשה סיים רשמית את חלקו במועדון אליו הגיע בקול תרועה רמה רק בקיץ האחרון.



ביציאה ממתחם האימונים, חיכו אוהדים רבים לבניון וחיבקו אותו בדרכו לרכבו. בניון היה נרגש מאוד ואף הזיל דמעה מהמחווה של האוהדים. "תישאר תישאר", "תודה לך על כל מה שעשית בשבילנו, אנחנו אוהבים אותך", אמרו האוהדים לבניון. בתוך המגרש אף נתלה שלט ענק: "יהלום תמיד נשאר יהלום, גם אם מלכלכים אותו".



עזיבתו של בניון היתה באוויר במהלך כל החודש האחרון וההחלטה הסופית התקבלה אצלו ברגע שהגיע ביום חמישי האחרון למתחם האימונים וראה ששמו לא נכלל בהרכב הקבוצה למשחק הגביע נגד הפועל מרמורק, זאת למרות סגל חסר מאוד שהיה לבית"ר והיעדרותם של חמישה קשרים פצועים ומורחקים.



אמש, העלה בניון פוסט פרידה ארוך מאוהדי הקבוצה וזו היתה למעשה ההתבטאות האישית הראשונה שלו בשבועות האחרונים, שם כתב בין השאר: "עם יד על הלב בחודשים האחרונים ניסיתי הכול על מנת שלא נגיע למצב הזה. אני עומד ומצדיע לכם על כל מה שהייתם לי בתקופה האחרונה, כל הודעה שקיבלתי, כל צעקה מהיציע וכל מחיאת כף.




"מהרגע הראשון שהרמתם אותי על הכתפיים בבית וגן, על התמיכה במשחקים, על התמיכה ברגעים הקשים, על העמידה מאחוריי ברגע שכולם ניסו לסכסך בינינו. ריגשתם אותי, נתתם לי הרגשה שקשה להסביר במילים. אתם תופסים פינה גדולה בלב שלי, אני אוהב אתכם אהבה גדולה ואני מאחל לעצמי שמישהו שם למעלה יגרום לזה שעוד ניפגש ונעשה דברים גדולים ביחד".



עד הבוקר לא שוחח בניון עם אף אחד מראשי המועדון. לבניון נותרו כעת חמישה ימים עד סיום חלון ההעברות הנוכחי כדי להחליט על היעד הבא שלו, כאשר הפועל חיפה, מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו באופן מיידי.



היום פרסם בניון פוסט נוסף באינטגרם כשלצד תמונה עם שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי כתב: "אתם לא חברים לקבוצה, אתם משפחה". מי שבלט בהעדרו מתמונת הפרידה של בניון הוא מאמן הקבוצה, בני בן זקן.